Turkish TeaTime deel 9 Hoera

we MOETEN winnen !

Ben het met je eens

@Fransijn
Veel plezier vanavond met je vriendinnen!! Leuk dat ook zij zo gek zijn op Turkije. In ieder geval gesprekstof genoeg met de vakantie in het vooruitzicht.

@Filiz
Veel plezier op het veld! Is de sfeer in het team al wat verbeterd nu?

Hallo

Eindelijk heb ik mijn vlieguren, vertrek om 14.25 richting BODRUM, en de retour is normaal ook s avonds. Al bij al goede uren

gunstige vliegtijden

@Dettje: jij gaat tenminste ! Zou ook zo graag gaan …

hey weer effe kort berichtje van mij. zijn vandaag niet met de boottocht meegeweest, ze zijn ons vergeten op te halen, donderdag nieuwe poging en vrijdag weer naar huis

@sev heb jammer genoeg geen plaats meer in de valies:D anders mocht je mee, maar ik zal ze daar de groeten doen:biggrin:

heyyyyy Linda ! Doe je de groetjes aan iedereen daar ?

@Dettje : owwww nééééééj , je gaat naar Kusadasi !!! MIJN Kusadasi ? :wink: hihihihi welk hotel ga je ? Heb je vriend, sorry, wss vergeten …

@Linda
Wat vervelend dat jullie niet zijn opgehaald. Hopelijk vergeten ze jullie donderdag niet, zou jammer zijn als je de excursie niet kon maken door zo’n slordige fout van hun!

@Linda hoe kunnen ze jullie nou vergeten

Hey sev wanneer ik ze were spreek zal ik ze de groeten doen

@Linda: ok !

@Meiden: kunnen we nog tot de helft geraken vandaag ?

@sev zal een weekje vertoeven op Ladies beach, hotel Asena. Had daar vorig jaar een vakantievriend, maar dat is sneu afgelopen. We komen nog overeen en zal hem zeker terug zien. Dan pas zal ik weten of de gevoelens helemaal voorbij zijn. Hopelijk wel

Kunnen het gaan proberen Sev! Probeer zo lang mogelijk mee te posten, moeten tenslotte Beps met haar ogen laten knipperen als ze thuis komt!

@Dettje: o ja ! Asena, ken ik, hebben we al mensen afgezet en zo, heb vandaag naar dit hotel in de prijzenboek gekeken voor ev eens in april te gaan als mn vriend dan vrij kan krijgen…

Zul je net zien als we goed en wel op dreef zijn dat J. zijn plekje aan de computer op komt eisen. Is namelijk zijn uurtje nu!!!

@Marion: ja zeker, we moeten die beps echt eens goed beet hebben hé met al onze posts ! hihihihi, ik zou zo graag haar gezicht zien ! Hopelijk zitten we dan al aan deel 10 ! Maar ik doe zeker mn best, moet wel straks eten maar dan kom ik weer terug !

oh nééééééééé hé !