Turkish TeaTime deel 9 Hoera

Ben het er mee eens.

Heb met mn hand tegen het strijkijzer gezeten :crybaby:

Oooh dat is niet pretttttttttttttttttttttig.

haha neen, er staat nu op mn hand zo de punt van het strijkijzer, mooi in vorm :lol: maar het gloeit nog wel ! Maar is ook het ergste niet hé !

Besmile, ben jij van belgië ?

Sev!! Kijk je wel even uit!!! Want dat kan flink pijn doen he!!!

En trouwens ik heb er ook zeker GEEN spijt van hoor!

x

that’s the spirit Cyn ! Alleen jammer dat we zo lang moeten wachten om ze terug te zien… Pffff

Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee ik ben een Nederlandseeeeeeeeeeeeeeee, wat vlak bij de grens van duitsland woont.

Heb je hand goed onderkoud water gedaan???,

oeps sorry besmile, zoek iemand anders dan, maar kan me niet meer herrinneren wie :smiley:

Ja, onder koud water gehouden maar helpt niet echt…

Ik neem petje voor jullie af. Ik heb een korte relatie gehad met iemand uit Turkije.

ja ? Hoelang ? En van waar ergens in Turkije ? Hoe komt het dat het uit is ? sorry, nieuwsgierigheid boven alles :smiley:

Het is nu een jaar uit. We hebben elkaar ontmoet in Titreyengol ( een plaats in Side). We hebben soms nog contact.

@Besmile: goed dat je nog contact hebt, ik heb met mn ex ook nog nu en dan eens contact…

Mn askim was online !!! Het regende en zodus moesten ze even stoppen met werken en is hij op internet gekomen ! Mn verbinding deed wel heel raar maar ik heb hem op webcam gezien en hij mij en en en het was zooooooo goed maar ja, de regen duurt daar natuurlijk niet zo lang als hier en moest hij terug aan het werk. Maar ben ooo zo blij !

@ sevgilim leuk dat je askim weer hebt gezien.

ben er ook weer, ging eventjes kijken naar thuis, maar ben voor de zoveelste keer terug in geslapen. dat is het gevolg van als je de nachten te kort maakt en teveel boemelt in het weekend:D

@ Sev: gelukkig toch nog goedgekomen met je vriendje! Vandaag gewoon lekker weer kletsen en dan wat langer?:wink:

@ Cyn: en, nog lekker geslapen? En ik heb ongeveer twee jaar GTST gevolgd, maar kijk het nu helemaal niet meer omdat ik vond dat ik te verslaafd was!
In Nederland nooit stakingen?? Eergisteren, de Rotterdamse OV… Bussen reden niet meer. We waren al ubersacho over een stomme test op school en toen bracht ik een jongen naar centraal, kwam hij erachter dat zijn bus niet reed!

@ Marion: lekker boerenlucht… Ik woon in een dorp vol met velden, kassen, schuren etc, dus als ik 's ochtends lekker op mijn fietsje stap word ik ook begroet door poeplucht… uitenlucht… spruitjeslucht… wat dan ook allemaal!:smiley: (beter dan alle uitlaatgassen toch?)

@ Dettje: waarom nooit meer een vakantieliefde? En waarom helemaaaal geen Turk? (uit nieuwsgierigheid) En relaties op afstand beginnen toch meestal als vakantieliefde?

@ Sev: als je je hebt gebrand moet je er meteen ijsklontjes tegenaan laten smelten… Je hebt er nu niet veel aan, maar het helpt heel erg tegen de pijn en een beetje tegen de brandblaar. Ik heb afgelopen weekend mijn hand aan de oven verbrand, het is nu een hele lange rode brandstreep/blaar…

Ben soort van bezig met wiskunde, alvast voor examens… Studeren studeren studeren. Bah bah bah. Maar ach, ben bijna klaar en dan… dan weet ik het niet!

@Cris, nee weer niet super geslapen!!! Maar ik bedoelde qua stakingen meer de post… OV staakt onzettend vaak!!!

x

hahah, inderdaad;) De NS wil ook wel eens meedoen… Maar post heb je gelijk, die staakt nooit. Krijgen zeker goed betaald :smiley:

Trouwens… watik nog wou zeggen, relaties op lange afstand zijn vaak “vervelend” vanwege de lange tijd dat je elkaar niet ziet, maar het houdt het wel heel erg leuk en spannend. Het is natuurlijk wel leuk als je elke dag bij elkaar kan zijn, maar je bent dan sneller dat ‘verliefde’ gevoel kwijt… snapje…
Niet dat ik graag een vriendje zou hebben uit een ver land, maar het heeft niet alleen maar nadelen

Nee klopt… het heeft zeker niet alleen maar nadelen!! Maar vaak zien mensen het feit dat het een Turk is, al als nadeel!

x

dat is een vooroordeel!! Waarom zou een Turk slechter zijn dan een Nederlander? Het is trouwens wel een interessante kwestie, filosofisch gezien. We hebben het vaak over moslimcultuur en christendom bij filo op school, en het is gewoon een feit dat er in de normen en waarden veel verschillen zitten, maar wie zijn wij om te oordelen over welke de juiste en welke de ‘verkeerde’ zijn?