Turkish Tea Time

Viva,:kus:,hoe lang moet dit nog duren,voordat de instanties ook gaan inzien dat dit zo niet langer kan,hoop dat er snel een oplossing komt.

Marion,Jij kan ook lekker gaan aftellen,JAAAA 26 mei eindelijk jouw M :wub: hier.

Miere,een leuk weekend gehad.

Cyn,voor jouw ook niet lang meer,maar eerst nog even tante worden.

Raak,hoe was je weekend? Lekker bijgekleurd?

Kaylo,hoe gaat het met jouw? Alles goed in Belgie,nu er geen regering meer is?

Goede morgen … uufffff wat heb ik slecht geslapen :(, gelukkig maar een halve dag vandaag.

@TRL
Hoe is het met de oogjes van C? Weer helemaal beter nu?

Ook al geen regering in Belgie? Moet toch het nieuws eens beter bij houden.

Marion: ja gaat goed hoor :smiley:
Trl: schiet op hoor! Mijn schoonzusje moet nog 4 weekjes :slight_smile: (Morgen dan :wink: )

Marion,de ogen van C zijn gelukkig beter.Jij slecht geslapen hoe kan dat? Toch een beetje spanning???

Cyn,dat begint al op te schieten en dan 2 weken later:wub:

:biggrin:

En dan 3 weken later zie ik jouw :wub: en zijn familie in het echie

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Ook dat nog… En dan nog gewoon bij hem/ons thuis ook :smiley:

@TRL
Ik weet het niet. Afkickverschijnselen misschien. Het is een beetje wisseling van de wacht bij ons, hij heeft nachtdienst totdat hij hierheen komt … 12 uur op, 12 uur af en geen vrije dag. Dus geen uren cammen meer maar een half uurtje als ie vroeg wakker is. En mag nog niet klagen hoor want hoor hem meerdere malen per dag, krijg weer een wakeup call en meestal praten we nog ff voor ik ga slapen, tenminste als ie kan ontsnappen aan de manager. Het is gewoon weer even wennen :slight_smile:

Marion: :kus:

Marion,:kus:

Trl: cheer gezellig :slight_smile:

Cyn,zeker gezellig :slight_smile:

@TRL&Cyn
:kus: terug

Marion : 26 mayıs … o geliyor >>> >> Ne güzel canim… Siz çok sanslisiniz!!! :slight_smile: (Volgens mij klopt dit wel zo :wink: haha… Ben niet zo goed in Turks he :slight_smile:

@Cyn
Zeg maar jij hoor :wink:
Ennuh … biliyorum ben çok çok çok şanslıyım :slight_smile:

Maar Siz is toch de jullie-vorm?? :slight_smile:

Je hebt gelijk, heb er niet aan gedacht dat je ook tegen ons allebei kon praten … shame on me :slight_smile:

Nou gooi het hele zooitje maar in mijn pet, ik snap er geen jota van…
Vandaag gewerkt, en vanmiddag lekker in de tuin gezeten, nu is de zon daar weg en wordt het koud.
B en B weer geland las ik op facebook, en ze hebben het volgens mij geweldig gehad.
Ikke morgen heerlijk vrij, dus ff een daggie voor mezelf of misschien naar paps, dan is de hulp er en dan ben ik er maar weer vanaf.
Iedereen een fijne avond ik ga douchen, heb al gegeten, jammmie heerlijk asperges …

@Viva
Goed bekeken, beter morgen naar paps, de hulp aan het werk dan kan jij aan de koffie.

Ik heb trouwens vanmiddag een heel stuk gewandeld met mijn vriendin, ipv naar het fitnesscentrum. Zij had een route bedacht … ufffff … een km of 5-6 schat ik. En ik heb me toch een blaar onder mijn voet :slight_smile:

Ojee Marion,niet de goede schoenen aangehad dan,nog even geduld over een paar weken kan M je voeten heerlijk masseren

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Viva,geniet morgen van je dagje vrij…