@Filiz: leuk dat je askim komt ! Geniet ervan ! Ik hoop dat het regent in Izmir, dan komt hij mss ook wel ![]()
filiz, jij was toch half turks hé ? Je broer ook ?
@Filiz: leuk dat je askim komt ! Geniet ervan ! Ik hoop dat het regent in Izmir, dan komt hij mss ook wel ![]()
filiz, jij was toch half turks hé ? Je broer ook ?
ja mn broer ook…
't is wel grappig, hij is gewoon blond en ik ben donker.
maar als ik hem soms bezig zie, denk ik dat ie toch ook wel wat van onze vader in zich heeft.
met 2 vrouwen in huis hoeft hij niks te doen denk ie…
vaak hoor ik>>wil je wat te drinken pakken
waar was je gister?
en dan met mn vriend…al dat commentaar erover. hij noemt hem ook ataturk haha kan ik wel mee l88.
‘‘hey filiz ataturk heeft gebeld, hij beld nog terug’’
@Filiz, heerlijk hoor dat hij online komt!!! Ik had askim gister ook gevraagd om te komen, maar hij was thuis bij zijn familie… Dus hij kon niet komen… Normaal gesproken kan hij dat wel, maar hij had ze familie al 6 maanden niet gezien ofzo… Dus begrijp het wel!!! Snap aan de ene kant wel dat je moeder en oma een bepaalde angst hebben, maar het is je moeder ook overkomen!!
@Sev, maar aparte bedden kun je ook tegen elkaar aanschuiven… Toen ik de eerste keer bij Askim ging slapen, toen hadden we ook 2 losse bedden, maar die konden we niet verschuiven haha… Nou daar lagen we toen… Erg gezellig… Achteraf wel enorm om gelachen!!!
Pff kon hij maar elke nacht bij me slapen!!
x
ja natuurlijk, ik snap het zelf ook wel.
maar mij angst is meer dat zijn moeder het er niet zo mee eens is.
mijn babaanne was het er ook niet zo mee eens van mijn vader en moeder. ze is 2 weken hier op vakantie geweest vanuit turkije. en een half jaar later waren mn ouders gescheiden. ze was de hele tijd tegen mn vader aan het praten en als mn moeder dan vroeg wat is er> zei ze: niks…
heb dat ook tegen mn vriend gezegd. maar hij zegt dat zn moede rme of moet gaan accepteren of anders hem moet vergeten.
en hij zegt maar al te graag dat hij voor altijd bij me blijft:D heerlijk om te horen!!
en als ik dan toch aan het vertellen ben.
we zoude ons eigelijk verloven in oktober, maar helaas heeft ie geen vrij meer, dus hebben we het moeten verschuiven.
xx
Aaaah echt!! Wat leuk, maar wel jammer dat je het hebt moeten verschuiven!!!
x
@Cyn: haha ja maar oudere mensen denken daar niet aan
denk ik of ze zwijgen :paranoid:
Deze zomer in onze kamer was het een tweepersoonsbed die je niet van elkaar kon doen, en mn ouders sliepen twee kamers van ons en zij hadden 2 aparte bedden hahahaha, dachten ze dat mn askim dat speciaal had gevraagd
maar neen hoor, heeft hij gewoon gekregen en vond ik wel goed, anders moest ik het beddenverschuiven nog gaan uitleggen bij mn pa en daar had ik echt geen zin in !
@Filiz: je vader, woont die dan in turkije ? Zie je hem vaak ? Lijkt me leuk om zo een nauwe band met Turkije te hebben !
Goede morgen meiden…al lekker aan de babbel!!!
