Turkish TeaTime deel 9 Hoera

@Sev, nee hoor! ben er wel gewoon!! Ik hoef er nog maar 5 nu!!! :smiley: Schiet dus al wel op!!

x

@Sev
Kom tussen de huishoudelijke klussen door wel kijken voor zolang ik nog thuis ben.
Vanmiddag gaan we op pad. Moet eerst om 14.00 uur met J. inentingen (DTP en BMR) gaan halen. Wil goed op tijd zijn want het zal er druk zijn. Alle kinderen uit onze gemeente die in 1997 geboren zijn krijgen de prikken nu. Ben benieuwd hoe het zal gaan. Vorige keer zag hij een kind in huilen uitbarsten toen het de prikken kreeg en J. raakte daardoor helemaal in paniek en wilde er snel vantussen. Jammer want hij was voorheen nooit bang voor spuiten. Wel een geluk dat bijna het hele voetbalteam er ook is, moet hij zich groot houden he, anders is hij vanavond met de training het haasje. Daarna natuurlijk even langs de speelgoedwinkel voor een kleinigheidje … als bewijs van goed gedrag :wink: !

Aaaah… arm kind… Zich groot houden voor het voetbalelftal!!! Wel lief dat hij iets krijgt na afloop!!!

Ik weet nog wel de laatste keer dat ik prikken moest halen… Pff scheet in me broek, en was al 12!!! haha… maar goed… nu loop ik met 2 tattoo’s rond, en maakt het me niks meer uit!

x

@Marion: ocharme ! Dat hij maar iets moois zoekt na de spuit ! :wink: Heb ik ook niet graag hoor, ben er 2 dagen ziek van ! en een stijve arm ervan (of waar het word ingespoten :lol: )

Ik kom ook nu en dan kijken hoor maar heb geen zin om de hele dag te wachten achter mijn laptop want het is hier frisjes in mn kamer en ik ga mss nog wat strijken, dat mams terug mee is want doordat we zondag naar zee zijn gegaan, loopt ze wat achterstand op met de was, doet ze anders altijd op zondag !
En mn paps is jarig, krijgt vanavond zijn cadeau, hij denkt wss dat hij nx krijgt :smiley: ofwel weer een trui of zo. Hoop dat hij de dvd’s leuk zal vinden. En zal de tuin poepvrij maken want mn hond heeft de domme gewoonte van ze voor het raam te leggen :retard: op het terras en is nooit leuk !

Haha lekkere hond heb jij!!

En proficiat met je vader Sev!!!

x

@Sev
Gefeliciteerd met je vader!!! Hoe oud wordt hij?

En op zo’n hond hebben wij moeten stemmen :wink: :smiley: ?

Hij is vandaag 50 dus hij zit halfweg :wink: hihi

en oooooo jaaaaa, nog een geluk dat ik het niet eerder heb gezegd of dat waren weer een paar stemmen minder :smiley: hihihihihihi

Heb ik dus juist gedaan met strijken (dacht ik) breng ik de kapstokken naar de garage, die ik dat er in de droogkast nog eens zoveel strijk zit maar ditmaal rood ! dat word dus weer een uurtje beginnen strijken hihihihi pffff ma ja, ik doe het al bij al eigenlijk nog graag, zolang het rechte stukken zijn :smiley:

Wat betekenen die referenties eigenlijk die op je profiel staan ? Marion, jij hebt er 1 en velen 0 en hoe krijg je die ?

@Dettje: ik zie dat je online bent, weet je soms of de post niet werkt vandaag ? Niemand hier in de straat heeft post gekregen… En net nu mss mijn geheime aanbidder geschreven zou hebben :smiley:

Haha sev, zeker een staking!!! Gebeurd hier in NL eigenlijk nooit!!! Geheime aanbidder Sev? Vertel!!! haha

@Cyn: haha ja je kan niet weten hé Cyn ?! Mss de prins op het witte paard ? Mag ook best mn vriend zijn hoor die weer 3 weken te vroeg is voor mn verjaardag ! Ben benieuwd of hij het deze keer zal onthouden… Nu ja, ik hoop niets anders is het een teleurstelling, en turken en verjaardagen zijn meestal een ramp :smiley:

Ja hoor, de post werkt vandaag, maar er was veel werk vandaag, dus zullen gewoon wat later zijn. Hoe laat krijg je anders de post. Het was echt weer zo’n baaldag.

@Dettje: normaal gezien krijgen we de post rond 10u ten laatste 11u en héél soms voor 10u.
Maar ffies gaan kijken of er nu post mee is :smiley:

@Filiz, tuurlijk mag je dat vragen, das echt geen geheim sé, ben nog in de Fleur van mijn leven (26) en hij was een jaartje jonger dan mij. Waarom zou dat niet kunnen voor mensen op een oudere leeftijd. Op liefde staat geen leeftijd, als je maar gelukkig bent. Ben echt benieuwd om hem terug te zien, maar 1 ding is zeker voor mij GEEN vakantievriend dit jaar.

mss heb je vandaag wel geen post, of het zou de oproepbrief kunnen zijn voor de stemming

@Dettje: hahahaha jaaaaa dat zei ik ook: NOOIT een vakantielief meer ! En zeker géén turk ! Nou ja, en toen was ik 1 jaar samen al met mn vriend :smiley:

De post was mee !

@sev k zal het je zeker laten weten. nu ja dat zei ik vorig jaar ook sé, op de bus naar het hotel. k voel niets meer voor hem, totdat ik hem zag, prijs van de eerste avond. moa van deze kjé goat gin woar zin wé.

@Dettje : :smiley: hihi

Sev gaat verder strijken… Heb mn laptop naast de strijkplank gezet dus jullie horen me hier wel af en toe, we hebben nog iets af te maken … (deel9)

Diegene die het hardste schreeuwen, dat ze geen turk willen, die komen er vaak mee thuis!!! :wink: haha…

x

that’s me :wub: Ah ja, heb er geen spijt van !