Turkish TeaTime deel 9 Hoera

Goedenavond dames.

Ja, zo komen we natuurlijk NOOIT aan deel 10. :lol: :crybaby:

@Toos: Van harte dat het nu eindelijk gelukt met de verkoop van je huis. Kun je inderdaad met een gerust hart weg naar AD. Bofkont! :slywink: Lekker hoor!

@ Linda1980: Ik zag dat je ook online was. Ben je al terug en zo ja, hoe heb je het gehad in Turkije en met name bij AD? Ik hoop goede berichten te lezen. Je weet wel waarom he? Ik wil ook! :arrow: :arrow: :arrow:

Ik zal ook nog even stemmen. Had het een beetje druk gehad de laatste dagen, maar ik ben weer bij met lezen en dergelijke. Tussendoor wel bij gelezen hoor, dus ook ik ben zo nu en dan een “gluurder”. :wink:

Goed weekend verder iedereen!

@ toos, ahhh wat super zeg!!! gefeliciteerd, nu maar duimen dat het allemaal doorgaat en je lekker relaxed naar AD kan!! zie je daar!!

allemaal bedankt!!

broer komt me morgen om 07.00 uur halen, koffer is gepakt, ben vandaag wezen winkelen (ahhhh heerlijk, maatje 44 blijkt dan echt maatje 44 te zijn en niet maatje 38!!!)
2 leesboeken gekocht, boek over venetie gekocht en mn taalboekje italiaans. verder de rome gids van zolder gepeuterd.
nieuwe blouse, nieuwe trui, nieuwe truitjes ingepakt. nieuwe oorbellen (eindelijk gewone!!)
tickets utigeprint, voucher uitgeprint, geld op zak
en heel heel veel zin!!!

gister dus tot 's ochtends vroeg op msn gezeten met die turkse vriend en hele sms sessie heel de dag (daaar gaat de lage telefoonrekening)
en vanmiddag!!! kwam die turkse droomprins online en we hebben normaal gekletst, kan niet wachten om hem weer te zien en te kijken of hij echt zo dreamy is als ik denk…daarna met hem ge-sms-t (heb eindelijk zn nummer) op msn is hij altijd een beetje afstandelijk, maar soms zegt ie echt van die dubbelzinnige dingen dat ik denk…stille wateren…hahahahahaa

maar eerst italie!!! oh, pizza, wijn, anti-pasta, piazza’s en pallazzo’s, terasjes, musea, kerken, bruggen, cultuur(!!! in tegenstelling tot krokketten en frikandellen die je tot aan de spaanse kust kunt bestellen)
ben echt niet zo’n snob, maar dat waardeer ik aan een vakantiebestemming, cultuur en historie en nostalgie…!!
zin, zin, zin en dan, daarna…naar huis, naar MIJN gumbet (ok ook het gumbet van vele anderen, zoals van cyn, maar jullie snappen hem wel)

ok, ben over 10 dagen eventjes een halve dag thuis, denk niet dat ik in italie veel gelegenheid heb voor internet, hooguit mn weblog

iedereen die ook weg gaan, veel plezier
iedereen die net terug is, welkom thuis
iedereen die in NL en Belgie blijft…:wink: zet m op, doorzetten, op de tandjes bijten, jullie tijd komt nog wel ooit eens een keer, hopelijk, hahaaha :wink:

toos gefeliciteerd dat jullie huis nu eindelijkis verkocht.

Vandaag gebeld door het reisbureau, onze vliegtijden zijn veranderd:d
Onze heentijd is nog steed 07.30ams 12:05 bodrum en terug nu 23.30 bodrum. Mij hoor je niet klagen,me moeder vindt het niet zo.

Ook weer ff geshopt en weer geslaaaaaaaagd.

Iedereen een hele fijne weekend

@ bloeme heel veel plezier in Rome en Venetie

Ik ben idd terug uit turkije, vanmiddag om 15.54 uur op twente geland. Zal van het weekend uitgebreid reageren. ben hartstikke moe, was lange dag.

Oke Linda. Weltrusten en rust maar lekker uit!

Bloem, ook een hele fijne vakantie in Italie gewenst en geniet ook hier van!

Voor wie gaan slapen, weltrusten en tot ziens weer. :wink: :wink:

@bloem…ik wens je heel veel plezier met alles!!

@sev…die spuiten heb ik ook gehad voor mn werk, stellen idd niet zo veel voor. en dan heb je wel 15 jaar wat;)

@cyn&sev…ja vertel mij wat, kan heerlijk opluchten dsat huilen. al heb ik het de laaste tijd niet meer zoveel…we hebben dan ook een heerlijk jaar in het vooruitzicht

als alles volgens plan gaat: 15 februari komt askom uit leger. 19 februari kan ik dan 2 weekjes naar hem toe:D in april weer.
we zoeken dan samen naar een leuk huisje voor de zomer…7 weken samen. ik kijk er zo naar uit!!
oktober miss ook nog naar daar…en dan kan ie eindelijk 3 maanden naar hier komen. het jaar daarna ben ik in juni klaar met school…en kan ik voor altijd met mn askim samen zijn…hoop dat de tijs heel snel gaat.
kijk alleen een beetje tegen deze winter aan:(

grieken was heerlijk…hebben gezellig bijgekletst:D daarna nog een terrasje. ben net thuis, en ga nu lkkr slapen.

tot morgen…dikke kus…

Goeiemorgen !

