Turkish TeaTime deel 9 Hoera

en hier ben ik dan ff ! Juist op tijd voor de pizza !

Spelen ze Supernanny op tv, nog eventjes kijken kom dan terug !

en askim nog altijd NX gestuurd :mad: !!!

Komt vast wel, geduld… Misschien issie nog aan het werk?

Heb juist gebeld, hij had juist gedaan met werken en zat nu in de auto, zijn vrienden voerden hem naar huis. Hij hoorde me héél slecht omdat er véél verkeer was, de ramen openstonden en die vrienden van hem geen 5 minuten konden wachten om te praten of wat stiller te praten. Nou ja, heb zijn stem gehoord en hopen dat hij morgen op msn kan komen… Hij was erg moe nu en is naar huis.

Gelukkig!:smiley: Hij heeft nu toch die baan met die 208 appartementen? Ik snap weldat hij moe is…

ja, snap ik ook wel hoor ! Die baan heeft hij nog tot de bayram, dan viert hij drie dagen met zn ouders en familie en dan na de bayram krijgt hij een job in een market. Een vaste job met een vast inkomen normaal gezien zodat hij een wat beter vooruitzicht zal hebben.
Ik heb hem zojuist nog een sms gestuurd met slaapzacht op en allemaal kusjes, voelde me schuldig dat ik niet zoveel zei aan de telefoon (maar 2 minuten gepraat) maar er was zovéél geluid van auto’s en zijn vrienden die over en weer babbelen… En ik weet ook dat hij niet wil als we elkaar niet goed horen, dat ik lang bel want dan ben ik mn geld kwijt om niets en vind hij het beter dat ik bv morgen weer bel als hij of ik op een rustigere plaats staan…

Trouwens, Cris, toffe handtekening heb je ! en vele anderen ook, waar halen jullie dat vandaan ? Ik heb nooit geen inspiratie voor zoiets :frowning:

Ik heb mn echte leeftijd afgewerkt en nu ben ik 21,5 jaar oud ! (20 bijna in het echt) dus dat valt mee nu nog :smiley: hihihihi

En ik ga slapen nu !

Tot morgen, heb vrije dag, kunnen we meteen aan deel 10 beginnen :wink:

X

hey meiden ben ik weer…
zo langzaal gedouched enzo…achja, ook wel eens lkkkr.

@marion…ja de sfeer is gelukkig weer een stuk beter:D niet dat we al een wedstrijd gewonnen hebben dit seizoen.
maar dat komt ook vast weer…:wink:

ook veel over kusadasi gekletst hier…vond het ook heerlijk om er safgelopen augustus weer ff geweest te zijn…al was het maar 1 dag dan.

@detje…wil niet nieuwsgierig overkomen, maar mag ik vragen hoe oud je bent…?
van de vakantievriend van afgelopen jaar…heb het zo raar in mn hoofd gezet dat je op oudere leeftijd geen vriend meer in het buitenland kan hebben, slaat overgins natuurlijk nergens op.

meiden…slaap lkkr allemaal…ik ga nog ff tv kijken en dan ook slapen.
morgen een 10-5 en dan meteen door naar turkse les:D:D heb dr zin in!!

liefs

Gisteravond lekker Turkije avondje gehad met 2 vriendinnen, met Turkse thee, baklava en raki met olijven later op de avond. Lekker foto’s bekeken, Turkse muziek aan, veel gekletst, gelachen en toch waren er ook tranen voor mij.
Het is allemaal anders gegaan die vakantie dan we hadden gedacht en ik merk hoezeer daar het gemis is, al heb ik nu weer voorzichtig contact met hem.
Of dingen echt ooit weer goed komen weten ik niet, want er is veel gebeurd.
Ik zie wel wat het wordt als ik daar ben in oktober.

Mensjes een hele fijne dag gewenst.

Liefs Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Nog 31 dagen.

Goeiemorgen !

@Fransijn: leuk een Turks avondje ! Maak je die Turkse gerechten dan zelf ? Of ga je ze gaan halen bij een Turkse winkel ? Lijk me leuk om ook eens te doen zo …

Straks even met de hond gaan wandelen, heb weer een hele dag vrij, en dan mn agenda eens gaan invullen wanneer ik les heb en zo . Maar ik blijf hier om door te kletsen tot Deel 10 hoor !

