Turkish TeaTime deel 9 Hoera

@Fransijn
Heb je de kinderen flink aan het schrikken kunnen maken? Heb ook ooit zo in het bos moeten zitten, waren toen op kamp met de MAVO, en moest de haan zijn. Baalde verschrikkelijk want de anderen hadden dolle pret samen en ik zat daar in mijn uppie in het bos te kraaien.

Goeiemorgen allemaal !

@Marion: die babbels komen er vandaag, morgen en overmorgen weer ! Heb weer 3 dagen vrij en vrijdag een halve dag school en dan weer vrij :wink:

@Beps: Dank u voor de stem ! Nu op naar de overwinning :smiley: hihihi
Mn askim denk ik niet dat je zal gezien hebben, zit in izmir en na de ramadan en bayram krijgt hij een vaste job daar ! 1 nadeel: zal mn askim voor nieuwjaar niet meer te zien krijgen in het echt…

@Sev
Gezellig, verheug me al op je babbels!!

en wat is het stil hier zeg ! Kom ik er terug op, is iedereen weg :wacko:

druk druk net als jij.
hahahahahhaha

@ Beps: succes wij duimen!!!

Groet jac

Nou meiden, ze komen dus zo meteen de computer ophalen :confused: .
Moet jullie dus gaan missen tot donderdag of vrijdag :crybaby: :crybaby: :crybaby: , gaat moeilijk worden, krijg al afkickverschijnselen bij de gedachte alleen al.
Het enigste voordeel is dat ik nu in huis wat meer gedaan zal krijgen. Zorg ik mooi dat ik klaar ben als de computer terug komt dan kan ik de schade dik en dubbel inhalen :slywink: .

Wat is het hier rustig ik ben hier helemaal alleen nu
En trouwens het REGENT hier!!!
heel hard. Jammer hoor wasnet weer aanhet zonnetje gewend

Groet

He, meiden, ik ben net thuis uit Marmaris en het was SUPERDESUPER. Alles goed gegaan en we hebben onwijs veel leuke dingen gedaan. Marjan zit er nu nog een week samen met haar nicht, maar ik moet weer gaan werken, dus moest ik eerder terug. Valt me trouwens tegen dat jullie nog steeds in deel 9 zitten, zeg, had wel gedacht dat jullie al dik in deel 10 zouden zitten.
Ga later wel eens wat stukjes terug lezen, nu eerst m’n pestzooi opruimen. Doehoei, Mar

@marion…we zullen jou ook missen hoor!!:crybaby:

@beps…succes bij de dokter, en met het sollicitatie gesprek natuurlijk. houd je ond op de hoogte?

@sev…had je al gemist!! maar idd, school gaat voor

@jac…hier heeft het nog niet geregend, maar zal vast nog komen

@fransijn…klinkt idd ontzettend leuk:D ja.;.teken het zijn zo n vervelende dingen…had je er geen opgelopen?

zo net 3 lkkere uren met askim op msn gezeten:D:D
hoop zo dat de 5 maanden snel om zijn!! ik mis m zo!

dadelijk gaan werken. heb slaapdienst.
kan vanaaf vast nog wel ff posten denk ik;)

joehoe…!! nog 2 weken!!! cant wait!!

dikke kusz

welkom thuis mar!!
super dat je het zo leuk hebt gehad!!
ben benieuwd naar je verhalen…

Ik zie dat het hier drukker begint te worden :D:D. Wel gezellig dat iedereen zo langzamerhand terug begint te komen.
Ik heb nog niet alles bijgelezen, ga zometeen autorijden.
Las dat het niet zo goed ging met je, Cyn… Wat is er aan de hand? Gewoon uit je stemming? Heel veel sterkte, ik hoop dat het snel weer goedkomt!

Mar: Welkom thuis!! Gaaf dat je het zo tof gehad hebt, hoop dat ook jouw verhalen volgen(nog wel ff stemmen he!! We moeten winnen haha!!)

IK HEB DE BAAN!!!
Ff afwachten hoe lang ik opzeg termijn heb, maar ik mag komen!!! BEN GIGA BLIJ!!! Is zoooo goed voor je eigenwaarde!!! Ze willen me dol graag hebben, goed he…ben aan het raaskallen sorry maar ben echt blij!!

Tot later, nu ff lekker happie doen met hubbie!

Hoi allemaal,

Kom ook weer even voorbij, want ik heb een keer geen vergadering vandaag.
@Bloem lekker in Rome. Ow het is toch zo’n keigave stad. Geniet van al het moois.
@Sev, leuk van die massage op school.
Ik kan me begrijpen hoezeer je je vriend mist.:crybaby: :crybaby: Het is haast geen doen. Strekte meis.
@Bep, het is helemaal fantastisch dat je die baan hebt. Gefeliciteerd. Wees trots op jezelf.
Is het bij de dokter ook zo goed afgelopen?
@Marion, het is een ramp zonder computer. Ik heb er thuis geen. Al m’n geld gaat op aan Turkije. Gelukkig kan ik op school nog iets.
@Jac, het is echt jammer dat het weer ineens minder is. Ik moet niet aan de herfstbuien denken. Maken me altijd depri.
@Mar, wat is de tijd omgevlogen. Rot dat je alweer moest gaan werken, terwijl die anderen nog bleven. Het is niet eerlijk.
@Filiz, wat heerlijk dat je askim zo lang op msn kan zitten. Daar heb je nog eens wat aan.
@Cristina heb je lekker autogereden?
@Cyn, ik weet niet wat ik gemist heb,maar lees in de gauwigheid dat het niet lekker gaat. In ieder geval sterkte gewenst hoor. Verneem vanzelf wel wat er met je is.

Iedereen een lekkere avond gewenst hoor.

Nog 25 dagen.

@Fransijn(en de anderen) Bij de dokter was het alleen een onderzoek om te kijken of er geen achterliggende oorzaak is dat ik zoveel vocht vasthoud. De uitslag hiervan komt half oktober! Ik houd jullie op de hoogte!!

Fijne avond allemaal

Beppie gefeliciteeeeeeerd met je nieuwe baan.

@Beps:proficiat met de nieuwe baan ! ! !

@Mar: welkom terug!!

@Beps: ontzettend gefeliciteerd, dat heb je super gedaan!! Baan klinkt trouwens erg leuk!

X Dia

Jullie zijn lief meiden, bedankt
Ik ga ervan genieten, en hoop dat mn baas me snel laat gaan!!!

Duimen jullie voor me??

@ Bep: Ook namens mij Bep, van harte gefeliciteerd met je nieuwe baan en natuurlijk duimen we voor je, dat je oude baas je snel laat gaan. Goed van je zeg!
**
@ Miere011: Jij ook weer welkom terug en ja, er is een tiet van kommen en een tiet van goan, zeggen ze hier dus… de sloof moet nu weer voor! :unibrow: :slight_smile: Maar wel leuk te lezen dat je het zo superdesuper hebt gehad. Kan je er weer even tegen.
**
@Linda1980: Geeft niet hoor. Kom eerst nog maar ff lekker bij van je vakantie. Ik kan wel wachten hoor!
**
Alle anderen, ik ben nu bijna aan de beurt dus… joepie! Een fijne avond allemaal.
**
**

bep gefeliciteerd met je baan!

voor mij nog ongeveer 60 dagen, dan zie ik eindelijk mijn vriend na meer dan 1 jaar echt terug
nog 7 weken dan zit zijn diensttijd erop