Zoals gewoonlijk is het wéér zaterdagmorgen en wéér hopen dat de tijd snel gaat vanmorgen want vanmiddag begint mn weekend !

Tot dan allemaal

x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x x

Goede morgen allemaal!!

@Linda&Dia
WELKOM THUIS…ben benieuwd naar jullie verhalen!!!

@Filiz
Je staat er inderdaad goed voor als ik jullie plannen voor volgend jaar zie!

@Sev
Werk ze…nog en paar uurtjes en je hebt WEEKEND!!!

Bloem is al onderweg naar Venetië en nog steeds op nummer 1 in het lijstje!!

**:ITALY: Bloem29…26 september…Rome :ITALY:

**
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…7 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

**Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

Goeiemorgen!!

Heb zojuist mijn functioneringsgesprek… Krijg een nieuw contract voor 1 jaar… en ze wil dat ik meer dagen kom werken :smiley: Dus denk dat ik dat maar ga doen!!!

x

gooie murrege allemaol…!!

@linda en dia…ook namens mij welkom thuis…!! hie is het geweest> ben benieuwd!!

@cyn…das goed nieuws:D proficiat hoor:D:D

@marion…idd bloem blijft maar bovenaan staan…maar ;)wij hebben nog wat om naar uit te kijken. jij staat 6e, ik 7e…nog 2 weekjes hier en dan mogen ook wij weer:D:D

ga zo de stad in met een vriendin…heb dr zin in!!

tot straks…(K)(K)

En we zijn weer terug uit Turkije…Het was weer een heerlijke week met alleen maar genieten! Eigenlijk heel weinig gedaan -buiten zonnen, zwemmen, eten, drinken, winkelen enz- maar lekker gerelaxt. Wel besloten om volgend jaar wat langer te gaan, zes dagen was wel érg kort. Gister werden we alweer opgehaald om 08:30 en om vier uur waren we alweer terug in Enschede. Zaten in het vliegtuig bij Chris Zeegers :so:
Was verder ook erg leuk om MK gezien te hebben, Linda heeft nog een leuke foto van ons drieen en die zou ze hier nog plaatsen.
Hihi ben in het hotel nog gevraagd voor een fotoshoot in het spacenter maar m’n vriend had geen zin dus is niet doorgegaan :crybaby: . Later bleek dat hij helemaal niet op de foto had gehoeven dus toen baalde ik helemaal…Nou ja vond het wel heel gaaf dat ze het vroegen.
Nu de koffers maar weer uitgepakt, wasmachine draait en een lekkere kop Hollandse koffie gedronken. Hopen dat we nog even weer in het vakantiesfeertje kunnen blijven hangen.

Allemaal een fijn weekend en tot snel!

Kus, Dia

@Dia en Linda: welkom terug. Leuk dat je het je zin hebt gehad. Wij moeten nog n kleine 2 weken wachten

@toos: heb je nog een plekje over in de koffer?

@dia…klinkt als een heerlijk week…!! lkkr relaxe en niks doen;)
jmmr dat de fotosessie niet door ging.
nu weer wennen een het gewone leven…maar, super dat jullie het zo leuk hebben gehad, en volgend jaar lkkr langer gaan…!!

ben benieuwd naar jullie foto.

groetjes

filiz

@Cyn
Proficiat … dat is goed nieuws!!

@Filiz
Telt idd al lekker af voor ons. Heb er zooooooooooooo’n zin in.

@Dia
Leuk dat jullie Chris gezien hebben, was hij ook zo leuk in het echt? Jammer dat je de fotoshoot gemist hebt maar het streelt je ego wel dat ze je ervoor vragen. Ben wel benieuwd naar de foto van onze 3 musketiers in Agean Dream :wink: !

@Dia, en Linda… Welkom thuis!!!

@Dia, heb je Yasar nog ontvoerd?? :smiley:

x

WELKOM TERUG LINDA EN DIA!!!
Dia: wat balen zeg. Is wel leuk, zouden ze wel weer nieuwe foto’s willen, omdat nu marina en olga er hangen van het animatieteam.
6 Dagen lijkt mij ook idd iets nou ja eigenlijk veeeeeeeeeeeeeeeeel tekort hahaha.

@Linda: en wat vond je van je AD avontuur?

Groetjes jac

Welkom terug Linda en Dia.

meiden kom op…deel 9 moet vol!!

net terug van de stad…heerlijk terrasjes gepikt. vanaaf een lekkere luie avond, hebben jullie nog plannen?

liefs