Ik verveel me :retard:
Ik moet even wat kwijt, ben zoo blij. ONS HUIS IS VERKOCHT, eindelijk:smile: !!! Het is nog onwezelijk maar het is een heerlijk idee om over 2.5 week zonder zorgen naar turkije te gaan en niet het idee als we terugkomen staat dat huis er nog.
proficiat Toos ! Moet een hele opluchting zijn !
Ja dat kun je wel zeggen, er viel n last van mn schouders. Het is nog erg raar, heb het gevoel alsof ik een klap op mn hoofd heb gehad. We hebben hier bijna 2 jaar naar toegeleeft.
@Toos
:king: GEFELICITEERD :king:
Moet een fijn gevoel zijn om zonder zorgen naar Turkije te gaan!
:ITALY:** Bloem29…23 september…Venetie :ITALY:
Bloem29…26 september…Rome**
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…7 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
**Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Fransijn…21 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis
Het vervoer is geregeld. De koffer al gepakt?? Goede reis morgen en …
**:king: HEEL VEEL PLEZIER :king: **
**in **
:ITALY: VENETIE EN ROME :ITALY:
**PS: doe de paus de groeten
**
Dank je wel, ja het is een geweldig gevoel. Het idee niet meer te hoeven poetsen al gaan de bezichtigingen nog wel door tot dat de periode van ontbindende voorwaarden voorbij is, en gewoon tijd voor mezelf te hebben. Heerlijk
@toos…super dat het verkocht is nu!! lkkr naar turkije, zonder eraan te hoven te denken!!
@marion…klopt, ik ga vanaaf lkkr grieken:D
@bloem…gelukkig dat je broer je toch brengt…!!
@sev…200 doe maar;) maar ach als je het nodig hebt…en het gaat waarschijnlijk toch wel lang mee…
nog 2.5 uur werken…
trouwens, het lijstje begint al een stuk korter te worden…
:D:Dmaar geluk…ik sta dr nog in:D:D
liefs
wow gefeliciteerd!!!
Lijkt me ook een prettig idee als je huis verkocht is en geen zorgen hoeft te maken meer.
En straks naar AD!!!
Ik ben bezig om in april /mei te gaan moet enkel nog eventjes afwachten ofi k vakantie krijg.
En dan in september ga ik waarschijnlijk weer!
Groetjes jac
@Filiz: dit was nog maar 1 vak, het andere vak is rond de 500 € aan materiaal ![]()
Sorry voor het ego bericht maar:
NET MN ASKIM GEBELD ! en hij klonk zoooooooooo goed ! Echt relax sinds hij weet dat hij een vaste job zal hebben binnenkort ! Ik mis hem zo, echt, ik hoop dat de maanden nu snel zullen gaan. :crybaby:
@Bloem: GOEIE REIS meid ! Geniet ervan !
@Sev, meissie… ik weet precies hoe je je voelt. maar ik weet ook dat die tijd langzaam gaat… Dus ik ga gewoon met mijn auto naar Turkije haha… Pik ik jou ook meteen wel even op
Oh dat zou echt heerlijk zijn!!
x
@Cyn: ik hou je aan je afspraak ! Heb meer zin om te :crybaby: dan te
maar soms moet je je gewoon sterk houden en er niet té veel aan toe geven… Anders ben ik hele dagen aan de gang…
@Sev
De tijd zal vast sneller gaan nu de school weer is begonnen, je hebt dan meer om handen want je zal ook wel veel moeten leren denk ik.
Sev, soms kan huilen echt helpen!! Maar je wordt er inderdaad nog somberder van!!!
Ik ga eten nu!!
x
@Cyn: kom dan nog méér deprie
@Marion: idd, eens school goed zal begonnen zijn zitten we al gauw aan Nieuwjaar en kan ik beginnen kijken voor een hotelletje of zo terug (hoop ik toch)
En ondertussen hoop ik dat ik niet meer van hem droom
is gewoon de schuld van alles dat ik er vandaag zo bij loop :tssk:
o ja, en mede-reden: ik MOET 3 inentingen tegen Hepatitis B omdat ik met mensen ga werken en wonden en blabla. O ja ! En dan ben ik weer 3 dagen ziek van een stomme spuit ! Bah bah bah :smoke:
@Sev
Valt wel mee die spuiten hoor, ben er ook geen fan van hoor, maar achteraf stelt het meestal niets voor.
Was woensdag trouwens goed gegaan met J. en de spuiten. Hij ging daar zitten en legde demonstratief zijn handen op zijn bovenarmen zodat die mevrouw niet prikken kon. Dacht nu gaat het feest beginnen, nu gaat hij stennis maken. Zegt hij heel angstig: voordat u begint mevrouw wil ik nog wel even zeggen dat ik die prikken niet echt leuk vind. Ze snapte hem wel en zei dat als hij goed luisterde het zo voorbij was. De 1e prik was al klaar voordat hij iets kon zeggen. De 2e was de vervelende en op het moment dat hij au wilde zeggen, zei de vrouw hem diep in te ademen, en klaar was het.
@Marion: hehe, die J. van jou is echt wel een lieverd hé ?