Turkish TeaTime deel 9 Hoera

@Filiz
Foutje…bedankt!! Is mij ook een keer gebeurd, even vlug de strijk wegwerken en dat tssssssssssssss. Zijn meestal ook nog de leukste kleren die dan verknalt zijn. Een troost…het gebeurt je geen 2e keer.

@Linda
Leuk dat ook jij even langs komt vanuit AD!! Geniet maar lekker van de boottocht morgen.

@Sev
Altijd spannend de 1e schooldag! Vooral als helemaal niemand kent. Gelukkig is het mee gevallen en heb je al leuke meiden ontmoet.

Ojeej, wat een boek hebben jullie geschreven in het afgelopen weekend!
Ik ben jaloers, ben gisteren om 9 uur gaan slapen. zo moe waren mijn vriendje en ik van het hele weekend oppassen op twee kinderen van 3 en van 5!!!
Ik ga straks bijlezen, heb al iets gezien over shoarma en mensen die morgen naar Turkije gaan?? Alvast veel plezier :smiley:

@Jill, Marjogege en Miere: véééééééééél plezier in Turkije ! Geniet ervan !!!

Het is ECHT heel stil vanavond!!!

@linda…geniet lkkr verder meid…super te horen dat jullie het zo fijn hebben!

@sev…;)voor niks zorgen gemaakt…op school maak je zo snel leuke nieuwe contacten. nu lkkr genieten van je vrije dagen…
en…er is shoarma over…als je nog honger hebt…:wink:

@marion…idd, ga ervan uit dat dit me geen 2e keer gebeurt. mamz heeft op het strijkijzer liggen te boenen, en het is weer helemaal schoon:)

toenet met askim gebeld, hij was vandaag nog op controle geweest in het ziekenhuis, en alles was goed. gelukkig.
verder gewoon leuk gekletst…ik slaap weer prima vanacht:D

kus

Iedereen die morgen op vakantie gaan: HELE FIJNE VAKANTIE!!!

Mijn nieuw coupe is helemaal gelukt vindt ik zelf.
De kleur is een mengeling van chocolade bruin met mokka bruin.
Geknipt: kort van boven en van achter gewoon lang gehouden maar geen matje.
Ja en dan mijn nieuwe kleertjes.
Heb een zwarte broek gekocht met van die brutels eraan.
En een grijs gestreepte trui!!!
echt super schoenen had ik nog moet enkel een ketting enzo hebben nog, maar dat doe ik weer als ik kan normaal kan lopen.
Omdat ik die kleren al had moest ik enkel naarde kapper, ja en daar zit je maar.
Nou mijn ouders zijn weer terug uit AD, ben weer blij om ze te zien.
Zondag onze hondjes weer opgehaald, moest gewoon een traantje wegpinken.
Ik was gewoon weer blij om ze te zien en moest ze eventjes knuffelen!!!

Nou ik ga weer naar bed, welterusten iedereen tot morgen!!!

groetjes jac

Hoi allemaal,
Nog een paar uurtjes en dan op naar Schiphol! Koffer is dicht, handbagage staat klaar. Straks toch nog maar ff proberen een uurtje te slapen, aankleden en wegwezen!
Iedereen ontzettend bedankt voor de goeie vakantiewensen. Echt heel lief van jullie.
Iedereen die weggaat in de tijd dat wij in Marmaris zijn: hele fijne reis en kom weer goed terug.
Marja, Marion en ik gaan ervan genieten. We houden jullie op de hoogte.

Jill, Marjogege en Miere een hele fijne vakantie, geniet ervan!!!
@Bloem: Goeie reis.

SORRY SORRY SORRY!!!
Dat ik vandaag helemaal niets van me heb laten horen.
Ik heb een hele drukke dag gehad en ben nu doodop pffffffffff.
Vanmorgen vroeg opgestaan ,de laatse boodschappen in huis gehaald voor de kids.
Ben dan toch nof even de stad in gegaan,en ik had geluk!!!
Ik heb nog 2 witte rokken op de kop getikt en een zwart/witte
Topjes pasten nog wel maar heb er ook nog 2 bijgekocht.
Dus ik heb toch iets he he gelukkig!!!

