Nou eindelijk internet. Zitten in Antalya en hebben net geshopt
machtig genoten van Cappadocie zeker ook van de ballonvaart.
Morgen naar manavgat met de boot. Dinsdag om 12 uur vliegen
tot veeeeeeel te snelB&B
Nou eindelijk internet. Zitten in Antalya en hebben net geshopt
machtig genoten van Cappadocie zeker ook van de ballonvaart.
Morgen naar manavgat met de boot. Dinsdag om 12 uur vliegen
tot veeeeeeel te snelB&B
Nou mierre het is je gegunt hoor!! Ik wacht mijn beurt rustig af!!! Het komt zoals het komt.
[SIZE=4][COLOR=darkgreen]:NETHERLANMiere: 15 mei Rotjeknor :NETHERLAN[/COLOR][/SIZE]
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Goede morgen … wat een rust hier!
@Jac
Maakt ook niet uit, je vertrekt nog steeds op 17 mei
@Beps&Bloem
Naar Manavgat vandaag. The place to be for me ![]()
Goedemorgen meiden, wat een stilte hier.
Druk weekendje gehad, zaterdag wezen fietsen (ik heb nog spierpijn, lekker geluncht en een kleurtje op gelopen, zaterdagavond net koffie gezet, telefoon…paps wederom gevallen, dus hubs en ik er naar toe, een hypo veel te laat suiker gehalte, en hij verdomde het om genoeg te eten, dus de dokter gebeld, die heeft hem toegesproken, nou een stuk ontbijtkoek, 3 glazen met bijna onverdunde siroop, een suikerklont, en 3 en een half uur later was ik dus weer thuis, hubs nog een grote bek gekregen als kadootje, alleen maar omdat die dus tegen paps zei dat hij niet zo eigenwijs moest doen…).
Gisteren kreupel van de spierpijn en het zou heerlijk weer worden, nou zaterdag was veel lekkerder hoor, bij ons was het helemaal niet zo lekker, dus naar de braderie geweest, (ikke niets gekocht, damber daar en tegen wel weer met tasjes naar huis). Gisteravond heerlijk naar de Joegoslaaf wezen eten, en toen was het weekend weer om. Vanochtend dus aan het werk, en het is hier weer mega druk…
En ik tel af naar de vakantie…indicatiecommissie nog gebeld, die hadden een brief gestuurd over uitstel ect…nou echt ff niet zeg…was dus een standaard brief omdat ze dus achterstand hebben, en wettelijk moeten ze dus binnen 6 weken bericht geven…dat was die brief dus…heb 18 maart de boel aangevraagd…en nog hebben ze er niets mee gedaan, als ze een standaard brief kunnen sturen hadden ze ook het dossier kunnen bekijken, of ben ik nu gek.
Afijn een heel verhaal,
Miere weer voor gedrongen in het lijstje… Bloem en Beps in de heteluchtballon gezeten, het lijkt me prachtig maar ook eng…
Ik ga snel weer verder…
Viva,een hectisch weekend dus voor je.En dan ook nog spierpijn,dan heb je aardig doorgetrapt of niet… Nu lekker aftellen voor de vakantie.
Hier was het gisteren heerlijk weer.
kilometer op 20 gefietst, ik heb geloof ik de afgelopen 5 jaar niet meer gefietst, dus dat hakt erin.
@ viva een hectisch weekend achter de rug maar heeft wel lekker gegeten en lekker naar de braderie geweest.
@beps en bloem nog heerlijk aan het genieten!
Wij hebben 2 superdagen gehad qua weer!! zaterdag als zondag mooi weer geweest!
Dus niets gedaan en een lekker kleurtje gekregen. Morgen helaas weer werken. Maar goed je kunt niet alles hebben toch.
Mag tm koninginnedag! Maar goed wel altijd gezellig met koninginnedag werken. Want hier op dorp is al sinds mijn kleutertijd hetzelfde! Aubade rommelmarkt voetbal drive in show ect ect.
Dus laat mij maar lekker werken!
Daarna 4 dagen vrij is eigenlijk een minivakantie!!!
Verder slaap ik al 4 nachten niet van de pijn maar ik moet nog even door want 12 mei is het weer doktertijd voor mij!!
iedereen een fijne dag!
zo de tuin is bijna klaar. Heb al wel de potten met bloemen-planten gevuld. Maar ja de groene container zat vol dus moet weer even wachten met het volgende gedeelte.
Nu moe dus zo bankhangen!! heerlijk!!!
het is wel erg rustig!! Iedereen nog dru in huis op het werk of lekker aan het genieten van het mooie weer.
