@sev…nee mijn vader woont in nl, zaandam.
ik heb geen contact met hem.
heerlijk met askim gekletst…:D:Dohh. super:D:D
dadelijk werken…
kus
@sev…nee mijn vader woont in nl, zaandam.
ik heb geen contact met hem.
heerlijk met askim gekletst…:D:Dohh. super:D:D
dadelijk werken…
kus
Is je dag weer goed Feliz nu je hem weer gesproken hebt! Hoe gaat het nu met hem?
@Filiz: jou dag kan niet meer stuk ! hihi Werkse !
hey meiden, heb juist alles wat bijgelezen, jullie kletsen echt veel te veel. en ik heb niet veel tijd om te kletsen, want moet nog verder mijn valies maken:evil:
@Filiz, hoe gaat het in de turkse les, ben wel benieuwd want ik start binnen 2 weken
@Dettje, alvast een hele fijne vakantie!!!
Sorry meiden, druk druk druk… Heb net 2 uur lang een vrouw aan mijn balie gehad, die naar Egypte wil met de kerst… GEEN STOELEN meer!:crybaby: :crybaby:
Balen!!!
x
@ Cyn: ja dat is nooit leuk. Moeilijk he dan?
Trouwens naar welk hotel ga jij meestal in gumbet?
Mijn ouders willen kijken voor wat anders tenminste mijn moeder, mijn vader zou wel naar aegean dream terug willen voor de derde keer.
Ik ga wel terug naar AD,maar toch is het goed om te weten wat nog meer een goed hotel is.
@ Dettje jij een fijne vakantie en geniet maar lekker?
Groetjes jac
Ik ga altijd naar Grand Iskandil… Vind ik persoonlijk super… En ook Beps vond het goed. Maar denk dat het niet vergelijkbaar is met AD… Verder WOW in gumbet schijnt wel hele goed te zijn! En kan je gelijk volgend jaar mijn vriend in de gaten houden
haha
x
HAHa gaat die naar WOW bodrum resort.
Daar ben ik in 2000 geweest, grappig.
Hmm ik zal het zeggen in ieder geval bedankt.
@ Rieneke: je staat er nog niet tussen met je stem!!!
Dus je moet nogmaals stemmen denk ik.
Groetjes jac
Zijn je ouders wel goed te been? Want Iskandil is wel heeeel veel trappen… Club Forever in Bodrum schijnt ook super te zijn!!!
x
18.00 uur>> PIZZA TIME!!! :dope: Heb koopavond dus kan dan niet gezond eten… Nou ja kan wel, maar wil niet haha!!!
Wat een rust hier trouwens… zo krijgen we deel 10 nooit voordat beps komt!
Wat sta ik er nog niet tussen??? Nou snel nog een keer stemmen dan maar ![]()
Straks voer ik mn nichtje naar het station en rijd ik daarna door naar de PITTA !!! het zal dürüm worden !!! lekkerrrrrrrrrrrrr:beef:
Ok heb weer gestemd! Blijkbaar was er iets misgegaan ofzo, zou toch zweren dat ik had gestemd…maar kon nu weer stemmen, dus blijkbaar iets niet goed gedaan laatste keer.
vandaag langs de turkse bakker geweest.
Lekker hoor durum;)
Zoo pizza zit erin! Maar oh zooo vet!! maar wel lekker!!
x
dürüm zit er ook in ! Lekker vet maar lekker ! njammie, zou er zo nog een op krijgen !
Haha heb zojuist ook nog een ijsje gegeten, dus moet nu weer 3 weken extra lijnen!!!
x
goeieavond
voila sé valies bijna klaar, maar kom ik tot het besluit dat ik niet meer weet waar ik mijn zonnebril op sterkte gedaan heb. GROOT PROBLEEM!!! Zal weer mijn hersenen moeten peinigen ajajajaaaaaaaaj
ga eerst kijken naar familie tot strakskes
meiden…idd zo komen we nooit aan deel 10!!
heerlijk pizza durum…ik heb aardappelen, ewrten en wortelen en een hamlap gehad…![]()
@marion…leuk dat je het vraagt;) gaat goed met mn vriend, hij is maandag nog op controle geweest in het ziekenhuyis, en alles was in orde gelukkig.
@dettje…heb pas 3 lessen gehad, maar leer wel iedere week wat bij. vind het super leuk. waar ga je turkse les volgen?
net gewerkt, morgen weer om half 9 beginnen…
maar hoef wel maar tot 4…en 's avonds lkkr uiteten met een vriendin, bij de griek:)
hebben jullie al plannen voor het weekend…?
groetjes