Turkish Tea Time

Zo vandaag weer gewerkt, druk weekend gehad, zaterdag naar hobbybeurs en uitvoering van de fanfare geweest, gister naar de verjaardag van een vriendin in emmen, nu me aan het voorbereiden op komende woensdag, dan gaan ze verstandskies rechtsonder eruit halen

:turkey:Trl:17 maart t/m 20 maart Izmir :turkey:

Miere:11 t/m 21 april Marmaris
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Cyn: 13 mei t/m 16 mei Azoren!** :D**
Trl: 25 mei t/m 5 juni Kusadasi
Jac: 27 mei tm 4 juni Duitsland Katzenfurt
Beps:4 t/m 5 juni Oss
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Trl: 11 juni t/m 13 juni Nottuln Duitsland
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR(hoe kan het ook anders:wink: )
Viva: 15 september t/m 24 september Kos
Cyn: 26 september t/m 4 oktober Mexico
Cyn: 15 oktober Arnhem

En de verjaardagen nog …

23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion

Goedemorgen all, fijne dag vandaag, moet naar het Zuiden dus tot laters :dag:

Goedemorgen meiden, Raak jij gaat de zon opzoeken in het zuiden…fijne dag.
Ik vandaag vrij, en het wordt volgens zeggen heerlijk weer, dus ik ga er van genieten, even een huishoudelijke taakjes doen en dan genieten maar.
Dit wordt een anniedagje zeg maar heerlijk.

Raak,veel plezier in het zuiden.

Viva,geniet lekker van je vrije dag.En ik zie dat je kleindochter al over 6 weken wordt verwacht dat schiet op zeg…

Linda,sterkte bij de tandarts

Mogge.

Wat is het beangstigend stil hier. lol2

@Viva: Fijne dag verder nog en als het goed is, gaat het 17 graden worden, dus gooi de boel maar open.

@Linda: Nou, sterkte er weer mee dan. Je kan het dan maar beter gehad hebben.

Veder iedereen natuurlijk een fijne dag. Ik heb ook niks te melden, dan dat we zo ff naar wijkmarkt gaan. Lekker belangrijk.

Kom vast nog wel ff aan vandaag. :dag:

Ik dacht dat ik al goedemorgen gebrult had :)!!!

GOEDEMORGEN!!!

ik ben wat aan het prutten enzo…
Geen zin, vanavond en morgen nog, dan 2 dgn vrij!

@viva
Lekker vrij en een heerlijk weertje op je vrije dag, de lente gaat nu echt komen :wink:

@roanna
Boodschapjes doen.

@beps
Straks 2 dagen vrij, als er niets tussenkomt :wink:

@linda
Weer een kies, hopelijk gaat deze beter!

Ik een middagje vrij genomen, even een paar uurtjes huiswerk maken en straks M. (met een vriendje) van school halen.

@MK: nee dit keer niet. Als ik er 3 vrij heb wil ik erover denken nl, maar met 2 niet.
Zo naar mn werk, en dan morgen nog een kort avondje…
Hoe gaat de studie???

Hier de hele dag al de deur open, zooo lekker weer…

Groot gelijk heb je, jij hebt ook je rust nodig.
Studie gaat op zich wel redelijk, alleen het is zo veel en ik loop iets achter en dat is niet zo prettig. Hier is het ook heerlijk weer. Ik denk dat ik straks G. maar lopend ga halen, kunnen de andere 2 mee, heerlijk een beetje voorjaar opsnuiven.

Beps : nog even en dan heerlijk 2 daagjes vrij
Viva : vandaag een anniedaagje, komt dat even goed uit met dit weer
MK : een vrije middag om rustig te studeren en nu lopend de kids uit school halen
Linda : is het meegevallen ?
Trl : was geen fijne dag hoor in het Zuiden haha moest naar Bureau Belgische Zaken, zitten in Sittard en Maastricht, om de belastingen te laten regelen :mad: maar…daarna heerlijk in 18.5 graden buiten op een terras geluncht

zo ben weer thuis en bijgelezen

@ viev goed bezig met afvallen! hoeveel zit je inmiddels? alles goed met kleindochter?
@ roanna hoe gaat het nu met jou? wanneer is de controle?
@ raak, zoon ingesneeuwd in Istanbul? blij dat je niet mee was!
@ jac, he bah, vervelende werkdag gehad…dat houd je toch met dat werk.
@ linda leuk, een nieuwe hobby. doe je er ook nog iets mee? hebben alle vogeltjes nu onderdak bij jullie in de buurt? succes met de verstandskies
@ miere he getver wat een vreselijk bericht van je askim… kun je hem nu helemaal niet zien? :kus:
@ mk leg je jezelf niet te veel druk op? achterlopen is niet leuk maar die stress van ‘moeten’ is nog ergen

ikke sinds gisteravond al terug. tijdens de vakantie werd al duidelijk dat die ene baan toch niet door zou gaan, maar goed, niet getreurd, had altijd nog die andere baan, waar ik al voor het 5e (!!) gesprek was geweest en die nu toch wel snel met een aanbieding zouden komen,…?? uurtje voor we thuiswaren kreeg ik bericht dat ze de vacature teruggetrokken hadden… te veel veranderingen en ‘dat wilden ze me niet aandoen’
behoorlijk overstuur, moe, lange reis, beetje vewdwietig dat seizoen voorbij is, en dan zo’n bericht… begin meteen weer te janken

maar goed, vanochtend alweer op een ander gesprek gehad en alweer 3 sollicitaties de deur uitgedaan… ben het zooooo zat… over 2 weken ook nog examen en heb nog niet eens het boek in huis… zucht, moet echt gauw omschakelen.

