Turkish Tea Time

Ik mag donderdag weer m’n basis laten doen(nagels dus)

Meiden ik had Roanna nog een SMS gedaan,ze schrijft terug of ik jullie allemaal de groetjes wil doen en een knuffel wil geven van haar.
Geloof het of niet maar ze heeft spijt dat ze de klepdoos niet heeft meegenomen want ze heeft wifi op de kamer.

Haha wat een schat is Roanna toch!!

Beps: waarom doe je je nagels ook niet zelf? Scheelt een hoop geld!

Dat is zoooo leuk he zoiets apart met je nagels doen he maar ik ben er niet zo handig in.
Moet het misschien toch maar eens proberen<;
Ik gebruik enkel gewone meestal donker rode nagellak en dat terwijl we in onze winkel misschien wel 200 kleurtjes hebben en ook flesjes nailart.

Jill: serieus??? Dan is het maar goed dat ik nog nooit bij jou in de winkel geweest ben :wink:

Ik doe mijn nagels met Konad, een stempeltechniek, en echt iedereen kan dat!

Ga er toch eens werk van maken hoor want ik merk als ik weleens in de winkel ben de mensen toch altijd naar mijn nagels kijken of zien wat voor bijoux ik draag.

En weet je… het is helemaal niet zoveel werk! :wink:

Ik krijg op mijn werk ook altijd leuke reacties!!

@ cyn ik vroeg me al af, is dat jouw nieuwe blog dan?? vond het zo 'on’jouw klinken

zal roanna ook nog eens een sms-ke sturen, heeft ons meiske wel verdiend

@ raak dank je, ben echt emotioneel zo’n bende de laatste tijd… kan wel janken, ben op van de zenuwen en waarom… owh waar is de tijd gebleven dat ik gewoon onbeperkt kon genieten…?

ik zal eens kijken of ik dat hier in belgie kan krijgen en anders ik kom zo nu en dan in Maastricht denk je dat ze dat bij de Et.s ook verkopen?

Jilll nee ze verkopen het niet in winkels… Eigenlijk alleen op internet. Type maar eens in; Konad :smiley:

Bloem: Jep that’s me!! Ik wordt zo nog een echt meisje :wink:

@Bloemmie toch ocharme meid ik denk dat je gewoon oververmoeid bent.
Als je ook ziet het is al maanden aan een stuk niks als studeren en sollicitaties en alles wat je er nog allemaal bij doet.
Wordt tijd dus dat je eens wat rust neemt hoor want op die manier loop je jezelf voorbij.
Luister naar je lichaam!

Bloem,dat is geweldig nieuws,DE Baan voor jouw…

Cyn,idd dat vroeg ik me ook al af of dat jouw blog was.

@Cyn leuke producten heb hem even bij mijn favorieten gezet.

@Cyn pfffff zijn wel erg dure nagellakken.

Bloem : om het met ons aller Roanna te zeggen : kompgoesgattie :kus::kus:
Cyn : dhz met de nailart, goed hoor
Jill : vindt de nagellak wel heeeel duur
Beps : mag de nagels van de week weer heerlijk laten verzorgen
pfff wat een nagels hier lol2lol2lol2lol2
Binnenkort de teennagels weer, betekent voor mij dat het :zon02: gaat schijnen, open schoentjes aan
Trl : dacht dat Cyn aan een nieuwe blog begonnen was

@Raak hoe is het met jou,nog steeds veel baat bij de fysio?

Mk, idd die flappen er met de hand aan genaaid…was een hele klus maar was wel leuk.
Jill, mijn dochter heeft ook die nagellak, en stempels en weet ik veel, ik denk dat ze ondertussen rond de 200 flesjes heeft, incl. stripers.
Roanna verveeld zich dus al…de schat ik ga mee duimen voor haar.
Raak vroeg eruit, en ook nog teennagels laten doen, nou laat maar zitten, ik heb amper nagels op mijn teentjes…gisteren nog naar de pedicure geweest. Ik heb altijd parelmoer/wittig op mijn teennagels…zijn toch al niet om aan te zien.

@Viva,meid eerst nog even zeggen dat je er geweldig goed uit ziet op die foto,pffff een heel stuk jonger hoor.
Vroeg me wel af of dat speciale lak is of zo ik bdoel mss speciaal voor acryl of gel nagels.
ik ben altijd heel trouw aan mijn kleur,altijd donkerrood en tegen de zomer wat meer oranje.
Persoonlijk vind ik frensh manicure mooi maar zelf daar durf ik niet aan te beginnen.
Ik heb gewoon mijn eigen nagels en denk dat je de perfecte nagels nodig hebt voor die frensh manicure.
Ik begrijp niet dat die op die site zo duur is ,wij verkopen die 7.95 is een set van drie kleuren met stamps.
Dus gebruik ik wel mijn eigen lakjes hahaha maar ga wel verder kijken voor die speciale stamps .
Heb daar in de winkel ook veel vraag naar,maar wij importeren de lakjes uit Turkije en daar hebben ze dat niet. Eigenlijk raar want ze hebben wel die nailart lakjes.

@Viva ik heb tegen Roanna gezegd dat we in juni een flesje open trekken in het zonnetje!

Nou Jill daar doe ik dan vrolijk aan mee. Heel gezellig ook weer met de mannen erbij.