Haha besmile, dat zegt mijn moeder ook altijd… Jammer dat hij zo ver weg woont!!
Maar als TR nou gewoon bij de EU komt>> Stukken makkelijker!!
x
Haha besmile, dat zegt mijn moeder ook altijd… Jammer dat hij zo ver weg woont!!
Maar als TR nou gewoon bij de EU komt>> Stukken makkelijker!!
x
Ja dat is waaaaaaar. Kom ik net beneden en wat staat er op tv Side. De dvd van Side. zuchhhhhhhhhhhhhht
ff een vraag over 2 weekies vertrek ik richting bodrum. Nu is het voor eerst dat ik die kant op ga. Wat moet je echt gezien, gedaan of naar toe in Bodrum, aangezien dat ik er 2 dagen vanuit Turgutreis er na toe ga.
groetjes besmile
Hmmm turkse vriendjes ja jammer he dat je er niet even naar toe kan wippen.
Ik heb geen turkse vriend hoor, maar ik kan het me allemaal voorstellen.
Groet jac
@Besmile: Het is maar net wat je wil gaan doen. Wij hebben vanuit Bodrum een jeepsafari gedaan. Het was niet zo een met een hele rij jeeps. Hebben heel veel van het achterland gezien, is absoluut de moeite waard. Wij hadden dat geboekt voor een goeie prijs via iemand die in het hotel excursies probeerde te slijten.
IK heb een bootexcursie gedaan, langs vijf eilanden, was echt een aanrader! Ook erg lekker eten tussen de middag, was de hele dag, intotaal 15 euri:D
Boottochten zijn altijd super ! Moet je zeker doen ! Ik weet niet of het te doen is vanuit bodrum maar ik denk van wel: Pamukkale ! MOET je volgens mij gezien hebben en mss ook efeze als je richting Kusadasi wil gaan dan, is niet zo héél ver.
Thx meiden voor de tips, efeze, selcuk heb ik vanuit marmaris gedaan en pamukkale vanuit alanya.
Ik heb turgutreus alleen zien liggen vanuit kos. Ik ben dus benieuwd hoe turgutreis en bodrum is. Wat ik heb gezien en gehoord zal het allemaal goed kopen en leuk worden.
eerst ff reageren voordat ik dadelijk alles vergeten ben.
@cyn…wat rot dat je nog steeds zo slecht slaapt!! miss een een foto van je askim onder je kussen leggen;)
@sev…wat ontzetten vervelend dat je je hand verbrand hebt!! kan zo een pijn doen. beterschap ermee…
wel super dat je vriend ff online kwam…heb je m teminste weer ff kunnen zien!!
@besmile…wat leuk dat je ook een turkse vriend hebt gehad…![]()
@dettje…is waar wat je zegt, liefde kent geen leeftijd!
@marion…ja gaat goed met de cursus. ik kan het alfabet. en vandaag hebben we vraag zinnen geleerd. de vervoegingen enzo. is soms moeilijk, maar dat maakt het juist interresant, en in de pauze is het natuurlijk super om met de andere meiden te kletsen die ook een turkse vriend hebben.
nou na een lange dag eindelijk thuis. op het werk was het wel redelijk rustig, een paar kinderen naar huis voor de woensdag middag, met de andere n uurtje het park in geweest, zo krijg je dag wel om dan;)
daarna meteen door met mamz na hasselt, was weer gezellig.
nu nog ff een sigaret, en dan slapen.
morgen kan ik meer meeklesten, want heb dan een 3-9. :)fijn
heb vandaag redelijk veel aan jullie gedacht, en wou steeds ff komen kijken, maar dat gaat niet altijd op het werk, helaas.
nou meiden, tot morgen slaap lkkr en een dikke kus…!!
ouders en vrienden…daar wil ik ook wel ff op reageren.
mn moeder vind het goed, maar is zelf met een turk getrouwd geweest en van m gescheiden. ze is nu heel bang dat dat met mij ook gaat gebeuren. snap ik ook wel. maar ze zegt ook, ik wil dat je gelukkig bent, en alsd at metr hem is, vind ik het prima.
en het is idd wat sev zegt, met een nederlander kan het ook mis gaan.
mn familie weet het pas een maand, ze vonden me al langer het type om naar turkije te gaan, om te wonen. en vinden het leuk voor me me.
mn vriendinnen heb ik het pas verteld toen we elkaar een paar maanden kende. ook zij namen het goed op. sommige wat minder.
ze vragen wel vaker hoe het gaat, en dat vind ik echt top van ze.
ook als we iets leuks gaan doen, en ik zeg dat ik geen zin heb, zeggen ze>>kom op filiz, je moet!! over 2 jaar woon je in turkije en zou je nog eens iets met ons willen doen…haha dan ga ik toch maar mee.
velen hebben ook al beloofd me op te zoeken als ik in turkije woon;)
mn moeder begint nu soms al te huilen als we het er over hebben. maar gelukkig kan ze me vaak opzoeken en anders om.
bovendien is het nog 2 jaar;)
zolang kan ik hier nog van alle lieve mensen om me heen genieten.
nu ga ik echt slapen…xx
Ik hoop dat iedereen een beetje geslapen heeft.
Ik slaap weer slecht en dat komt omdat m’n kop in Turkije zit.
Weet even niet wat ik aanmoet met m’n gevoel.
