@ toos mooie vliegtijden . Wij hebben ook bijna zulke tijden.
en als je naar je ww aacount gaat en dan naar groeplidmaatschappen en daar op blogger aanklikken.
@Toos: Mooie tijden!!!
@Linda: Klopt, maar we vlogen vandaag(hihi) beetje smokkelen is ook lekker dan lijkt het lekker een dagje meer :hih:
Nou, zo de auto van mn ouders terug brengen, boodschapjes doen, puber en vriendin komen vanavond eten, dus…he ja lekker gezelli!!!
Tot morgen, volgen de verhalen vanzelf, en anders ff vragen wat je weten wilt hahahaha
Goh, het is meteen een stuk drukker nu de meesten weer terug zijn!!!
Gezellig hoor!!!
x
Heeeeeeeeeeey Beps!!! Al uitgerust???
@beppie…welkom thuis!! fijn dat je het zo naar je zin hebt gehad, ben benieuwd naar het uitgebreide verslag, maar eerst lkkr uitrusten;)
@toos…idd heerlijke vliegtijden
@linda…beterschap
@cyn…nee, niet binnenkort, gewoon nu ff naar de doktor bellen om een afspraak te maken.
nou ik ben net terug van school.
ik moet een verslag van vorig jaar herkansen. eerst eenherkansing moeten aanvragen, die heb ik gekregen. daarna aangevraagd of ik mijn verslag van vorig jaar mocht inkijken.
nu, 3 weken later mocht dat eindelijk. hoezo traag!!
ben ik op het examebureau daarvoor, staat helemaal niks in mn verlsag bijgeschreven.
ja, zo weet ik goed wat ik moet verbeteren…
die vrouw wat daat zit had ook beter een ander beroep kunnen zoeken. ze is iet bepaald sociaal aangelegd. ik merk gewoon op dat niks erbij staat.
wordt ik afgesnauwd>>uuhh ja, luister daar kan ik niks aan doen. mail je leraan maar. en trouwens de inlever datum is ook veranderd, moet je maar op het bord kijken.
phoe…kan ik zo van over de zeik raken…!!
nou ga nu die leraar maar ff mailen.
xx
ohh
Kon als maar niet op de computer.
Nieuwe computers gekregen op school en nu kan ik er niet meer onder m’n eigen naam in, wat een ellende.
Onze computerdeskundige is op kamp nu.
Ben de draad even kwijt.
Ga zo naar de Veluwe, waar gr. 7/8 op kamp is. Vanavond het dierengeluidenspel.
Hoop snel weer hierop te komen want ik mis het enorm.
Groetjes en liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Nog 26 dagen.
He welkom dan zo op de veluwe!!! Daar woon in ook.
MAar ja veluwe is zo groot!!!
@ Toos: Dat zijn lekkere tijden. Nu moet je ze maareven mailen he dat je eraan komt!!!
Kunnen ze vast voorbereiden!!! hahahahhahahahahahahhahahaa grapje
veel plezier fransijn…!! wat voor een dier mag jij nadoen?
vele groetjes uıt kusadası, t ıs ıer schıtterend, ben weer helemaal verkocht,blıj om terug bıj mıjn vrıenden te zıjn, we beleven een schıtterende tıjd, k ga hıer gewoon blıjven:dope:
tot dettje dat je het zo leuk hebt…blijven genieten!!
xx
Dettje… Super!!! Veel plezier nog!!!
x
dettie nog veel plezier in kusadasi
Heb geluk…de computer is nog niet steeds niet opgehaald!!
@Fransijn
Vervelend dat je steeds niet op de computer kan!! Hopelijk is het snel opgelost want wij missen je hier ook!!
Veel plezier vanavond op de Veluwe!!
@Dettje
Leuk dat je even bij ons op de thee komt vanuit Turkije. Nog veel plezier!!!
heerlijk hier in veneytie, morgen naar rome, maar oh oh OH!! wat verlang ik naar turkije…rust, slapen, slapen en slapen!! val telkens in slaap op een pleintje of op de boot…
groetjes
ciao
Hallo allemaal ! Sorry, ik heb de laatste 3 dagen hier niet zoveel gepost maar heb het echt superdruk gehad nu school terug begonnen is, en ik weet echt niet waar of wat eerst gedaan !
