Hier dan de foto van de drie in Aegean Dream. Van links naar rechts: Mk116, Diamond en Linda 1980
wat een leuke foto:D:D…
Ja echt een leuke foto zeg!
En Linda, al een beetje bijgekomen van de lange dag gister?
@ Cynthia: Jij ook nog gefeliciteerd met de uitbreiding van je leuke job.
@ Dia: Ook weer welkom thuis! :o
@roanna: begin langzaam bij te komen, was gister echt kapot, vanmorgden de was en de boodschappen gedaan. Vanmiddag geholpen bij de oude kamer van mijn oma, zij is afgelopen week verhuisd en oude kamer moest nog leeggehaald worden, straks naar de wedtsrijd van de fct. Morgenvroeg volgt het verslag.
@iedereen: de groeten van Mk116
Leuke foto
wanneer komt mk terug…?
@filiz: zij komt woensdag terug, zij vliegt woensdagavond terug naar nederland
@Linda: leuk dat je hem erop hebt gezet! Pfff krijg helemaal heimwee…
@diamond: ja, daar heb ik ook wel last van
@Filiz
Was ook heerlijk weer voor op het terras vandaag!! Heb een hoop boodschappen gehaald, het is kermis bij ons en krijg morgen mijn familie te eten. Mijn plannen voor vanavond: straks nog even met J. de kermis over, had beloofd nog muziek op zijn mp3-speler te zetten en moet de boekhouding nog doen.
Baal trouwens als een stekker want ze komen maandag de computer ophalen, blijft steeds zichzelf opstarten en er moest iets in het bedrijfsprogramma veranderd worden wat hier thuis niet kan gebeuren. Ik weet niet wanneer ze hem terug komen brengen. Moet het dan een poosje zonder jullie doen :crybaby: :crybaby: :crybaby: !!!
@Linda-Dia-MK
Wat een leuke foto!!!
@Linda
Vervelend dat je na een weekje rust er meteen weer volop tegenaan moet.
@Dia
Is me altijd wat met die heimwee. Ben ook altijd weken uit mijn hum als ik weer thuis ben. Maar je mag al direct weer met aftellen beginnen, schiet ook al op. Geluksvogel die je bent!!
nou marion, ik hoop dat je pc snel gemaakt wordt, wij kunnen niet te lang zonder je hoor!!
xx
noem het saai voor een zaterdag avond, maar ik ga naar bed.
ben zo moe! en morgen weer vroeg op om te voetballen…
slaap lkkr allemaal…
xx
Slaap lekker Feliz! En morgen er weer tegenaan met voetballen!
PS: onze mannekes hadden weer verloren vandaag…wel heel mooi gespeeld.
Goeiemorgen!!!
@Dia+Linda… Vet leuk die foto!!! Ziet er gezellig uit!!!
@llemaal, voel me zo verrot… heb weer niet geslapen… ga binnenkort maar eens naar de dokter. Zojuist nog wel even naar de sportschool geweest… maar helpt ook niet echt!!!
Vandaag komt Beps zeker thuis?
x
@Cyn
Dacht wel dat onze Beps vandaag weer thuis komt.
Vervelend meid dat je nog steeds zo slecht slaapt. Dat houdt je wel een paar nachten vol maar geen weken!!
@marion/cyn: heb effe teruggelezen, Beps komt morgen thuis
@Linda
Oke! Vertrekt ze vandaag pas laat uit Turkije dan?
het meiden…
@marion, ja wel er tegen aan geweest, maar wel weer verloren.
@cyn…wat vervelend dat je nog steeds zo slecht slaapt, hoop dat het snel beter gaat…
ik ga dadelijk werken. iedereen een fijne zondag
xx
@marion: hoe laat ze vliegt weet ik niet maar zag bij een vorig deel staan dat ze van 10-25 sept in turkije is
Hey hallo,
Linda mk en dia een hele leuke foto!!!
grappig he dat jullie allemaal naar adr gingen.
Groetjes jac