@ toos, ahhh wat super zeg!!! gefeliciteerd, nu maar duimen dat het allemaal doorgaat en je lekker relaxed naar AD kan!! zie je daar!!
allemaal bedankt!!
broer komt me morgen om 07.00 uur halen, koffer is gepakt, ben vandaag wezen winkelen (ahhhh heerlijk, maatje 44 blijkt dan echt maatje 44 te zijn en niet maatje 38!!!)
2 leesboeken gekocht, boek over venetie gekocht en mn taalboekje italiaans. verder de rome gids van zolder gepeuterd.
nieuwe blouse, nieuwe trui, nieuwe truitjes ingepakt. nieuwe oorbellen (eindelijk gewone!!)
tickets utigeprint, voucher uitgeprint, geld op zak
en heel heel veel zin!!!
gister dus tot 's ochtends vroeg op msn gezeten met die turkse vriend en hele sms sessie heel de dag (daaar gaat de lage telefoonrekening)
en vanmiddag!!! kwam die turkse droomprins online en we hebben normaal gekletst, kan niet wachten om hem weer te zien en te kijken of hij echt zo dreamy is als ik denk…daarna met hem ge-sms-t (heb eindelijk zn nummer) op msn is hij altijd een beetje afstandelijk, maar soms zegt ie echt van die dubbelzinnige dingen dat ik denk…stille wateren…hahahahahaa
maar eerst italie!!! oh, pizza, wijn, anti-pasta, piazza’s en pallazzo’s, terasjes, musea, kerken, bruggen, cultuur(!!! in tegenstelling tot krokketten en frikandellen die je tot aan de spaanse kust kunt bestellen)
ben echt niet zo’n snob, maar dat waardeer ik aan een vakantiebestemming, cultuur en historie en nostalgie…!!
zin, zin, zin en dan, daarna…naar huis, naar MIJN gumbet (ok ook het gumbet van vele anderen, zoals van cyn, maar jullie snappen hem wel)
ok, ben over 10 dagen eventjes een halve dag thuis, denk niet dat ik in italie veel gelegenheid heb voor internet, hooguit mn weblog
iedereen die ook weg gaan, veel plezier
iedereen die net terug is, welkom thuis
iedereen die in NL en Belgie blijft…
zet m op, doorzetten, op de tandjes bijten, jullie tijd komt nog wel ooit eens een keer, hopelijk, hahaaha