Inderdaad iedereen heeft zijn vooroordelen over Turken, maar zoals in ieder land heb je goeien en slechten. en mensen hebben gewoon de neiging om alles en iedereen over dezelfde kant te scheren. Ik zeg niet nee tegen vakantieliefde, is leuk natuurlijk en maakt een vakantie compleet. Maar dit jaar liever nie. zit eigenlijk zo, heb gevoelens voor iemand en wil die gevoelens niet verliezen zoals vorig jaar aan een vakantieliefde. Zeker nu niet omdat we goed met elkaar beginnen op te schieten. t zou zonde zijn en zoals gewoonlijk is het weer een moeilijke situatie
@Cris, ja inderdaad… Wie weet wat er nou precies goed en slecht is?? Dat zijn vaak alleen meningen!!
@Dettje. zou inderdaad zonde zijn. Maar zoals al vaker gezegd wordt… het overkomt je!! Er is niet echt iets tegen te doen!!!
x
Ja inderdaad, het is iets die je overkomt. Ah we zullen wel zien, als we ons maar amuseren:)
Nog 20 minuten dan ga ik naar huis… Eindelijk!! Heb het gehad voor vandaag! Alleen het mooie is… ik moet een andere weg, want mijn weg is opgebroken… maar ik weet de weg niet… haha kan leuk worden!!!
x
ja er zijn héél wat vooroordelen maar een relatie op afstand vind ik persoonlijk veel leuker. Heb zo niet de behoefte momenteel om mijn lief alle dagen rond mn nek te hebben (mss omdat ik een negatieve ervaring met een belg heb gehad) maar mn Turkse liefjes zijn altijd al veel leuker geweest en romantischer en spannender. En ook het geloof en zo, er valt altijd iets te ontdekken en is ook niet saai na een maand. Nou ja, en ik kan gerust wachten om mn vriend, ik hoef daarom hem niet te bedriegen omdat ik nood zou hebben aan een lief of zo. Ben hem altijd trouw en ben er trots op !
Ik vond mijn nederlandse vriendjes ook na 3 maanden niks meer!! Ging vervelen, zag ze elke (bijna) dag… En met Yas, verveeld het helemaal niet! Elke keer als ik weer kom, is het alsof ik weer verliefd op hem wordt… En bij elk smsje wordt ik helemaal blij en warm van binnen!!
Er zijn 2 Nederlandse jongens die gek op mij zijn, maar ik vindt (en wil) ze niet leuk!!! Dan stuurt de 1 weer een smsje, “Je bent een schatje en ik doe alles voor je” en dan krijg ik van Askim “I Miss You” en met dat laatste berichtje ben ik dan zoooo blij, en wis meteen de eerste!!!
Weet niet wat het is… Yas is ook zo, dat hij ze jas uitdoet als je het koud hebt… terwijl hij zelf sterft van de kou… Dat soort dingen!!! Gewoon lief, romantisch enzo!!
x
Voila Cyn, dat is het hem ! Turken hebben juist dat ietsje meer ! Ze zouden door het vuur gaan voor je, zouden hun leven voor je geven, ze hebben bijna niets en dan geven ze nog alles voor jou. DAT is juist zo leuk ! En ik kan gewoon zo van mn askim genieten zonder dat er veel luxe of zo aan te pas komt… Dat is juist zo fijn .
En mn belgische vriendjes hadden altijd wel iets dat me niet aanstond, of ze verzorgden zich niet, of hun vrienden gingen voor, of of of …
nog 492 te gaan als ik juist tel !
Sev, ja het is echt zo!! Mijn askim (en de jouwe waarschijnlijk ook) behandeld mij gewoon als zijn prinsesje… Gewoon lief… :wub: En dat voelt ook SUPER!!!
x
kan alleen maar zeggen: JUIST ! En voel me ook zo in zijn bijzijn, terwijl ik me bij mn belgische vriend me als een schotelvod voelde …
Haha ja… bij mijn Nederlandse vriend, was zijn computer altijd belangrijk… En dan hing ik op zijn bed… en hij zat een vechtspel te spelen op de pc… :finger:
:unibrow: wahahahaha aiiii cyn dat is erg ! Nog een geluk dat ze in turkije naar het internetcafe moeten voor zo een dingen ![]()
Haha ja… heel mooi uitgevonden!!! Maar mijn vriend vind volgens mij niks belangrijker dan mij… Dat zegt hij tenminste altijd… :wub: :wub: :wub: :wub:
hoe reageren jullie ouders en vrienden daar eigenlijk op
Mijn pa trekt er zich niets van aan en weet er ook bijna nx van… Mn ma is al even gek van hem (nou ja, als je snapt wat ik bedoel) mn zus weet van nx en andere familieleden ook niet, ze denken gewoon dat het een goede vriend is van me. Alleen mn ma weet echt er alles van en zij vind het goed en ze zegt dat ik moet doen wat mn hartje me aangeeft en dat ik het kan proberen. Het kan met een belg ook altijd mislopen hé ?
o ja en vrienden ? Slechts 1 vriendin weet ervan omdat ze zelf een turkse vriend heeft, maar zij werkt nu in Turkije dus ben ik ze tijdelijk kwijt. Mn andere vrienden vertel ik het niet want ze zouden het toch niet snappen …
Ik ga nu ffies taart gaan eten, bezoek is daar. Tot straks (k)
Mijn ouders in het begin heel slecht… Negatief, maar nu ze hem kennen, en ook inzien dat hij echt goed voor me is. Vinden ze het prima, als ik maar niet daar ga wonen…
Vrienden ben ik veel van kwijt geraakt. Het feit dat hij Turk is, was voor hun vreselijk… Nou sorry maar als je hem niet accepteerd, en mij mijn geluk niet gunt, dan zoek je het maar uit:finger: . Gelukkig zit mijn beste vriendin in het zelfde schuitje…
En verder heb ik jullie om lekker tegenaan te zeuren, en jullie schoppen me niet van mijn mega roze wolk!!!:wub: :wub: :wub:
Oeh Sev, dat je dat volhoudt om het niet tegen je vrienden en familie te zeggen!!!
Fijne avond! Enne stuur je ons ook een stukje taart???
x
Ik kan mij nog herinneren dat me moeder zei de volgende keer maar dichter bij huis. Tja