Turkish TeaTime deel 9 Hoera

Heb ook nog olijven in de koelkast staan, gevuld met feta of paprika. Vers van de turkse winkel uit het dorp. Liefhebbers??

Geloof dat ik in mijn eentje deel 9 aan het vullen ben!!!

Heb eigenlijk een vraagje. Jullie praten hier redelijk veel over SB, maar wat is dat juist. Het enigste dat ik weet is dat je ervan vermagerd

Meiden, aan mijn inspiratie komt ook een keer een eind!!

Wel ik doe met je mee Marion

SB is een dieet Dettje. Afkorting van Sonja Bakker, de vrouw die het dieet gemaakt heeft.

Zij heeft een boek geschreven en dat heet ‘bereik je ideale gewicht’. In dat boek staat onder andere het dieet, recepten en heel veel tips! Zijn er verschillende hier op het forum die het dieet volgen…en het werkt perfect!!

Me is here !

@Dettje: ja imbat ken ik, werkten een paar mensen daar die ik ken.

@Marion: smijt die pizza alvast maar in de oven, i am coming my dear !

Nog steeds geen sms, belgerinkel op mn gsm of enig teken van leven van mn askim :angry: . Als hij om 00.00 u nix heeft laten weten dan is dat tegen onze afspraak in en vermoord ik hem !

Ow heb 2 jaar geleden een dieet gevolgd van een kleine 3 maanden en het was een succes. Na al die tijd blijf ik mooi op gewicht.

SEV!!!
Neem die bord maar onder je arm en dat tapijt op!!

Ik sta nog altijd op dieet en het gaat hééééél moeizaam ! Maar door gisteren mn eerste schooldag en de hele ochtend en avond op het toilet gezeten te hebben, is er welgeteld 200g af !

En daar is ze weer!! Welke smaak wil je meissie? Kip met oregano…tonijn…of zeevruchten?

doe maar een turkse als je dat in huis hebt :smiley: hihihi ik vraag niet veel hé :wink:

Waar is Cyn trouwens ?

hmhm, moeten eventjes gaan helpen in de keuken, ik kom nog wel terug, het tapijtje is al onderweg hoor !

allé ben er mee weg, ga mij horizontaal gaan leggen. Nog veel kletsplezier en aan allen die gaan slapen een dikke proficiat en voor degene die hier blijven ook ne dikke proficiat

Sev, toevallig heb ik die ook nog in de vriezer! J. vond hem te pittig deze keer! Hij heeft wat richting de kraan gelopen toen hij er zaterdag eentje aan het eten was.

Truste Dettje!!

Die olijven met Feta klinken niet verkeerd Marion

Ok Cris, neem ik die ook mee!!!

Sev…de pizza is klaar!!