voila ![]()
`yoepie mag de vliegtickets ophaleeeeeeeeeeeeeeen
Aaah lekker zeg!!!
x
Vind ik oooooooooooooooooooooooooook, nog een weekie te gaan.
gelukzak :crybaby:
Ikke zo meteen een schoonheidsslaapje doen… Ben al op van 6u00 ![]()
@Besmile:Ennnn…hoelaat ga je weg??? JOEPPIE!!! GELUKSVOGEL!!!
nog aanwezigen ?
Nou, de mandarijntjes zijn er weer, tijd om er eentje te eten ! en het forum is weeral zo verslavend (ben er tenslotte een dag niet geweest begin deze week) dat ik gewoon niet KAN gaan slapen…
@ beppie. Heen 07:30- 12:05 Amsterdam- Bodrum
Terug 23:30-02:30 Bodrum- Amsterdam
supertijden !
Vind ik ooooooooooooook, maar alleen mijn zus en moeder vinden het niet zo fijn.Kan dus 8 dagen volop genieten.!!!
Hahahaha waarom vinden ze het niet fijn ? Vroeg opstaan en laat terug thuis ? Super toch als het om je vakantie gaat ?:lol:
SUPERTIJDEN!!!
Genieten dus, en jammer dan voor mams en zuslief!!!
Mijn vader vindt de tijden ook niet erg. Mijn zus en moeder wel omdat hun de volgende dag al gelijk weer moeten werken om 07:00!!.hihihhi
ok, ik doe met hun mee, vind wel dat ze ergens gelijk hebben hihihihi
@Besmile: Kwestie van een extra dagje vakantie proberen te nemen!! Wij hadden het ook, en zouden maandag eea weer moeten regelen, ook wij landen om 2.25! Uiteindelijk is het zelfs over 4 uur geworden voor we de luchthaven afgingen!! Wens ze maar sterkte van mij (hihi)
Voor me zus en moeder is het moeilijk aangezien dat ze allebei in de zorg werken. Voor me vader is het niet moeilijk aangezien hij ambtenaar is.
@beppie zal ik doen ![]()
OOOHHH die tijden!!! Daar zou ik nou echt een moord voor doen!!! Maar als je de volgende dag weer moet werken kan het inderdaad wel even tegenvallen!!!
x
Askimmmmm Was Online !
Heerlijk