Turkish Tea Time

Goedemorgen all.

@TRL: Welkom thuis en als je zin en tijd hebt, willen we natuurlijk wel even de verhalen weer horen hoe jullie het hebben gehad.

@Bloem: Soo hee… wat een verwennerij voor jezelf gisteravond. Gelijk heb je.

Nou, verder nog even niet veul te melden. De meesten had ik gister nog gesproken en ik ga maar weer proberen de boel een bietje op te pakken hier.

Beps al bijna op bestemming denk ik.

@Raak: Hopenlijk niet al teveul last van je knie vandaag!
@Cynthia: Alweer aan het werk, of nog thuis vakantie?

@Wendy: :thumbsup: Je was/bent geweldig.

Ga zo ff showeren en dan maar weer eens even wat doen hier thuis en dan straks heerlijk genieten van het warme :zon02:.

Fijne dag allen. :dag:

Roanna: was gister al weer aan het werk… Kost me dan geen dagen he :wink:

@ cyn ben je nou getrouwd? of wanneer ga je trouwen?

Bloem: nee ben niet getrouwd, en hebben ook nog geen datum hoor :smiley:

ik zag zoiets op FB voorbij komen

klopt

dus… waarom zeg je dan dat je getrouwd bent als je het niet bent??
sorry veels te verwarrend voor mij

Bloem : wij laten je lekker met rust hoorlol2
Roanna : nee hoor totaal geen last.Ga zo ook ff in het :zon02:voor ik ga werken. Morgenmiddag weer een begrafenis:mad:

Omdat wij daar zo onze redenen voor hebben… Je kunt ook op facebook zien dat ik er onder al gereageerd heb dat we niet (nog) getrouwd zijn…

ja en daarom denk ik, ik vraag het nog even, want ik snap niet waarom je op FB, voor de hele wereld zichtbaar, zou zetten dat je wel getrouwd bent, als je het niet bent.

maar goed…zal wel aan mij liggen of het flexibele begrip van getrouwd zijn

beps is netjes geland en nu aan het wachten op de koffers.

Ach ja… als wij dat er op willen zetten, dan moet dat kunnen toch!

ja tuurlijk, je mag alles zelf weten.
ik was alleen maar geinteresseerd.

ik heb een sollicitatie gesprek morgen! hoe en wat vertel ik later nog wel een x! spannend

hey meiden ik ook heel even hier, heb al een natte rug, naar paps geweest, naar het verzorgingstehuis geweest met 9 zakken kleding om te laten labelen, naar de bank geweest om rekeningen om te laten zetten, boodschappen gedaan, en nu thuis omdat de 3zitbank straks omgeruild wordt, ondertussen aan de was en poets…en dan de tuin in…doe ik ff niets meer.

Wendy wat een plechtig afscheid van je moeder, en jullie zijn kanjers.

Tlr. welkom thuis, de zon is hier ook volop dus minder om af te kikken.

Beps ondertussen in de turkse zon

Roanna baalt van ha, niet vooruit te branden, facebook heeft er wel vaker last van hoor dat vanalles niets doet.

Zo ik weer verder…

@Cynthia:Heb je het verder nog wel leuk gehad dan? Of heb ik daar overheen gelezen?

@Bloem: Heel veul succes morgen hoor! :thumbsup:

Ik vanmorgen ook een beetje aan het opruimen geweest en echt aan het opruimen, zodat de grijze container toch vol kwam, zodat ie alsnog aan de weg kon. Kokkie net thuis en is nu officiel uitgewerkt bij de boer. Zaterdag nog de afscheidsbbq en dan …klaar.

Ben wel meer dan zowat een half uur bezig geweest met de helpdesk van PB, voor mij klepdoos die helemaal niets meer doet, na even een tijdje buiten gebruik te zijn geweest. ( ook niet na even de batt eruit ) Die vent begon eerst van heeft u al zus en zo, nou ik zei, ben maar een simpele huisvrouw die de laptop voor erbij heeft, maar verder de ballen verstand er niet van heeft. Dussssss…!!!

Nu mag ik m op komen laten halen, kreeg een bepaald formulier via de mail en moet dan even *PS bellen, nou en dat nummer bestaat van z’n lang zal ze leven niet, hoe ik het ook probeerde, dus nu straks maar even zelf afleveren daar. Wor ikke zo moei van he!! :mad:

Maargoed… tijd zat nu! cheer

Roanna: ja was echt super! Heb een top tijd gehad… (nee je had er niet overheen gelezen, had er nog niets over verteld… dacht dat jullie wel even andere dingen aan het hoofd zouden hebben… :wink: ) Als je wil… de foto’s staan op mijn facebook… :wink:

Cyn heb je al verklapt wanneer je weer naar hem toe gaat??

Viva: ja hij weet het al… :slight_smile:

@Cynthia: Oh, dan ga ik die straks even kaike op FB.

Zo, net even schapjes wezen doen. Meteen even bij de Acti** een oranje shirt voor mezelf gekocht à €1,59. lol2 Kan ik 'm niet zelf voor breien.

Meteen ook even de klepdoos weggebracht. Moest nog zoeken ook waar dat was en die meneer wist niets van dat hun foon het niet deed, dus hij aan het bellen en kreeg hetzelfde antwoord als mij vanmorgen, dat het een niet bestaand nummer was of zoiets. Dan hebben we storing zegt, hij en ik weer, ja en dan alwel een tijdje ook. :mad: Pffff… Maargoed, hij wordt wel weer thuis bezorgd als die weer in orde is.

Nou, ga nu eerst ff de krantjes lezen in de tuin. Was er nog niet aan toe gekomen vandaag.

Laters :dag:

Ik ga overigens in september ook weer all-inclusive… Zie me toch niet in een appartementje zitten :slight_smile: