Turkish TeaTime deel 9 Hoera

MARRIE!!! Je gaat?? Welk hotel ga je???

x

Yes!!!
Eindelijk in het rijtje…en dan nog wel voor 11dagen! Ben helemaal happy nu :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: :smiley: !!

@Cyn
Naar dat hotel waarvan jij me in mei de informatie had doorgestuurd.

***@ Marion: Je meent het? Hardstikke leuk dan! Wat goed! Eindelijk dan toch geboekt. Tof meid! :thumbsup: :thumbsup: ***

Ik hou het zeker nog wel uit hoor Feliz. :nod: :wink: Maar moet Cynthia wel een beetje steunen, nu bijna iedereen weg is en weggaat. Maargoed, er komen er ook veel weer terug volgende week.

***@Cyn: Ja, lijkt mij ook heel moeilijk. Maargoed, als het echte liefde is, is afstand geen probleem, met de tijd! :wub: :wub: ***

haha sorry dat weet ik niet meer… hint??

x

Aah je bent echt een lieverd!!! En we komen die tijd wel door hoor :wink: Kom gewoon lekker 8 maanden lang tegen jullie aan zeuren!!

Heb trouwens honger!!!

x

@Cyn
Was Simena Holiday Resort in Kemer (Camyuva).

Zooo lekker hoor!!! Heerlijk!!! Mooi hotel ook om te zien!!! :dope:

x

@marion…super!! nu slaat het echt vast:D:D ben blij voor je…!! laat het aftellen maar beginnen :wink:

@cyn…tja liefde op afstand, ik weet ook niet of ik er nog een 2e x aan zou beginnen. maar kan nu eenmaal niet meer zonder mn askim…
het is niet iets waar je voor kiest, het is iets wat je overkomt…
maar zeker meid, je komt die 8 maanden door…!!
we komen er allemaal wel;) zeker met de lieve woorden van alle schatten hier opt forum :wink:

over hongen gesproken…ik ben lkkr shaorma aant maken. dadelijk komt mn broer terug van het werk, en kunnen we meteen eten. heb ook honger…!!

liefs

@Filiz, ik kom eraan!! Ik wil ook shoarma!!! HEERLIJK!! Met knoflooksaus en rooie saus!!!

x

de deur staat open :wink:

Heb ook honger, had vandaag fruitdag en dat viel niet altijd mee, had niet echt het gevoel gegeten te hebben. Ga maar aan het eten beginnen! Moet ook om 18.30 uur op het voetbalveld zijn. Vandaag een paar uur langer dan verwacht moeten werken. Moest een heleboel informatie uitwerken voor de beleidsmedewerkers en heb een uur of 6 zitten typen. Mijn ogen zijn zowat vierkant nu en wil even wat anders zien dan het beeldscherm. Op naar het aanrecht dus!!!

Even geprobeerd om wat bij te lezen, maar het valt niet mee.

@Dia, leuk om te lezen dat je het zo super hebt.
@Roanna, het is niet leuk om te zien dat er zovelen gaan en jij niet. Maar wie weet kom je nog met korting in Egypte.
@Cyn, ik weet als geen ander hoe zwaar het wachten is. Gelukkig krijg je nog leuke berichtjes die je opbeuren. En van dat shoppen met je moeder is ook wel tof.
En het gaat vast niet over tussen jou en Yas. Er zijn zoveel plannen.
@Marion, heerlijk om met familie kermis te vieren. En nou heb je nog geboekt ook en je gaat al zo snel.Toppie.
@Filiz, voor 2 uurtjes naar school is ook helemaal niks. Je maakte wel lekker om over shoarma te beginnen. Ik zit hier met een knorrende maag.
@Sev was al lekker mosselen aan het eten geweest. Ben ik ook dol op.
Fijn Sev, dat je vriend nu weer werk heeft.
@Jill, wie weet vind je in Turkije nog wel wat leuke kleding. Veel plezier in Alanya.
@Marjogege, jij hebt net een leuke verjaardag achter de rug en nu op naar Turkije. Alsnog van harte.
@Miere, jij ook veel plezier.
@Bloem, wat is de tijd snel gegaan zeg. Even terug en dan volgende week alweer weg. Super!
@Sorry voor wie ik niet genoemd heb.
@Allemaal, Fijne avond en tot morgen.

Liefs, Fransijn:TURKEY: :NETHERLAN
Nog 33 dagen.

Zo, ik heb het eten al op!
**
@ Fransijn: Ik ga wel weg over 2 weken, maar alleen dit keer niet naar Turkije, maar voor het eerst naar Portugal. Zijn daar nog nooit geweest, dus ben ook hier heel benieuwd naar. *
**
Egypte zou ik eventueel via mijn zoon kunnen boeken, omdat hij bij Q
* werkt. Familie krijgt dan korting! Mocht ik bij een ander willen boeken, kan ik ook altijd nog 10% korting krijgen via de oude werkgever van mijn man. (TNT/TPG).*
**
**
**
**

zo heb weer een stem uitgebracht voor het turkije forum. Heb vandaag zomaar geld gestort gekregen op me rekening.Geen flauw. Maar wel handy.Ben ook even blij dat nu het einde inzicht komt van me 3 stageverslagen.

Meiden die morgen naar Turkije gaan, heel veel plezier en geniet er lekker van.

Verder een fijne avond iederen.

groetjes besmile.

oeps…ik d8…laat ik de strijk ff doen.
1e truitje dat ik strijk, mag dus blijkbaar niet gestreken worden.
roze wol…tja had het kunnen weten. truitje kapot (van mamz) en het ijzer helemaal roze…niet meer te gebruiken…!

ben benieuwd hoe mam het opvat, boos zal ze niet zijn, maar ik zal toch maar ff aanbieden een nieuw strijkijzer kopen…haha

zo dom van me!!

is me ook een keer overkomen.

Hallo hier een berichtje van mij uit AD. Het is in een woord super. Ben al goed verbrand. Gaan morgen een boottocht maken langs de diverse baaien. Heb al gekletst met mk en diamond. Diamond kende ik al maar mk nog niet. Mk en ik hadden voor de vakantie wel een foto uitgewisseld, maar tussen zoveel mensen is het toch wel moeilijk. Maar gelukkig hebben we elkaar vandaag al gesproken. Erg leuk om te weten wie er achter een naam zit. Ik ga weer verder met genieten. Doei allemaal. Tot snel.

Leuk om te horen dat alles goed gaat in turkijr. Leuk dat je de andere ook al hebt gezien en gesproken. Geniet er nog lekker van.

Goeie avond allemaal !

Mn eerste schooldag is super meegevallen, heb al 2 meiden leren kennen en ze vallen reuze mee ! De cursus ziet er ook zeer leuk uit !

Sorry heb nog maar héél vlug hier en daar wat gelezen…

@Cyn: ja, mn vriend zie ik zeker dit jaar niet meer, mss na nieuwjaar of zo, we zien wel , maar ik heb hem gezegd dat zijn job nu even belangrijker was. En hij was blij want als hij een job heeft zal hij ook weer gelukkiger kunnen zijn maar hij mist me…

@Filiz: heb hier ergens gelezen dat je shoarma gaat eten of zo ? Ik kom ook !!!

@de rest: jullie zijn allemaal even belangrijk maar ben echt doodop en heb koppijn, wss de spanning die weg is nu… Maar nu heb ik weer vrijaf tot vrijdag !

x