@TRL
Ik weet het niet. Afkickverschijnselen misschien. Het is een beetje wisseling van de wacht bij ons, hij heeft nachtdienst totdat hij hierheen komt … 12 uur op, 12 uur af en geen vrije dag. Dus geen uren cammen meer maar een half uurtje als ie vroeg wakker is. En mag nog niet klagen hoor want hoor hem meerdere malen per dag, krijg weer een wakeup call en meestal praten we nog ff voor ik ga slapen, tenminste als ie kan ontsnappen aan de manager. Het is gewoon weer even wennen
Nou gooi het hele zooitje maar in mijn pet, ik snap er geen jota van…
Vandaag gewerkt, en vanmiddag lekker in de tuin gezeten, nu is de zon daar weg en wordt het koud.
B en B weer geland las ik op facebook, en ze hebben het volgens mij geweldig gehad.
Ikke morgen heerlijk vrij, dus ff een daggie voor mezelf of misschien naar paps, dan is de hulp er en dan ben ik er maar weer vanaf.
Iedereen een fijne avond ik ga douchen, heb al gegeten, jammmie heerlijk asperges …
@Viva
Goed bekeken, beter morgen naar paps, de hulp aan het werk dan kan jij aan de koffie.
Ik heb trouwens vanmiddag een heel stuk gewandeld met mijn vriendin, ipv naar het fitnesscentrum. Zij had een route bedacht … ufffff … een km of 5-6 schat ik. En ik heb me toch een blaar onder mijn voet