Goed gedaan Jac…staan nu bovenaan ![]()
IK HEB NU OOK GESTEMD!!!
Nu Miere, Mizz en Rieneke nog. Zag dat ze ook online waren. Dan hebben we echt al een vette voorsprong!!!
Heey iedereen! Goeie morgen!
Ik heb een poging tot bijlezen gedaan! Wat een werk ![]()
@ Marjogge: Nog van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!!!
@ Marjogge, Mierre, Jill: Jullie lezen dit waarschijnlijk niet meer, ,maar wilde jullie nog een hele fijne vakantie toewensen! En een goeie reis! We horen de verhalen wel als jullie terug zijn!
@ Jill: Gelukkig heb je nog wat kleding kunnen vinden hier. Erg vervelend dat je zoveel was aangekomen. Misschien vind je ook nog wel wat leuks in Turkije!
@ Bloem: Al weer bijna richting NL EN Italie!! Lekker! Ga je vanaf Venetie ook nog een tripje Bodrum maken? Veel plezier!!
@Marion: jij staat ook weer in het lijstje! Ahhh heerlijk! En nog wel voor 11 dagen! Ben jaloers
en heel blij voor jou! Nu maar lekker weer aftellen ![]()
@ Cynthia: Ja liefde op afstand is zooo moeilijk!! Na S heb ik me ook voorgenomen niet meer verliefd te worden op iemand die in het buitenland woont (tenzij ik daar dan ook woon…). Maar ja helaas kan je zelf niet bepalen op wie je verliefd wordt, dat overkomt je gewoon…
@ Diamond en Linda: Heey wat leuk dat jullie ons even op de hoogte houden van jullie vakantie! Jullie hebben het dus wel naar de zin! En elkaar en MK ontmoet, wat leuk! Hebben jullie toch nog een soort van Turkijeforum -meeting en dat nog wel in Turkije!! SUPER!!!
@ Jac: Chocoladebruin met mokka bruin, pfff krijg al helemaal zin om er een hap uit te nemen
haha Klinkt erg lekker!
@ Sev: vervelend dat je vannacht zo slecht hebt geslapen, maar idd je hebt nog 2 vrije dagen waarin je je slaap in kunt halen ![]()
Waar moet ik stemmen? Dan doe ik dat meteen even!!!
Liefs Rieneke
heey waar is iedereen ineens?
Nou ik ben er weer.
Heb net eventjes met mijn turkse vrienden gekletst. Maargoed.
Ik zit nu klaar voor prinsjesdag.
Ben altijd benieuwd wat iedereen aan heeft en natuurlijk de hoedenparade.
Verder ja eigenlijk geen nieuws. Ben enkel bezig om met koninginnedag naar turkije te gaan.
Moet eventjes wachten als mijn vakantie goed gekeurd wordt. Hoop ik wel.
Jac
O je kunt stemmen boven aan de topics met het kopje volgens mij nominatieronde
maar dat weet ik opeens niet meer zeker
BIj AANKONDIGING: denominatieronde is voorbij enz.
Daar kun je stemmen.
Ben er ook nog heel eventjes voordat ik zo meteen ga sporten. Crackertje erbij en een glaasje jus. Een half oog op de tv want we zouden eens iets missen, is idd altijd leuk om te kijken wat ze allemaal aan hebben. Alleen is er nu nog niets bijzonders te zien. Kijken straks wel verder onder het sporten want er zal ook wel een tv op dit kanaal staan. Zo niet dan doen we het daar gewoon met Discovery en Animal Planet. Vanavond zullen er nog beelden genoeg komen bij het nieuws.
zo…de laatste keer in dit gekke internetcafe, morgen naar huis, 2 dagen nl, 3 dagen ventie, 6 dagen rome en dan een halve dag nl en dan !!! 2 weken naar bodrum, whhhhhaaaaahhhhh
wel echt kut tijden vor het vliegen, maar ik gagagagagagaaaaaaa, zo´n zin in, spreekt voor zich
maar ben dus druk, onderweg of thuis aan het wassen en aan het pakken, zal dus waarschijnlijk over 3,5 week ofzo ergens in deel 12 terug komen denk ik, hahahahaa
maar zal tussendoor vast nog wel ff iets lezen of posten
doei, doei, doei
hasa la pasta en buenos nootjes
whoeee coool!! en spannend Bloem!! ![]()
Ik heb ook gestemd!
Pfff heb een baaldag vandaag! Had vanmorgen echt zo ontzettend GEEEEEEN zin in school, dat ik er maar een spijbeldagje van had gemaakt…blijkt de les die we vandaag hebben gehad erg belangrijk te zijn geweest…pffff, ja eigen schuld natuurlijk, maar bah!!! voelde me zowiezo al schuldig dat ik niet ging en dan was et ook nog belangrijk, nou ja goeie les voor de volgende keer dat ik ontzettend tegen school opzie… dan gewoon gaan dus…
Maar de dag is nog niet helemaal om en vanavond heb ik een date
Wieuw zin in!! heb hem donderdag ontmoet en gezoend
en sindsdien over en weer gesmst, dus ben benieuwd!
Hou jullie op de hoogte!
Rieneke, SPANNEND!!!
Leuk hoor, nou heel veel plezier zou ik zo zeggen!!!
groetjes jac
En iedereen is bezig met van alles en nog wat!!! Bloem gaat globetrotteren, Rieneke op vrijerspad ik ga met de kleine de kermis op. Tot vanavond!!!
Hey meiden!!
Ben weer thuis uit school!! Was weer lekker saai!! Mijn tekstverwerken boek heb ik al uit… dus de komende 5 lessen (15 uur) wordt lekker niks doen!! SAAAAAAI!!! Geen internet niks!!! Nou goed geeft niet!!!
@Bloem, hele goeie reis voor morgen!!!
@llemaal, sorry heb niet bij gelezen… Heb pijn in mijn maag dus ik ga zo ook weer!!!
En zoals standaard: IK MIS YASAR!!!
X
Zag zo naam/ zin ook bij tmf voorbij komen.
Even geen tijd om op alles te reageren, maar hou het wel bij hoor. Ga nu koken en vanavond naar 2 vriendinnen die ook Turkijefan zijn. Zij zitten in oktober in Kizilot, vlak bij Side, dus ga ze daar nog ontmoeten.
Fijne avond voor iedereen en geniet van de dingen die je doet.
Veel liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Nog 32 dagen.
Jongenss wel stemmen he!!!
@fransijn…veel plezier bij je vriendinnen vanaaf!!
@marion…amuseer je op de kermis;)
@bloem…goede reis…
@rieneke…veel plezier op je date…hou ons op de hoogte…![]()
net terug van het werk…
was me de middag wel…pff.
maar goed:)dadelijk voetballen…
tot straks
kuss
ik heb ook net gestemd…!!
ik heb even ook gestemd