Turkish TeaTime deel 9 Hoera

Waar vertoef jij meestal in Kusadasi. Dat we maar vlug vrijdag zijn, sta te popelen om Ali terug te zien. Hij is mijn beste vriend daar, ken hem nu al 6 jaarkes. En Sev jaja, die spreekt al mondig wat woordjes WEST-VLAAMS

Waar staat ons tapijtje trouwens geparkeerd? Kunnen we misschien even snel naar Kusa vliegen. Gaan we stiekem om het hoekje kijken wat Beps aan het uitspoken is.

@Dettje: hihihi zie het al helemaal voor me :smiley: mn vriend probeert het ook maar zijn ‘Saluutchuus’ is toch echt wel een topper hoe hij het uitspreekt ! Ik zat meestal in Blue Sky maar laatst zaten we in Korumar en gaan we nu wss weer terug volgende zomer, was echt de max !

Dan snel door naar Turgutreis. Snel iets drinken met MK, Dia en Linda!! Misschien nog een dansje in de disco.

@Marion: goed idee, het tapijtje is hier geland, kom ik jullie ophalen ?

En dan in sneltreinvaart door naar Alanya!! Jill zit dan vast en zeker op terras in haar nieuwe kleren. Nemen we daar een afzakkertje in de disco.
De turbo aan en dan weer naar huis. Als we opschieten zit het er net in!!

Schiet maar snel op Sev. Ben er bijna klaar voor. Pak snel nog een trui want zal wel koud zijn nu hier boven Nederland.

@Mar: éérst naar Izmir mn askim gaan opzoeken, pleaaaaaaaaaaaaase !

Wat lusten jullie te drinken onderweg? Grijp ik snel nog wat uit de kelder!!

Jaaaaa, lekker op reis… Mag ik mee?:smiley:

@Marion, hadden we maar zo’n tapijt, dan konden we wat meer gaan

eerst eten Marion, kom straks terug :lol:

Tuurlijk Sev, slepen we hem ook op het tapijt en zetten we hem op de terugweg wel weer af. Kunnen jullie lekker langer van elkaar genieten.

Sev, lust je een pizza? Gooi ik hem snel de oven in. Tegen de tijd dat je in NL bent is hij warm en dan peuzel jij hem lekker op onderweg.

Tuurlijk mag je mee Cris!! Hoe meer zielen hoe meer vreugd. Wat zullen de dames opkijken als we daar straks aan komen. Ze verwachten ons zeker niet.

Hebben ook zo’n tapijt Dettje. In je dromen kan alles. Droom maar lekker mee. Wil jij ook nog ergens landen?

Ik logeerde meestal in Imbat, maar sedert vorig jaar Asena.

Sev waar blijf je met je tapijt???
Ik wil…NU

Tuurlijk wel, geef mij maar Kusadasi, ben eventjes op msn aan het praten met iemand vanuit Dreambar. Zo terug

Nog iemand zin in nootjes onderweg, paprika chips, of gezouten, cashew noten? Roept u maar!!!