schaatsen was echt top hoor, mooie hal, beetje moeilijk licht en vreemde plek om te staan en was allemaal moeilijk moeilijk, gezeik en gezeir (en dus meerdere toiletbezoekjes, joy) maar echt genoten van de races. helaas Jan Bos niet nog 1x gezien, maar wel een foto met Jer en het canadese pursuit team. was echt heel leuke afsluiter op de laatste minuut op zondag, dus daar houden we ons dan maar weer 7 mnd aan vast…

Zo ist meis… vasthouden aan alles wat is, en jouw moment komt wel weer…
(Prut zeg dat het allemaal niets geworden is…:kus:!!!)

@bloem
Balen zeg dat het allemaal niets is geworden, kun je weer…
Wel een mooi afsluitend schaatsuitje gehad en leuke foto’s!!

@raak
Dat klinkt niet verkeerd lunchen met die temperaturen op het terras.

Goedenavond.

@Bloem: Ik heb de foto’s ook bekeken en dat ziet er echt goed uit. Weer iets om op terug te kijken.
Met mij gaat het goed hoor en de controle is op 28 April weer in Zwolle, dus dat duurt nog even.

@Beps: Ik weet het ff niet meer, maar ben je nu aan het werk of had je nu die 2 dagen vrij?

@MK: Ook druk met van alles en nog wat en toch even tijd gemaakt om hier langs te komen. :dag:

@Raak: Kijk, dat is het betere werk. Eerst de belasting in laten vullen en dan erop proosten en een etentje op het terras. :zon02: Ik mag volgende week vrijdag de pc aan het werk zetten ( bij de consulent ), maar heb gisteravond al even alles bij elkaar gezocht wat ik nodig heb. Hopenlijk kan ik ook proosten!!! lol2

@Viva: En??? Is je anniedagje nog wat geworden vandaag?

Kokkie heeft gister z’n gebit op gehaald en echt… heel ander gezicht, maarrrrr… nu wiebelt dat ding weer tijdens het eten, dus eet hij nog niet zo lekker en dus morgen maar weer bellen met de TA, om het bij te laten schaven of weet ik wat ze dan doen. Pffff… oudere mannen…je hebt ze erbij… lol2 Zijn soms net kinderen. Die wisselen ook!!!

Mocht ik jullie vandaag niet meer spreken… iedereen een fijne avond nog en vast tot morgen weer.

:dag: :kus:

Bloem,welkom terug,balen zeg van die baan,5x op gesprek geweest en dan besluiten ze toch niemand aan te nemen,vreemd,maar jij alweer 3 sollicitaties de deur uit,de duimen draaien weer hoor.

Roanna,kokkie een nieuw gebit,maar nog niet helemaal goed,dus morgen nog even terug.

Mk,druk aan de studie.

Viva,en je dag goed doorgekomen?

Beps,morgen lekker 2 daagjes vrij.

Raak,geen fijne dag in het zuiden ,maar toch nog wel even lekker op het terras gezeten.

Neehheeee… ik moet morgen nog werken en DAN 2 dgn vrij…
(ik ben er ZOO aan toe ;)!!!)

@Roanna: Oh die kokkie toch met zn gebit… maar gewoon laten bijschaven tot het perfect past…

en toen…
Nog 1,5 uur…STILLLL…duurt uren zo

@raak: nee be nog niet geweest, moet morgenvroeg om 09.40 uur

Pff ben me zenuwachtig

Sterkte morgen Linda!

Linda : sterkte dan voor morgenvroeg
Bloem : welkom terug en ntuurlijk echt balen van dat k.tnieuws, maar weet zeker dat jij nog wel aan een mooie baan komt hoor, gewoon wat je gedaan hebt, uithuilen en opnieuw beginnen, komt goed :kus::kus:
Beps : nog heeeeel ff volhouden he
MK : jaja dat was dus echt genieten he
Roanna : ach arme kokkie nu gebit wel maar niet ok, moet je nog maar even doorgaan met voorkauwen he. Nou zat wel op het terras maar niet om te proosten na mijn bezoek daar hoor, meer omdat ik het nodig had lol2lol2
Trl : hoop dat ik morgen ook nog ff in het :zon02: kan, smaakte naar meer