Goeiemorgen!!
Sorry dat ik gister avond niet meer ben geweest, maar mijn moeder vond dat ik vroeg mijn bed in moest gaan. omdat ik nog steeds slecht slaap!!! Ben nu op mijn werk, werd nog aangehouden door politie voor alcoholcontrole >> S’morgens om half 9!!! Nou ja was allemaal goed… Dus no problem!!! Zou ik dan toch zo slecht rijden??

@Sev, we zullen is ff flink wat kletsen!! Fijn dat je zijn stem toch even gehoord hebt!! Ik heb yas gisteren 3 smsjes, gestuurd maar hij stuurt niks terug, dus hij heeft ALWEER geen tegoed haha… Arme jongen… Ik zal hem straks even bellen of hij vanavond op msn komt…

@Linda, vervelend dat ze jullie niet hebben gehaald! Is niet zo netjes!!

@Fransijn, fijn, dat je zo’n leuke avond hebt gehad!!!

@llemaal, Kijken jullie GTST? Wil wel even weten wat jullie denken, wie de kogels heeft verwisseld… Ik heb namelijk wel een idee…

x

Heyyy Cyn ! Tuurlijk kletsen we dit hier even vol ! Ga wel eerst zo meteen ff met de hond wandelen want vanmiddag kan dat niet meer omdat de dochter van mn baas me anders op straat kan zien en ik weer moet gaan werken :paranoid: Dus doe ik het vanmorgen ff, wie niet weet, niet deert hé :smiley: Nou ja…

Jaaaa ik zal mn askim missen hoor de komende maanden, hoop echt dat dit geen voorteken is om ermee te stoppen of zo. Maar 1 voordeel: waar hij woont is het héél raar als jongens en meisjes samen uitgaan of met elkaar praten dus dat zit al goed :wink: hihihi

Eventjes bellen naar je askim kan echt geen kwaad, en ocharme de jongen, weeral geen geld… Zal je moeten goedmaken cyn ! :wub:

Haha ja sev, dat goedmaken dat komt wel goed :wink: Ik begrijp het helemaal dat je je askim mist… weet precies wat je voelt… En NEEEE tuurlijk moeten jullie er niet mee stoppen!!! Ga jij maar ff lekker wandelen, ik moet 11 offertes uitwerken!

x

ai, klinkt alsof je de morgen niet meer haalt om bij te kletsen…
Ben al terug, half uurtje gewandeld en het is echt leuk buiten: zonnetje schijnt, nog beetje fris en jak boerenlucht :smiley: hihihiihi

ik vul wel mn agenda in :wink: ben ik ook eventjes zoet mee…
En de rest van mn kamer opruimen… Maar ik blijf hier, kom af en toe wel kijken !

Heey iedereen goede morgen!!
Heb gister een date gehad en was heel leuk, wacht alleen nu op een smsje… ik hou niet van wachten… bah!
Misschien stuur ik zo anders toch wel als eerste… ik wacht nog even…

Eerst de mannen laten afzien Rien ! Mogen zij wel eens de eerste stap zetten, wat moeten ze anders nog doen ? :wink: hihi

@Filiz
Veel plezier op de turkse les vanavond!!! Wat heb je al allemaal geleerd?

@Fransijn
Leuk zo’n turkse avond!! En de traantjes…logisch dat ze komen als je in turkse sferen bent. Is niet niks wat je is overkomen.

@Cyn
Kijk geen GTST.

@Sev
Jak boerenlucht!!! Kan je nagaan wat ik hier dagelijks moet doorstaan :wink:

@Rieneke
Fijn dat jullie een leuke avond hebben gehad. Wacht lekker met sms-sen tot hij er een gestuurd heeft.

Ben er weer!!!

@Sev, haha heb er nu pas 2 uitgewerkt!! Wel weer 3 boekingen gemaakt… Dus laat het geld maar binnen stromen!!! haha…

@Marion, ok jammer!!!

@Rien, mannen laten een vrouw altijd wachten!!!:delete:

x

@Marion: ja haha ik woon naast een boer, maar soms vind ik het ook wel best gezellig hoor, vooral als de zomer in aankomst is !
En ja, soms hebben we hier ook bakkerslucht, hier achter ons is een bakkerij en in de winter ruikt dat zooooo goed ! Om honger van te krijgen !

@Cyn: ik hoor het al, zal mezelf hier op het forum mogen bezig houden :wink: hihihi

Nog aanwezigen ? zo komen we anders nooit aan ons deel 10 !