We hebben vandaag massage van de hand en onderarm geleerd en is echt super leuk en ontspannend, om het te krijgen als het te doen, superrr !
Verder heb ik enorm heimwee naar mn vriend en mn turkije… Heb gewoon dingen nodig om bezig te zijn en zo weinig mogelijk na te denken… Blij dat ik ook naar school kan, is een groot deel van de afleiding !
@Beps: Welkom thuis meis ! Hoe was ons Kusadasi ? Ik mis het hoor ! en ok, ik mis je ook wel ![]()
@Bloem: véél plezier in Venetie nog, turkije komt !
@Dettje: Doe ze de groeten in ons kusadasi, heb zo een heimwee !
@Allemaal: sorry, heb echt nog niets bijgelezen… Hope u don’t mind…
Ik zie dat er weer wat veranderd is aan WW met het eigen fotoboek of zo ? Leuk !
Goede morgen allemaal!!! Wat is het nog rustig hier.
@Sev
Zal best weer wennen zijn na de vakantie om weer naar school te gaan. Fijn dat de nieuwe opleiding goed bevalt. Snap wel dat je nu minder tijd hebt om hier te zijn hoor! Maar mis je babbels hier.
Hoi allemaal,
Hoop dat het met iedereen een beetje goed gaat.
Wens jullie allemaal een lekkere dag, ondanks de regen.
Geniet van alle leuke momenten.
@Bep alsnog een welkom terug.
Gisterenavond naar Hierden geweest waar onze groepen 7/8 in een YMCA kamp bivakkeren voor 3 dagen.
Het was een leuke avond.
Ik was koe in het dierengeluidenspel, beetje met een schorre boe!!!Vreselijk lachen in dat donkere bos. Was wel bang om een teek te krijgen.
Waren pas om 1 uur vannacht weer thuis, maar ja moet kunnen.
Voor de collega’s en de kinderen is het onwijs leuk, als je als leerkracht en collega je belangstelling toont.
Tel wel de dagen af, want ik heb vreselijke heimwee naar de plek waar ik eigenlijk thuis hoor. Zo voelt dat echt.
Nog 25 dagen.
Goedenmorgen allemaal!!
Snel berichtje van mij, moet nl zo naar de arts voor een onderzoekje!! Horen jullie wel!!
@Sev: Heb jou ook gemist hoor(not hihi)…nee een beetje wel. Als ik door ons Kusa liep en dingen zag waar wij het over gehad hadden, ja dan dacht ik aan je. Ook als ik leuke jongens zag daar, kon ik me afvragen of het jouw askimmie was!!! Trouwens heb ook nog ff gestemd op jullie trouwe viervoeter vriend!!!
Bloemmie!!! Hoest daar!!! Laat af en toe iets horen he, en cker als je thuis bent !!!
Dia en Linda: Hoe hebben jullie het gehad??
Anderen die geweest zijn(ben het echt een btje kwijt…Mar, Marjogege, ehhhh???) hoe hebben jullie het gehad??
Heb vanacht deel 8 uitgelezen, wat kunnen jullie kletsen zeg, ook als ik er niet ben!!
Maar…ik heb ook een beetje nieuws:
IK HEB VANMIDDAG EEN SOLLICITATIE GESPREK!!!
Als receptioniste/telefoniste, gewoon op kantoor, niet achter balie, met bijkomende administratieve werkzaamheden…klinkt leuk alleen…voor 40 UUR!!! Ach ja kan ook nog, alleen zal ik jullie minder spreken denk ik zo!!
Nou ik laat het horen!!
@Beps
Suc6 bij de dokter zo meteen!!!
Lijkt me een leuke baan voor je al is 40 uur wat minder natuurlijk! Gaan meteen aan het duimen!!
Gooien de lijst er maar weer tussendoor :biggrin: !
:ITALY:** Bloem29…26 september…Rome ****:ITALY:
Hugo…30 september…Kiris/Kemer**
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…7 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
**Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis