Turkish TeaTime deel 9 Hoera

zo he…vandaag wel heel rustig geweest!!

naja 1 voordeel, hoef ik niet zoveel bij te lezen;)

@marion…hoe was de dag met de familie…wat had je gekookt,m was het lkkr?

@llemaal…iedereen een leuke zondag gehad?

slaap lkkr allemaal en tot morgen…xx

Goede morgen allemaal!!!

@Filiz
Was gezellig geweest!!! Hadden lekker gegeten. Wat had ik gemaakt? Bouillonsoep, aardappelen, braadvlees, gebakken champignons, filetlapjes, bloemkool, wittekoolsalade (SB), erwten-wortelen, appelmoes en als toetje ijs.

@Beppie
WELKOM THUIS!!!

Nou meiden, ze komen vandaag de computer ophalen en weet niet wanneer hij terug komt. Hoop dat het niet te lang gaat duren :frowning: :angry: .
:crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby: GA JULLIE MISSEN :crybaby: :crybaby: :crybaby: :crybaby:

Goeiemorgen…

@Beps, Welkom thuis!!! :evil: :frown: :disgust:

Pfff, het begint er echt in te hakken… ben zo naar de kl*te… Voel me echt rot!!! Maar goed moet echt binnenkort maar even langs de dokter gaan!!!

We hebben het niet gehaald om deel 10 te halen!!! Maar het is hier gewoon echt rustig geweest de afgelopen week!!!

Vanmiddag weer werken, en morgen weer school!!! Dus vanmiddag kom ik nog wel langs, maar morgen (bijna) niet denk ik!!!

Ramadan is vandaag/gisteren? begonnen… Nou het zal mij benieuwen, want Yasar doet er volgens mij helemaal niet aan!!!

Nou meiden ga even wakker worden onder de douche!!

x

WIJ JOU OOK!!!:crybaby:

BEPS, JE BENT ONLINE!!

WELKOM BACK!

Goedenmorgen allemaal!!!

Ja ik ben thuis, nee ik ben er nog niet!!
Heerlijke tijd in Kusa gehad, wil echt wel terug, maar ja er is een tijd van komen en van gaan en die tijd van gaan was gekomen dus ik ben thuis

Vlucht gister goed, maar gekloot gister op schiphol met de koffers, dus pas om 6 uur thuis vanacht
Ben nog helemaal verrot, kom in de loop van de dag wel langs
Tot straks kanjers
KUSSSSS

Bep, ook namens mij weer van harte welkom terug. Fijn om te lezen, dat jullie het ook dit keer weer fijn hebben gehad. Kom maar eerst ff lekker bij.:slywink:

@ Cynthia: Jij ook het beste gewenst hoor. Doe ook maar een beetje rustig aan. :wink: En anders inderdaad ff langs de huisarts.

Ga ook nu zo naar mijn werk, dus lees vanavond wel even jullie verhalen van vandaag!

Thanks Roanna… heb echt geen idee wat ik eraan kan doen!! Neem vanavond maar een fles vodka mee naar mijn bed…

x

@beppie: welkom thuis, dacht echt dat je vandaag thuis kwam omdat ik zag staan 10-25 september

@Beppie: WELKOM THUIS!!!
@Cyn: doe maar rustig aan vandaag!

Trouwens keek net naar de stemronde maar thailand forum komt wel dicht in de buurt dus MENSEN DIE NOG NIET GESTEMD HEBBEN GRAAG EVENTJES STEMMEN!!!

groetjes en iedereen ee nfijne dag toegewenst!

@roanna: had je beloofd om gister een uitgebreid verslag van de vakantie te schrijven, helaas ben ik er nog niet aan toe gekomen, ben zaterdagavond na de voetbal ziek thuis gekomen, dus vandaar. Gaat nu iets beter ga vanmiddag wel proberen te werken heb vanavond ook nog training van t werk dus kan het helaas pas morgenavond voor je schrijven. Sorry.

Hey Beps :smiley: !
Fijn dat jullie het leuk hebben gehad. Minder dat het op Schiphol tegen zat. Als je dan toch naar huis toe moet dan wil je dat ook vlug. Rust maar lekker uit. Ben benieuwd naar je verhalen!!

PS: nog niet geweest voor de computer, hoop dat ze het vergeten.

Zie nu opeens dat er onder je reputatiekracht een link is naar je fotoalbum. Is dit al langer of is het ook weer nieuw?

Volgens mij is dat nieuw, het valt mij nu ook pas op.

en beppie welkom terug

@Bep:welkom terug!!

Krijg net de vluchttijden door van het reisbureau, heen 6.15 en terug 21.50. Is niet slecht

@Beps: welkom thuis meid!!! Ben benieuwd naar al je verhalen, maar die komen wel. Rust eerst maar ff lekker uit.

@Linda: bah wat vervelend dat je je zaterdag zo slecht voelde. Hopenlijk gaat het nu weer iets beter?

@Toos: mooie tijden idd! Zolang mogelijk genieten dus!!

Wat leuk zeg die nieuwe fotoalbums!!

Vraagje: Hoe krijgen jullie een vaste tekst onder je berichten?

@diamond: gaat nu wel weer iets beter, was gister ook slecht kon weinig binnenhouden, hoop dat ik er weer snel vanaf ben

@Toos
Mooi tijden!!! Hoop dat wij ook zo’n tijden krijgen deze keer.

@Linda
Wat vervelend dat je je niet lekker voelde. Hoop dat je snel weer beter bent!!