Helleuuuup, hoorde ik daarjuist een raar geluid beneden, dacht ik dat het mn hond was die niet goed was of zo, ga ik meteen naar beneden om hem mss buiten te laten, kom ik in de gang (deur naar living staat open) begint hij naar mij te komen en direct erna gaat hij naar de woonkamer en begint hij naar 1 punt te blaffen en te grommen :disgust: , natuurlijk was het om de hoek, kon nog niet direct zien, ik weeral bijna aan het *** in mn broek, stap voor stap dichter, ik zie niets maar hij blijft onrustig… heeeelllp :retard: en ok, hij speelt graag voor waakhond maar als het erop aankomt dat hij superbang is, gaat hij altijd netjes achter of tussen mn benen staan omdat hij denkt dat ik er wel intussen zal komen !
Goeiemorgen Marion ! Alles goed ?
Ja hoor, met mij is alles prima!! Kan ook niet anders met zulk lekker weer. Zit even met een bakkie bij te komen van het werken.
Misschien straks nog even sporten en als J. thuis is uit school meteen naar de verjaardag van mijn broer. Ga ik lekker SAS-sen, verheug me nu al op een stukje limburgse vlaai.
Is de barstreet(uitgaansstraat) in bodrum ooooooooooooooook leuk??? Heb het wel bij jetsetters gezien.
groetjes Besmile
@Marion: ben vanmorgen gaan lopen, maar ik heb echt 0 conditie meer ! Kan nog geen volledig toerke rond de blok hier lopen, pfff, maar ja, word aan gewerkt. Gisteren appeltaart gegeten !
@Besmile: is er ook niet die bekende discotheek ? Halikarnas of zo ? Of ben ik nu echt zo verkeerd ? Cyn zal het wel weten !
Klopt, Halikarnas is in Bodrum!
@Sev
Blijven oefenen met lopen dan gaat het iedere keer een stukje beter. En over even loop jij gewoon weer je toerke (of 2) rond het blok :biggrin:
Het lijstje!!!
Moest hem echt ver gaan halen ![]()
:ITALY: Bloem29…23 september…Venetie :ITALY:
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
**Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis
Halikarnas is toch zo grote openlucht discotheek .
:ITALY: [COLOR=red]Bloem29…23 september…Venetie :ITALY:
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…7 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis
**Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis
Heb even de datum aangepast ik ga 7 okt naar Turgutreis. i.pv van 6 okt.
[/COLOR]
Het Lijstje ! Ik wil er ook instaan !
Mn askim vroeg me gisteren wat ik van zn baard vond (als hij thuis is dan laat hij altijd zn baard wat groeien, als ik er ben doet hij alles er terug af)
toen zei ik: goed (ahum) maar dan mag je me wel niet kussen hoor ! Zegt hij: jaaaa askim, zal nu wel een tijdje duren… boehoehoeeeeeee :crybaby: maar ja, gelukkig kunnen we er momenteel nog best mee lachen, maar zal na nieuwjaar denk ik toch beginnen doorwegen !
@Sev
Heb het ook niet op baarden. Al vind ik het bij sommige wel mooi staan. Hub heeft ook vaak een stoppelbaardje (als hij geen zin heeft zich te scheren). Vreselijk irritant!!!
Wel, heeft mn vriend ook, als hij thuis is, geen zin om te scheren, vind ik niet erg hoor want welk meisje ziet nu graag zo een baard ? Hij lijkt net iemand van Al Qaida ! Pikzwart haar, pikzwarte baard en héél donkere (strenge) ogen als hij niet lacht!
Hij had deze zomer zo een sikje (of hoe zeg je dat ?) was echt héél mooi maar toen hij naar huis ging deed hij het af (laatste dag dat we samen waren) vond ik héél jammer, was hij héél mooi mee maar zijn moeder zou het niet begrijpen. Die ouders zijn echt héél ouderwets…Mode kennen ze niet, elektriciteit ook bijna niet… Dus ja, snappen jullie ? Gelukkig is mn vriend al wat westerser van ideeen ![]()
@Besmile, ik vind barstreet in Bodrum zelf niet zo… Heel veel tentjes! waardoor er dus weinig mensen in 1 bar zijn… Halikarnass, groot, druk en heel duur!!! White House in Bodrum is wel leuk!!
x