Toen ik thuis was snel get laatste ingepakt en gekookt want zelf ging ik met een paar vrouwen uiteten.
Ik was tegen 23.00 uur pas thuis en toen de rest nog wat kleine fingen ingepakt.
Een bad gepakt en nu zit ik eindelijk dooodmoe maar blij om wat komen gaat.

Jullie allemaal heel erg bedankt voor jullie lieve woordjes ik werd er helemaal ontroerd van,echt waar.
Ik ga jullie missen!!!
Iedereen die vertrekt al ik weg ben wens ik een hele fijne vakantie en geniet er evenveel van als ik.
Lieve meiden bedankt voor jullie vriendschap en tot over 13 dagen.
DOEIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII O jaeen super mega dikke knuffel voor iedereen!!!:wub: :wub: :wub:

Goeiemorgen !

Sorry dat ik gisterenavond niet meer ben gekomen maar had zo een koppijn dat ik een pijnstiller heb genomen en in mn bed was gekropen, dan was het ondertussen mn favo serie ‘Lost’ maar ben in slaap gevallen…

Heb vandaag een vrije dag dus dat zit goed al :smiley:

Good morning!!

De meiden zijn al (of bijna) onderweg naar Turkije. Gelukkig is het met Jill en de kleren nog allemaal goed gekomen.

@Sev
Geeft toch niets meid! Goed dat je in slaap bent gevallen, heb je van de hoofdpijn tenminste geen last meer.

:NETHERLAN Bloem29…20 september…NL :NETHERLAN

Bloem29…23 september…Venetie
Bloem29…26 september…Rome
Hugo…30 september…Kiris/Kemer
Roanna…2 oktober…Praia da Oura (Portugal)
Bloem29…3 oktober…naar huis
Besmile…6 oktober…Turgutreis
Toos…10 oktober…Turgutreis

**Marion…10 oktober…Camyuva/Kemer **
Filiz…11 oktober…Side
Diamond…18 oktober…Alanya
Fransijn…21 oktober…Side
MiZz-Stylo0w…20 oktober…Side
Linda 1980…30 oktober…Center Parcs
**Turkije-fan… eind november bij vriends familie thuis, **

goede morgen …!!

@sev…lieve meid, wat doe je nu al op als je een vrije dag hebt…?!

idd een geluk dat de klerencrisis van jill is opgelost…nu zit ze teminste zorgeloos in TURKIJE!!

nog 20 dagen voor mij!! wil nu!!

iedereen een fijne dag…

groetjes

@Filiz: ben vannacht om 1u30 moeten opstaan omdat mn kat buiten zat en die aan het vechten was onder mn raam met een andere kat, maar aangezien mn katje niet zo héél goed meer te been is, heb ik ze binnengehaald, heb van dan af de slaap niet meer kunnen vatten (niet goed meer) en iedere dag om 7u15 vertrekt mn buurjongen met zijn brommer (net een kettingzaag) naar school via zijn vriendin denk ik en dan staat mn pa op en kan die niet zacht op de laminaat lopen en zo is sev wakker :smiley: Maar het gevoel dat ik 3 vrije dagen heb, zorgen ervoor dat ik van nu al relax ben, heb nog 2 dagen om eens goed te slapen !

Meiden ! Krijgen we deel 9 af deze week ? Voor Beps terug komt ?

Nominatieronde voor de reisforums (fora?)

Komaan Meiden, gelieve allemaal te stemmen want we zijn momenteel met héél weinig !

Heb gestemd Sev!!!

Thanks Marion !

We* willen toch winnen, niet ?*

TUURLIJK WILLEN WE WINNEN :smiley: :unibrow: