ff. een foto van afgelopen weekend 70 party…tjonge wat zagen we er uit.
http://www.deburen.net/gallery/var/resizes/Seventies-party/DSC00480.jpg?m=1298367466
ff. een foto van afgelopen weekend 70 party…tjonge wat zagen we er uit.
http://www.deburen.net/gallery/var/resizes/Seventies-party/DSC00480.jpg?m=1298367466
Ik zie geen verschil met normaal eigenlijk lol2lol2lol2lol2
en bedankt he schat…:kus:lol2:chin:
Viva,je ziet er goed uit zeg en jong
jong??? deze doos wordt 50…pfffff
ik vind je er ook jong uit zien!
nou dank jullie wel, onderkin is weg, daar zal het wel aan liggen hahahahhaa
@viva: wat een prachtige foto en ja je ziet er jong uit ondanks dat je 5o wordt
@Viva, soooo wat zie je er goed uit!!! Ik zou je zo voorbijgelopen zijn en niet herkend hebben.
Toppie hoor!
Viva : wat zag ik daar voor een foto voorbijkomen, hahaha schitterend
Leuk hoor !!
@roanna: je bent al lang en breed in het zkh maar heb wel de gehele dag aan je gedacht! in het goede zin van het woord dan he ![]()
@viva: you go girl!!! ziet er goed uit hoor! ![]()
hoi hoi ladies
ik kom ook weer ff aanwaaien, lange dag gehad, heb het idee al 100 uur ‘op’ te zijn, heel de dag gereisd, laatste deel moest 45 minuutjes duren maar denk dat ik de verkeerde trein had, want bijna 2 uur later pas op de plek van bestemming… dus ff gauw rondgekeken en toen vond ik het wel prima… te moe, weinig gegeten en die verrekte buik weer bezig
dus nu ff de mail checken en zie op 1 dag, feedback van alle 4 de sollicitaties. diegene waar ik niet meer mee verder wilde, wilden ook niet verder met mij, no harm no loss, mijn 2e keuze helaas ook niet, 3e keuze heeft nog even contact opgenomen en keuze numero uno… :crybaby: heeft toegezegd… staat nog nix op papier, dus het is nog even afwachten (je weet nooit wat er allemaal nog mis kan gaan) maar ik geloof dat ik een mondelinge overeenkomst heb voor een baan… wel tijdelijk, maar wel mijn droombaan dus… ik wacht het allemaal nog heel eventjes af, maar kan het zelf amper geloven, geloof ik… hahaha
@bloem
Ik dacht een huilende smiley dus geen goed nieuws, maar wel dus. En je droombaan nog wel, als ze het mondeling toegezegd hebben, zullen ze volgende week toch niet zomaar wat anders zeggen?!?!
@viva
Haha, leuke foto!! Dit zijn die stukken die je er zelf met de hand aangezet had?
Spannend Bloemmie
Roanna zal wel goed gaan.
Ik gegeten, puber hier dus meld me weer
@Bloem wat een goed nieuws,ik bedoel als ze het mondeling hebben toegezegd dan zal het ook wel zeker zijn.
Kwestie om inderdaad alles op papier te zetten ,denk je dat het nog lukt voor je vertrekt?
Maar toch alvast gegeliciteerd meid het is super voor je en je hebt het zeker verdiend.
@Roanna we miss you!!!:dag:
Bloem: jeetje meid dat zou goed nieuws zijn!! ![]()
Zo ik lekker in bedje tv kijken ![]()
thanks meiden, denk dat ik te moe ben om alles goed te verwerken
@ viev leuke costuums hoor!! heb je flink zitten naaien?? en lookin’ good dat is zeker
@ cyn ja snap/weet ik, maar dat komt vast wel goed. lekker hotellie uitkiezen
ik ga nog ff douchen denk ik en dan slaapie doen. wekker gaat om 4H?
@Cyn,leuk trouwens die nieuwe verslaving van jou.
Doe je dat zelf of laat je dat doen?
Jill, ik doe dat zelf ![]()
Bloem : congrats voor nu alvast dan he, gaan we weer met zn allen duimen draaien, ik begin alvast :kus::kus:enne truste voor zo, morgen vroeg weer op