Beps : tuurlijk gaan jullie genieten van jullie welverdiende vakantie.
Heel veel plezier en idd drink er eentje op onze Toos:kus:
Nog even en je zit in het >>>>>>
Goedenavond meiden.
Ik ben ook weer zo klein uurtje thuis, want had wat storing rond Barneveld op het spoor, maar zat met leuke mensen in de trein die een praatje maakte, dus de tijd vloog voorbij.
Ook ik heb de dienst en de begrafenis als heel waardig ervaren.
Dank jullie ook allen weer voor de minimeeting, al was de reden droevig, waarvoor we samen waren. Maar toch!!! Wereldwijven. ![]()
Toos… You 'll be in my heart. ( Phill Collins ) :kus:
@Beps: Thanx for all en een hele goede reis en een super vakantie nogmaals gewenst.
ik was ookal ff thuis, maar meteen mn bed ingerold in een poging die knallende hoofdpijn te temperen. ik was blij dat ik vandaag steun had aan mn vriendinnen. we hebben echt wel een paar keer gelachen en elke keer moesten we toch glimlachen als we aan een jaar terug dachten, toen ze dansend op tafel stond met haar verjaardag en op nummers van bob marley stond te dansen.
wat een wereldwijf!! ze heeft nu haar welverdiende rust en de oosterschelde kwam er niet eens aan te pas! :kus:
Ja een vreemde dag voor iedereen…lachen en huilen zitten heel dicht bij elkaar. Beiden zijn emoties…
Beps jij een hele fijne vakantie,…geniet er van.
Bloem is de hoofdpijn nu gezakt??
Roanna weer problemen op het spoor, …maar gelukkig weer thuis.
Damber en ik waren om 17.00 uur binnen.
https://www.youtube.com/watch?v=[nomedia=“http://www.youtube.com/watch?v=vdB-8eLEW8g”]YouTube- Bob Marley - One Love[/nomedia]
@Viva: Dat is een mooie tijd thuis dan. Nou wij niet, want we stonden voordurend in de file, al dan niet stilstaand, maar ach… wat geeft het. Het was me de dag wel waard met wat jullie ook al zeggen… met een traan en een lach. ( of andersom )
Ik doe ook ff nie meer mee op HA hoor, want al mijn klikken worden niet meer zichtbaar op de startpagina en het is in ieder geval bij mij… supertraag. Ik kan dat geduld ff niet meer opbrengen.lol2 Nee Beps… ook niet op de lowstand. Ik weet ff nie waar dat aan ligt.
Ladies… ik ga er echt vandaag op tijd in, want het was een lange en emo dag vandaag.
Weltrusten all en tot morgen weer. :slapen: :kus:
Rubbie korte haartjes: Check…
Koffers…: Check…
Ikke schoon fris(maar doodmoe): Check…
Geloof dat we er klaar voor zijn…: Maar voelt niet als: Check…
Geloof echt dat we zo gaan haha
ik ga ook zo…mn bed in. de kaars is uit.:slapen: lekker all
beps :dag::dag::dag:
@Beps: cheer >>> :vak01::vak01: cheer
@ Beps, een fijne vakantie, geniet ervan.
Meiden die er vandaag waren, bedankt…!
Op de valreep,Beps een hele fijne vakantie in Kusadasi.
Wij weer thuis,zal morgen proberen bij te lezen.
Allen :kus:
ja de hoofdpijn is gezakt, honger ervoor in de plaats…nix in huis natuurlijk, dus maar lekker doner schotel speciaal besteld, erg geslaagd, kip & kalf doner, kipfilet en kofte! wow… errug lekker…
@ wendy :kus: ik heb er geen woorden voor, vind het zo knap dat je kon spreken. :kus:
crosspost
@ TRL welkom thuis
@Wendy: Dank je lieverd… ik heb een immens respect voor jullie als ‘team’ en voor jouw kracht met spreken vandaag… bedankt voor jouw lieve woorden en voor je lieve wensen…
All, ik ben bijna zover. Rubbie is nog even met de auto bezig, koffers zijn dicht, puber zit nog met mn foon te klunzen en ik op de klepdoos van Rubbie…|
Tot volgende week weer, ik denk niet dat ik tussentijds langskom
:dag: :kus: all…
je mag nie eens langskomen
omdat je te druk bent met cocktails drinken, zonnen, markten en gewoon lekker nixxxxxxx!!! geniet askimmmm
Zo meiden bij de gate zo
eteen gaan we: tot volgende week
Beps : is nu als het goed is aan het vliegen
Bloem : dat`was een laat etentjelol2ik sliep toen al en ben dus nu wel weer al een half uurtje op, heb de krant al uit en ontbeten
Wendy : het was een heel mooie herdenking en jullie hebben het mooi gedaan !!!:kus:
Trl : welkom thuis
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!![]()
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos*
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Heb het lijstje geplaatst, mijn datum stond er namelijk verkeerd in
Ga natuurlijk niet een dag later als ik de 8ste al ga ![]()
mogguh
@ raak ja ik was pas om half 9 wakker en merkte dat ik wel trek had. tegen de tijd dat ik eenmaal overeind kwam, was de supermarkt al dicht, nix in huis. toen ik eenmaal besloten had, dan maar naar de snackbar te gaan, was ie dicht. dus toen maar eten laten komen…
anyways, geen oog dicht gedaan. weet niet waarom want was heel erg moe. maar goed… vandaag weer op t werk aanwezig zijn. ik hoop dat iedereen me met rust laat…
ciaoooo