Turkish Tea Time

KIJK!!! Dus die is alweer halverwege…geloof vast dat ze nu wel stuiterd…

@Beps: Als je op mijn eigen naam googled, kom je steeds bij dat paardenmens uit. Wil je toch ook niet weten he!!! lol2 Ik had zelf ook al hier en daar zitten kaike , maar da valt nog nie mee.

lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
ik zie die bergen mest al liggen hahahaha…heeft iets te maken met Bonfire denk ik ;)!!!

Ja en nog wel wat meer dan Bonfire lol2. lol2lol2

ellow

cynnie goed en wel richting turkije

@ TRL nu jij! heb je al gepakt??
@ kaylo jij ook bijna, veel plezier

ik terug van de open avond in DH. trein was een goed idee, want ik stapte in voor de terugweg en ik zag al een opvallend persoon op het perron, maar kwartje viel nog niet. we stappen samen in de trein, gaan zitten, zij in een 4-zits, ik ook. Zij glimlacht, dus ik glimlach terug (ik dacht, die zal wel denken, lekker in een 4-zits, 2 zielen, 1 gedachte)
dus ik sla mn boek open, zegt ze ineens: sorry mag ik iets vragen, ben jij bloem (echte naam)? dus ik echt helemaal flabbergasted!! blijkt het Jenny te zijn! hahahaha
zij is hier ook lid op ww, heeeeel vaak mee gemaild en alles, ook op FB wekelijks contact.

hoef natuurlijk niet uit te leggen dat ik me moest haasten om in B. uit de trein te stappen, zo druk waren we met kletsen. hahahaa echt lachen. was zooo verbaasd (ze moest ook ff op FB checken of ik het wel echt was! haha)

maar goed, open dag dus… zit nu met nog meer ???
beetje moeilijk uitleggen waarom, dus bespaar jullie het gewauwel, maar laten we het er maar op houden dat ik echt de andere open dag van de andere hogescholen moet bezoeken en ga bekijken wat daaruit komt qua gevoel en ervaring… to be continued

:turkey:Trl: 13 juni Kusadasi:turkey:

Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:

MK: 18 juni - 2 juli - Side
Beppie1: 24 juni-1 juli KUSADASI!!!cheer
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Hilde: 16 augustus Alanya
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**

http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif

**](http://www.mijnticker.nl/)

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
01/01 Hilde
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps

Bloem,ben bezig met pakken,denk toch maar een apart koffertje voor C te doen…Jij dus nog druk met de hogescholen bezoeken,en denken wat het gaat worden.

jemig wat is het gruwelijk prachtig weer!!!

En ik zit weer op mn werk lol2!!!

@Bloem: Bel je me vanavond…ben wel heb wel interesse in gewauwel lol2!!

Zo en nu,… werken

Goedemorgen op deze weer :zon02: dag.

@Beps: Werkse weer. :mad: Nouja… iemand moet het doen he en weer goed voor de pot moet je maar denken.

@Bloem: Leuk verhaal zeg van dei treinontmoeting. Wat is de wereld dan klein he op die manier. Jij nog even verder zoeken en succes weer daarbij.

@TRL: Oh… nu jullie bijna!!! cheer Jammie, jammie!!! Al een bietje zin an nu?

Verder even weinig te melden hier. Ik ga zo even de boel hier strak trekken en vanmiddag een poos naar de achterhoek voor een verjaardag.

Iedereen weer een hele fijne :zon02: zonnige dag gewenst.

Latersssssssss :dag:

Trl, heel veel plezier met C en je moeder in Kusadasi!

http://www.vilett.com/John/TurkeyPublic/06%20Kusadasi%201.jpg

Trl: goeıe reıs!!! Tot snel! :smiley:

Hallo meıden!!! Hıer even snel een berıchtje vanuıt heeeeeeeeet Turkıje… Tıs hıer superheet, was om 2 uur vanacht thuıs… En nu net uıt bed haha… Hele nacht nıet geslapen, en dus beetje brak…

:smiley:

Mk,dank je wel.

Cyn,heyyy hoe gaat het ?? Lekker geslapen

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif

Hoe was het weerzien??

Roanna,ben met de koffer bezig en moet nog wat laatste dingetjes kopen,de zin komt morgen vast wel.

goedemiddag meiden, hier lekker weer.

Tlr. heel veel plezier…en de zin komt vanzelf.

Ik net gedouched en nu maar zien wat we gaan doen, fijne dag allemaal

's nachts is er nergens markt…lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2lol2
geniet maar meis…

@TRL: ik ga nog zoeken!!!

Zo ik thuis, was er even klaar mee, dat gewacht…
nu Aiji in het bad, even nietsen, morgen een late dienst dus: B’Wijk maar eens dachten we lol2

@ TRL succes met zin maken! zou zonde zijn als je geen leuke tijd hebt.

@ beps komp goe… ik wauwel binnenkort wel ff een x

wij vanochtend naar Kinderdijk geweest. echt maar 35 minuutjes rijden hier vandaan. het was prachtig mooi weer, heerlijk rustig en zo apart. ik heb echt al ontelbare ansichtkaarten van dit Unesco Werelderfgoed gestuurd maar er zelf nog nooit geweest. Zo apart dat je eigenlijk de hele wereld overstruint op zoek naar mooie/aparte dingen om te zien en feitelijk ligt het ook gewoon in je achtertuin!

TRL: Veel plezier, maak vooral ‘nieuwe’ herinneringen…:wink:

http://www.turkije-info-site.nl/kusadasi1.jpg

Goedeavond.

Wij ook weer terug uit de achterhoek. Sommigen zullen zeggen… maar ik zag je eerder op FB. Klopt… ik mocht/moest ff wat laten zien op de klepdoos van mijn schoonzus.

@Bloem: Helemaal mee eens en juist in deze tijd van het jaar als alles volop in de bloei staat en alles zo mooi groen is. Net alleen al dat stuk achterhoek…b.v. zo mooi en dan denk ik ook altijd… wat wonen we toch in een mooi land.

@Beps: Oh, wat een prachtige foto. Zou er zou weer heen willen en wie weet ook nog. Jij nu ff lekker nietsen. Geniet ervan.

@TRL: Voor het geval dat je morgen te druk bent… wil ik je nu alvast een hele fijne vakantie wensen en ondanks alles… ga ervan genieten, samen met je moeder en je kleine C. Ook een hele goede reis gewenst. >>> :vak01: :vak01:

Roanna weer terug thuis, TRL zeker druk met pakken…

Marion is heel druk met haar ‘loge’ het land te laten zien denk ik…toch wel nieuwsgierig hoe het allemaal gaat…
En ehhh nou ja ik weet het niet meer, dus…naar bed naar bed zei duimelot…:wink:
Tot morgen(staat Kaylo boven aan, dan MK en dan… …ohhh nog even…;))