@Filiz, iedereen reageert heel verschillend op het feit dat je een relatie hebt met een Turk.
Mensen die zoiets niet hebben meegemaakt kunnen niet weten hoe het is.
Heb dat zelf ook heel erg ervaren.
Iedereen wil je op een bepaalde manier duidelijk maken wat goed is of niet.
Toch kun je dat zelf het allerbeste bepalen hoe jij je leven wilt inrichten. Ik weet dat iedereen het goed bedoeld, maar zij hebben dat gevoel niet, wat jij diep vanbinnen hebt. En dat dat heftig is weet ik uit ervaring.
Ik wens alle meiden die in deze situatie zitten heel veel sterkte toe, want dat het zwaar is weet ik als geen ander. Zet hem op en blijf erin geloven.
Verder voor iedereen een hele fijne en zonnige dag.
Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Nog 30 dagen.
Zoo goeiemorgen! Ben er ook weer… Wederom niet wakker…:smoke:
Heb vanmorgen een hele sms sessie gehad met Askim… Hij was thuis geweest, en zit nu weer in de bus naar Bodrum… Hij mist me en vroeg wanneer ik naar zijn familie kan komen. Hij zegt zelfs dat ik in de winter moet komen. Maar dat is nou juist het irritante… Ik mag van november tot eind maart geen vrij nemen… Dus ook dat gaat niet lukken!!!
@Besmile, Bodrum> Kasteel is op zich ook mooi!! Vanaf daar kun je hele mooie foto’s maken enzo!!
Vandaag koopavond werken… Dus PIZZA!!!
Morgen komen Dia en Linda alweer terug trouwens!! Gaat snel hoor!!!
Goeiemorgen !
@Cyn: aangezien ze morgen al thuis komen, zouden we beter nog deel 9 vlug afronden ?
hihihihi
@Filiz: meis, weet je, toen ik nog met mn ex was, had ik het aan iedereen verteld oa mn tante. Had ze dat niet in iedere winkel gaan vertellen ?? Slagerij, bakkerij, … En toen ik in die winkels kwam zeiden die mensen: ben jij dat die met een ‘Turk’ een relatie heeft hehehe (zo echt bijna uitlachen) nou, dan had ik gezworen dat ik het nooooit meer aan hun verteln tenzij er trouwplannen of zo zijn ![]()
en nog een vriendin had ik het vorig jaar van mn vriend nu verteld, en die zei me: meid, die turken bedriegen je toch al van de eerste dag ! ze zijn alleen op je geld uit ! Nou, ik heb het maar stil gelaten en toen is ze zelf naar turkije gegaan en heeft ze al 2 turken versleten daar en heeft ze nu een derde en wil ze hem terug zien ! Nou, en dan moet ik mn mond gaan houden hé !
Dan zou ik dus ook mijn mond niet meer houden!!! Dat was bij mij ook zo… een meisje in mijn klas was heel negatief over mijn Askim… 4 weken later ging ze naar Turkije, en kwam ze verliefd terug… Toen heb ik haar hoop helemaal de grond ingetrapt!!! Achteraf is dat nooit wat geworden, hij had haar gesmst dat ze alleen leuk was voor een paar nachten… Maar ja nu denkt ze meteen weer dat mijn vriend ook zo is… Het kan me niet zoveel meer schelen wat een ander denkt!!!
x
Mij ook niet meer, ik neem het zoals het komt, ik ben nu gelukkig en het is nog altijd mijn leven. maar ik ben toch voorzichtig om het nog te vertellen aan iemand…
Ik snap je wel… Dat vond ik wel… maar mensen schijnen het altijd te merken als ik gek op iemand ben??? Dan schijn ik te stralen!!!
x
hihihihi nou ja, is niet zo handig dan
ik kan me nog goed inhouden, tenzij ik een sms of telefoon van mn askim krijg, najah, dan hebben ze het ook allemaal gezien, en als ik post van hem krijg dan weet heel de straat het wel ![]()
Haha echt? Mijn oma vind het trouwens ook niks. Die zegt altijd dat hij er niet in komt (in haar huis) en ook mijn broer is tegen!! Haha terwijl zijn vriendin mijn askim een lekker ding vind!!! Nou ja ze zoeken het maar uit… of ze accepteren hem, of niet :finger:
Hij is gewoon leuk!:wub:
haha ja, zeg ik ook altijd ! Mn oma zou het wel accepteren hoor, alhoewel ze ook zoiets al zei van: oei islam … (ze is er niet tegen maar ze denkt dat gemengde relaties niet kunnen) maar ja, ze weet ook niet dat we ‘samen’ zijn, ze weet wel dat hij bij me op de kamer sliep, maar was zogezegd twee aparte bedden, en ja, dan nog ![]()
@sev…leuke tante heb je!! en je vriendin…vind ik wel grappig, eerst jou realatie afkeuren en vervolgens zelf met een turk thuis komen haha;)
@cyn…ik straal altijd als ik een smsje krijg…
mijn broer vind het ook niet goed hoor. maar goed, trek ik me verder niks van aan.
mijn oma heeft de zelfde angst als mn moeder…maar ach.
nou meiden, goede morgen allemaal…!! lkkr geslapen?
ik wel…dadelijk komt askim online:D:D naja dadelijk, om 12 uur
xx