Turkish Tea Time

:turkey:Trl: 13 juni Kusadasi:turkey:

Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Sƶke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Bedankt allemaal,koffers zijn zo goed als gepakt,straks nog de laatste dingen,rond 4 uur naar schiphol.
Kom vandaag nog wel langs.

Goedemorgen all
Trl : heel goeie reis vanmiddag en probeer heerlijk te gaan genieten in Kusa met C en je moeder >>>>>>

mogguh

@ TRL ben je er klaar voor. heeft C. er zin an!? veel plezier

wat gaat de rest vandaag doen?

Bloem,C heeft er nog niet echt benul van dat we op vakantie gaan. Om eerlijk te zijn heb ik er meer moeite mee dan vorig jaar,hopen dat het daar beter gaat.

@TRL en C: HELE FIJNE VAKANTIE!!!
@ KAYLO: OOK JIJ EN JE VENTJE EEN HELE FIJNE VAKANTIE!!! GENIET NA ALLES!!!
want volgens mij vertrek je vannacht al toch???

TRL: nogmaals goeie reis meis! Ik zıe je snel goed??

Hey meıden!!

Hıer even een berıchtje van mıj, zou eıgenlıjk naar de markt gaan maar M. gaat even alleen, en aardbeıen voor me halen… Voel me nıet zo heel erg lekker… Maar dat komt wel goed!

Gısteravond even een onweersbuıtje en wat regen, maar nu weer prachtıg weer! Gıstermıddag zıjn we uıt eten gegaan met anne, schoonzus, broer, oom en nıchtje. Oh en de kleıne van mıjn schoonzus… en zıj wordt echt zo schattıg… Ze komt de hele tıjd naar me toe, noemt me abla en gaat dan om me nek hangen om me een kusje te geven… Echt heel lıef!

Net even lekker gedouched, heerlıjk!! En morgen naar het hotel… :wub:

Nou meıden… ık hoop dat met jullıe alles goed gaat! Weet nıet wanneer en of ık nu nog onlıne ga komen… maar dat merken jullıe wel goed?

Dıkke kus voor jullıe!

Cyn,is goed hoor en niet ziek worden he…Hoe bevalt het nieuwe huis en de normale wc?

Het nıeuwe huıs ıs super, lekker ruım enzo… Maar geen gewone plee helaas… Had dat verwacht omdat de wc ın de badkamer ıs maar helaas… :wink: Al gaat het wel hoor… Zal alleen tot morgenmıddag moeten wachten voor de echte boodschap zeg maar…

Hahaha… ze zıjn trouwens patat aan het maken nu… Ze vragen steeds of ık wat wıl eten… En dan gaan ze van alles aan het opnoemen, en toen begonnen ze daarover…en toen vroeg ze of ık dat lekker vınd… haha nu staan ze meteen ın de keuken… schaam schaam

Hahaha ze willen je goed verwennen,heb jij hun toch ook gedaan,zijn de kadoo’s goed ontvangen?

@TRL
O meis ik schaam me diep, vergeet ik gewoon het beste paard van de stal. Ik had niet meer in de gaten dat je zo snel al vertrok :frowning:
Maar toch …

Een hele fijne vakantie meis, samen met C en je moeder, in jou favoriete Kusadasi!!!
En natuurlijk ook heel veel plezier op de minimeeting met Cyn en M :slight_smile:

http://www.seasidepropertiesturkey.com/kusadasi_real_estate/kusadasi_1.jpg

@TRL
He gelukkig je bent er nog :slight_smile:

Ja Marion,ben er nog,gaan rond 4 uur rijden.Hoe gaat het met jullie?

Meiden even een berichtje van mij. Het is druk, ik werk ook nog mijn maximale uren nu, ook wil je natuurlijk dat M wat van de omgeving ziet dus na het werk gaan we er meestal nog even op uit. Wandelen, een terrasje pikken, op visite of er komt bezoek hier. Hij heeft zijn draai hier al aardig gevonden, 's avonds even voetballen met J en zijn landgenoten op het pleintje en is hij er niet dan sturen ze J om te vragen waar hij blijft. Hij doet ontzettend zijn best om nederlands te leren en het gaat hem nog niet zo verkeerd af. Het meeste begrijpt hij, alleen het uitspreken valt soms niet mee. Maar ook dat gaat goed komen. Kortom … het gaat goed met ons. Ik probeer bij te lezen en te reageren maar dat valt niet altijd mee in dit ā€˜huishouden van Jan Steen’ :slight_smile: Ga nu in ieder geval wat orde proberen te scheppen in de ā€˜chaos’.
Een dikke kus voor jullie allemaal :kus:!!!

Hoı meıden, even een berıchtje uıt een snıkheet Marmarıs. Het gaat hıer erg goed, en het ıs weer als vanouds, geweldıg dus! we vermaken ons prıma, en maken veel mee. We voelen ons alletwee weer erg thuıs, en zıen en spreken veel bekenden! TOT VRIJDAG!!! xxxx m&m

wow wat een berichten uit Turkije, leuk hoor
Cyn : helaas nog geen echt lekker toilet maar al een hele verbetering.
Geniet maar heerlijk van je uurtjes daar en dan natuurlijk vanaf morgen : Kusa !!!cheercheer
Miere : jullie hebben het met alle bekenden op het voor jullie vertrouwde plekje in Turkije ook weer heerlijk naar je zin, goed zo :dag:
Marion : wat zalig om dit allemaal te lezen, gaat prima zo. Jij alleen wel uitkijken dat je jezelf niet voorbij loopt he meis:kus::kus:
Kaylo : voor jullie ook heel fijne vakantie
Bloem : ik zit heerlijk in de tuin en ga zo ff J. wakker bellen lol2lol2 en verders zit ik heerlijk relaxed een boek te lezen in de tuin met een lekker glaasje wijn erbij.:zon02: laat het een beetje afweten, helaas
Beps :ik heb je nog niet gespot maar fijne dag hoor

Beps terug uit beverwijk, dƶnertje op, spulletjes gekocht en zo aan het werk…

@TRL: nog optijd om je nogmaals een top vakantie te wensen!!!

En mar en cyn langs geweest, Marion ook heerlijk iedereen even gehoord te hebben

Nu aan t werk :dag:

Goedenmiddag inmiddels. :dag:

@Raak: Goeie update en sluit me er voor dit keer even bij aan, want wilde eigenlijk precies hetzelfde melden. lol2 Lekker makkelijk he!!!

J. dus goed aangekomen neem ik aan en jij lekker relaxen in de tuin. Zeker met een heater aan, want ook hier is het :zon02:nnetje ver te zoeken en is het zelfs frissies buiten.

@Marion: Ik had al zo’n idee. Je hebt het druk zat nu en geniet er maar lekker van hoor. :wub:

@TRL Bijna weg dus :vak01: cheer

@Kaylo; Mocht ik jou niet meer spreken… een hele fijne en toffe vakantie gewenst met je ventje en al je vrienden daar. Ik ben best wel een beetje jaloers hoor, maar gun het je van harte. >>> :vak01:

@Beps: Werkse straks. :dag:

@cyn: lief he dat ze zooooo hun best doen!! Dat siert ze toch echt he!! Die echte turkse gastvrijheid!!! GENIET!!!
En succes met de echte boodschap!! Zal ook een opluchting wezen. Oke genoeg van dat gepraat!! hahahaha GENIET!!!
@ mierre: super dat jullie zo genieten!! En leuk dat jullie ook berichten hier!!!
@trl: Over 4 min gaan jullie!!! SPannend en GENIET!!!