@dank u allemaal
**Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir ![]()
Miere:11 t/m 21 april Marmaris
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren! :D**
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
Linda,sterkte.
Raak,ga voor je duimen dat je in de zon kan zitten vandaag
Trl : dank je, ziet er veelbelovend uit, eerst naar fysio
Fijne start van een mooie dag all :kus:
goedemorgen meiden.
Bloem balen zeg van al die gesprekken, maar ja niets aan te doen nieuwe kansen en een nieuwe ronde…de schaal staat bij mij momenteel -16.8 kilo, dus we gaan gestaagd door.
Roanna, tja mannen en gebitten ik weet er alles van, maar het komt goed ooit.
Linda sterkte vandaag, je kan dat kreng maar kwijt zijn.
Raak jij ook al vroeg uit de veren, hahahaha altijd he.
Mk. druk met de studie, maar weet zeker dat je het gaat halen.
Beps rust…rust…rust…hoop dat het wat beter met je gaat, en dat de batterij langzaam weer wat bijlaad.
Gisteren wezen shoppen, vervelend hoor, maar ja heb weinig om aan te trekken dus dat kan ook niet…nieuwe zomerjas gescoord, 2 truitjes, 1 rokje en 1 nieuwe riem.
Met schoondochter gaat gelukkig alles goed, kleine meid is gedraaid, die lag al die tijd nog stuit, dus hopelijk blijft ze liggen zoals ze nu ligt.
Ik achter mijn bureau…dus ga weer even wat doen.
Linda sterkte voor straks!
Viva, nieuwe kleren, kleindochter gedraaid, allemaal goede berichten.
Roanna, arme kokkie, een klappergebit.
IK GA JULLIE ALLEMAAL VERMOORDEN
lol2!!!
Ik krijg net telefoon van mn manager: of ik morgenochtend wil werken…(ja natuurlijk kan ik een paar uurtjes werken, Rubbie ligt te slapen, auto staat in de garage dus ik kan toch nergens heen…haha…)
Maar jullie hadden het al voorspeld: JULLIE SCHULD!!! ![]()
Goedemorgen al mn vriendinnen hahahahaha…
Wakker gebeld, nu lekker aan de koffie, Viva goede berichten, Morgen gaat TRL naar Izmir een lang weekend(Hoe laat vlieg je trouwens??) en ehhh oh ja Linda bij de kaakchirurg nu
Meld me straks wel weer,…
TRL: Geniet van je veel te korte bezoek!!!
http://cache.virtualtourist.com/3448027-izmir_by_night-Izmir.jpg
Izmir Here she comes ![]()
Beps,dank je wel,we vliegen morgenavond pas,dus morgenochtend eerst nog werken.
Raak,hoop dat het bij jullie zonniger is dan hier…
Goedemorgen.
@Beps: lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 :cheer: Voor de pot!!!Thuis blijven is duurder!!! Kost alleen maar geld.
@Linda: Hie… denk aan je!!! Auuuuuuuuuuwwww.
@TRL: Oh, spannund weer en zomaar even een lang weekend naar een vriendin in Turkije. Leuk!!! :cheer:
@Raak: Ik weet niet hoe het bij jou is. Hier droog, maar geen terrassen weer. Geen zon te zien en een koude NO wind. Wel goed voor de was. lol2 Maargoed, we gaan het voorjaar en dat is het belangijkste en wie weet wat we nog tegoed hebben.
@Viva: Hij gaat fijn en hij gaat nog steeds goed met jou. Goed op schema.
Lekker aan de koop geweest. Leuk hoor!
@MK: Nou, nog net geen klappergebit, maar wel een wiebelgebit. Hihihi. Maargoed, komt vast wel goed.
@Bloem: Denk ik druk bezig met de studie en de sollicitaties, of toch eerst ff lekker uitrusten ( lees slapen ).
Ik gewoon lekker een bietje thuis aan het klungelen in mijn eigen tempo. Straks ff weer de schapjes doen en zo blijven in beweging.
Fijne dag allen. :dag: Laterssssss.
Tlr…geniet er van voordat ik het vergeet.
Beps hahahahahah wij zijn voorspellers…grote glazen bol op tafel…O nee dat is de biorb hahahahaha.
Beps : oeps daar gaan toch je 2 vrije daagjes weer, maar ja is voor een goed doel en je had toch nix anders te doen, toch ???lol2lol2lol2
Viva : heerlijk kleren gescoord in een nieuwe maat, jij bent klaar voor de lente
Trl : hier een superflauw :zon02: maar echt nog niet om er in te gaan zitten, misschien vanmiddag. Jij alleen morgenochtend nog werken
Roanna : weer rustig aan in huis aan het rommelen
:finger: to you all :)!!! lol2!!!
Ach ja… het gaat om 5 uurtjes(8-13) dus… ik vind he took niet echt erg, Rubbie slaapt dan nog… en als ik thuis kom is de auto ook weer klaar denk ik…
mogguh
@ roanna ja je had gelijk, eerst eventjes lekker bijslapen. wilde vroeg naar bed, maar paps en mams hadden de finale van australians masterchef opgenomen. elke week (14 weken!!) als ik bij hun was gekeken, maar ja, hebben ze dat over 4 afleveringen uitgesmeerd… was dus een latertje…
anyways
@ linda en… hoe is het??
@ beps jij kunt ook nooit nee zeggen he?? gewoon lekker relaxed 2 dagen spelletjes doen en jij gaat weer werken… tssk ;-))
ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen… ![]()
alweer afwijzing van de solli van gisteren binnen, daar kan dus ook een streep doorheen…
weer op zoek…
@linda: en hoe is het gegaan?
@beps: de pot wordt weer gevuld voor…vakantie, sap** of ja wat anders ![]()
positief bekijken hoor.
En het schilt dat ik niet in de glazenbol gekeken heb dus ik blijf leven
hahahaha pffff bijna geen vakantie turkijke…
@roanna: kokkie opnieuw naar de TA. En idd ja oude mannetjes hahaha.
Jaja… meisjes… ik mag gewoon heerlijk werken, ben ook niet aan het klagen hoor, zelfs een soort ‘dankbaar’ dat ik nog steeds werk. (zovelen zijn er bij ons weggegaan, ook terug gekomen haha, en halen het niet om te blijven…) en ik ben nog steeds deel van die groep die me toch wel best behoorlijk dierbaar geworden is…(tjonge klinkt bijna emo haha)
Dus… ik mag zo weer tot laterssss
@TRL: heel fijne dagen gewenst in Izmir!!!:zon02::zon02::zon02::zon02:
Dank jullie wel,maar ben er morgen ook nog wel even hoor.
Zo ik net de koffer ingepakt…Hij weegt nu 22.5 kilo…Hopen dat ze niet moeilijk gaan doen…Morgenochtend nog werken en dan om 4 uur de trein naar schiphol
Hoe laat vlieg je???