Turkish TeaTime deel 9 Hoera

@Dettje
FIJNE VAKANTIE EN HEEL VEEL PLEZIER!!!

Nou was me een ‘ongelukkig’ dagje hier in de buurt. Vanmorgen een vrachtwagen met varkens gekanteld. Vanmiddag bij een militair vliegveld een F16 gecrasht en toen ik naar mijn broer reed kwam ik de ene politiewagen na de andere tegen. Allemaal met sirenes. Bleek er weer een groot ongeluk te zijn gebeurd met een vrachtwagen.

Nog flink ge-SAS-t vanmiddag…pfffffffffffffffff…te veel gegeten. Zit nog steeds bomvol. Lekker vlaai gehad, en zo hoort het ook in Limburg, of niet Filiz? Mijn lieve schoonzus sneed me toch een punt af, had je met gemak 2 stukken uit kunnen halen. Onder het mom van ‘je broer wordt maar 1 keer 36’. En dat is ook zo! Bleven ook eten dus toen nog lekker frietjes met shoarma er achteraan. Wordt morgen weer heeeeeeeeel streng dus!!!

jaaaa marion zo hoort het!!

vlaai…iedereen is er hier gek op!! ik zelf ook, en mijn oma maakt m zo lkkr…!!

en alle bakkers ook…vooral rijsten…heerlijk!!

dettje…ook namens mij>> HEEL VEEL PLEZIER, GENIET ERVAN!!

@Dettje: Prettige vakantie !!! Geniet ervan !!! Doe ze de groeten daar van me !

nou meiden ik ga slapen…

dikke kus en tot morgen

Het lijstje!!!
Moest hem echt ver gaan halen :tongue:

:ITALY: Bloem29…23 september…Venetie :ITALY:

Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

**Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis

hee, is dat eventjes leuk!! hahahaa
heb alleen een probleempje hoe op brussel charleroi te geraken…mn broer zou me brengen, maar hij vindt het nu ineens te ver, te lang en te vroeg…ben dus als een bekende stress kip aan het zoeken naar een alternatief…grrr…:mad:

Leuke broer heb je Bloem :finger: !! Zal toch wel iemand te vinden zijn die je weg wil brengen?

goeiemorgen allemaal ! Straks terug naar school voor een halve dag en dan ben ik weer vrij…

@Bloem: hou er rekening mee dat Charleroi nog een stuk verder ligt dan Brussel zelf hoor ! Ze zeggen altijd Brussel-Charleroi om goed te kunnen verkopen zodat de mensen denken dat het bij Brussel ligt maar is toch nog een klein uurtje verder rijden…

Was ik nog vergeten: heb gedroomd dat ik morgen naar Turkije zou gaan ! Zooooo zalig ! heb mn vriend gezien in mn droom en en en…toen was het 6u30…tijd om op te staan…

goede morgen…

@sev…heerlijk om zo te dromen he!!

@bloem…das niet zo leuk van je broer, maar je komt er heus wel;)

ik ga werken, iedereen een fijne dag…en tot 4 uur;)

xx

Goede morgen!!! Gaat weer een mooie dag worden. De zon schijnt al lekker hier.

@Sev
Leuk he, die dromen. Totdat je wakker wordt.

@Bloem, dat is echt lullig van je broer!!! Heb je al iets anders gevonden???

@Marion, Hoe was de griek?

@Sev, hoe vond je vader zijn kado trouwens???

x

Ik had trouwens weer een smsje gehad van Yas… in het turks en dit is de vertaling…

Als er op de wereld twee rozen zijn, 1 rood 1 wit, als je mij vergeet laat de rode roos je prikken, als ik jou vergeet laat witte rozen mijn lijkwade zijn…

Vind het echt schattig!!!

x

idd erg schattig…!!

ben op het werk, niet veel te doen…

xx

verveel verveel verveel…

heb afgelopen nacht tot 3 uur met een turkse vriend op msn gezeten en daarna nog tot 05.00 in bed liggen sms-en…ben brak brak brak.

ff bellen met de ns over treinverbindingen zo vroeg maar hopelijk doet mn broer het nog wel…duimen!!!
trouwens graag gedaan hoor!!!

ik was het namelijk die dat mooie weer naar NL mee heb genomen vanuit gran canaria!! :wink:

@Cyn
Welke Griek? Geloof dat je Filiz bedoelt! Heel logisch hoor dat je er af bent na dat lieve sms-je :wink: want hij kan er wat van jou Askim!

jjjaaaahhhhaaaa mn broertje brengt me gewoon weg!! altijd hetzelfde gedoe…eerst zeuren en dan toch doen…alleen ikke wel helemaal in de stress!!

maar goed, hij brengt me, venice here i come!!

Ben terug ! Namiddag vrij !

Komt er wéér 200 € bij aan materiaal schaam maar ja, heb het dan wel voor lang en heb ook wel het beste materiaal gekozen :wink:

Gelukkig Bloem, da’s een zorg minder voor je!!! Op naar Venetië :slight_smile: !!