Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
Moet ik het laten rusten? Sorry dat kan ik niet. We zijn er voor elkaar, daar stonden we toch altijd voor? En net als de vorige keer, begint de ellende weer door een pb/mail/sms. Soms lijkt er meer ‘achter de schermen’ gepost te worden dan op het forum. Waarom geen pb naar degene die het aangaat als je ergens een probleem mee hebt? En het samen op proberen te lossen? Roanna is niet boos, Cyn ook niet dus dan was er in dit geval niets aan de hand geweest.
@Cyn
Jij hoort ook bij ons meis dus ook jij mag je verhaal kwijt :kus:
@Roanna
Knap van je dat je je verhaal hier neer zet :kus:
@TRL
He he eindelijk … de ogen van C eindelijk wat beter aan het worden
:GERMANY:Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland:GERMANY:
Hellooo, kon vanmorgen niet inloggen vanwege update tot 11.30 :mad:
Viva : beredruk, nou ja toch te koud om in het :zon02: te gaan zitten
Trl : oogjes nu gelukkig beter, let ook op de blazers in de auto, of die niet op zijn oogjes gericht staan
Miere : heeft het goed naar de zin in nieuwe baan, houden zo
Marion : heb je al meer nieuws ???
Cyn : nog steeds problemen aan het oplossen ??
Roanna : heeft kokkie al lekkers mee naar huis gebracht ??
Ik ga as vrijdag t/m zondagavond een weekendje naar Friesland, het dorpje Oudkerkcheercheer Ons lekker laten verwennen, was nog een cadeau voor ons 40-jarig huwelijklol2lol2
:NETHERLANRaak: 23 t/m 25 april Oudkerk (FR):NETHERLAN
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
@Viva
Estafette … alleen jij mag het stokje zelf houden of mag je het ook ooit doorgeven ;)?
@Raak
Gaat Friesland onveilig maken het weekend Lekker hoor!!
Het nieuws, de papieren zijn binnen in Istanbul en hij heeft 3 maanden de tijd om de stempel te halen. Dus nu de datum nog ‘even’ plannen. En tja … dat is soms moeilijk in Turkije en verandert met de dag Hij is begonnen met werken en is bang zijn geld niet te krijgen als hij halverwege de maand vertrekt. Wil dus wachten totdat hij zijn salaris op de bank heeft. Ook heeft hij 16 mei een examen, kan ook in het buitenland gedaan worden maar als ie toch op de poen moet wachten maar beter daar. Dus de 1e planning was begin juni, hij is dan met mijn zomervakantie hier en hoef ik niet zoveel snipperdagen te nemen. Maar vanmorgen praatte hij weer anders en wilde hij het liefst zo snel mogelijk komen. Vanavond maar eens kijken hoe de wind dan staat. Maar gaat goed komen
nee die stok mag ik zelf houden, maar ik ben nu lekker thuis, wat een drukte zeg, maar ik blijf echt niet langer, vroeger wel hoor, maar ik ben zo flexibel als een stalen deur tegenwoordig…dus mijn weekend is begonnen, nou ja begonnen, morgen naar paps, en vrijdag komt een vriendin op visite lekker even bijkletsen…:zon02:
@trl
Gaat prima hoor, heb op het werk de collega die nu de helft van een bepaalde klus overneemt. En mijn helft is al bijna klaar, eindelijk ook weer tijd om andere dingen te doen.
Morgen lekker vrij en vrijdag alleen 's morgens werken. Het gaat mooi weer worden, dus ik heb zin in het weekend.
potjandriesdubbeltjes!!! GRRRRRRR hahaha
Dacht ik ik sta boven aan heb ik het helemaal mis!! Raak gaat aanstaande weekend lekker naar friesland!! Maar na het weekend ja dan sta ik toch echt bovenaan!!!
Tenzij iemand nog weekendjes weggaan natuurlijk!! Maar ik gun het iedereen hoor!!
Poosje niet gereageerd eigenlijk geen reden ik had niets te melden.
Soms heb je van die dagen he!! Maar ik heb wel steeds gelezen hoor.
Nu eigenlijk ook weinig te melden. Maar ik wou wel even kwijt dat de vooruitzichten voor het weekend 21 GRADEN is!!! WHHHAAAAAAA
Nou iedereen we gaan de zon weer opzoeken!!!
JIPPIE!!!
Jac : jaja dat mooie weer heb ik besteld lol2lol2lol2 offe ging ik weg omdat ik hoorde dat het mooi weer werd??? weet het niet meer;)
MK : heeft ook zin in het weekend, vooral nu de stapels op kantoor aan het minderen zijn
Viva : heeft nu al lekker weekend en buiten de verplichtingen komt ook nog een vriendin lekker bijkletsen. Dat wordt dus in het zonnetje in de tuin he
Marion : oh meisje wat spannend he, samen de zomervakantie doorbrengen in je eigen huisje:wub:
@ all : kreeg net een sms van de dames Beps en Bloem. Zitten in Urgup en vinden alles prachtig !!! Gaan morgen een ballonvaart maken, Oh ben toch beetje jaloers;)