Tenminste hier is het lekker…
lekker druk hier ![]()
nou dat vond ik nou ook!!
En heb je lekker gewerkt of was je vrij?? Ik ben het even kwijt
lekker gewerkt
@Viva
20 km gefietst het weekend. Valt niet mee als je dat niet gewend bent he? Ik deed het ook een keer, had al jaren niet ver meer gefietst. Mooi weer dus maar naar Nijmegen op de fiets. Never nooit meer, een zadelpijn, dat wil je niet weten. Ik (mijn vriendin ook trouwens) wist echt niet meer hoe ik moest gaan zitten, en eenmaal de fiets af niet meer hoe we moesten lopen ![]()
Paps weer gevallen het weekend, het houdt niet op, wordt tijd dat bij die commissie het kwartje eens valt voordat er straks echt ongelukken gebeuren.
@Jac
Genoten van de zon het weekend en de groencontainer vol vol gewerkt.
@Cyn
Weer een beetje uitgerust van de party?
Net weer telefoon van paps, hij deed weer heel vriendelijk maar niet heus, werd half uitgekaffert omdat ik spruitjes voor hem had gekocht, en die lust hij dus niet, (hij lust niets, ja stoofperen, boontjes en dan houd het op), doe helemaal niets goed voor hem, ik ben in staat om @#$%^&*(…krijg ondertussen echt helemaal het lazerus van die man…dus zeg ik moet je wel wat anders eten, hij schreeuwt tegen mij dat hij dat zelf wel bepaalt, dus zeg ik als je niet eet val je weer, zegt hij dat zie ik dan wel weer, ik er dus overheen, als je nu valt kun je blijven liggen want ik kom niet…pffffffffffffffffffffffffffff
@viva: heel veel sterkte met de situatie met paps! Hoop dat er snel meer bekend wordt, want dit kan echt niet langer
Hoi, Nou ik ook wel leuk weekend gehad. Zaterdag dus gewerkt, lekker, zaterdagavond askim op visite met wat familie van hem. En hij was dus vrijdagavond ook al geweest, en gisteren dus ook weer. Lekker gebarbecued, met z’n 2-tjes. Maar ook hier geen lekker weer, was eigenlijk te koud. En uiteindelijk zijn we naar binnen gegaan omdat het ging regenen. Was wel weer heel fijn samen. :wub: Gevoel :wub: groeit nog steeds, zeg maar.
En vandaag “gewoon” weer gewerkt.
@ Jac, ja, sorry hoor. En misschien (hopelijk) ga ik vrijdag ook gewoon werken. Nou ja, niet “gewoon” maar in t resto. Ik heb aangegeven dat ik beschikbaar ben, maar ze hadden het rooster natuurlijk al gemaakt. Maar misschien hebben ze me nog nodig.
@ Viva, jeetje mina, wat een toestanden met die vader van jou, ik zou je echt geen raad kunnen geven. Brul het maar lekker van je af hier, dat is t enige wat wij voor je kunnen doen.
@ Cyn, wat ben je rustig?
@ Marion, niks te vertellen, of heb ik er overheen gelezen?
@ Roanna, je leest vast wel mee, meis:kus:Kom terug!
Nou ikke ff op de bank hangen maar, denk ik.
Hoewel, kattebak stinkt, aanrecht vol troeppies, blèèèh, geen zin in.
Viva: moeilijk he! :kus:
Miere: tsja… inderdaad rustig
En jij nog heerlijk :wub: ![]()
@Viva
He toch!! Wordt echt tijd dat er wat gaat gebeuren bij jullie want dit kan zo echt niet. Vooral niet omdat je vader suiker heeft, dan is (op tijd) eten zoooo belangrijk! Nu ben jij er telkens maar eigenlijk moest je iedere keer de dokter laten komen als hij gevallen is om een hypo heeft. Misschien dat er dan wat meer vaart achter komt voordat er zo meteen ergere dingen gebeuren. Wonder boven wonder heeft ie nog niets gebroken tijdens het vallen.
@Miere
Ja … je hebt er overheen gelezen, 26 mei gaat ie komen, ik moet dus nog een maand geduldig zijn ![]()
@Cyn
Jij ook nog heerlijk :wub:?
En nu maar eens heel rap de tas van J in gaan pakken want meneer gaat morgen op kamp met school.
[SIZE=4][COLOR=darkgreen]:NETHERLANMiere: 15 mei Rotjeknor :NETHERLAN[/COLOR][/SIZE]
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland