Kaylo: ik weet dat het niet om jou gaat, dus het is goed zo… Diegene waar het om gaan weten zelf precies wat er aan de hand is…
Cinnie : hey schattie :kus:
Cyn :???
Zal jullie even wat meer info geven, want een van die mensen die achter Cyn’s rug had gepraat, was o.a. ik. Dat is Cynthia denk ik ter ore gekomen en heeft mij daar vanmorgen een mail over gestuurd, waarop ik zo eerlijk mogelijk antwoord heb gegeven. Het ging erom dat ik aan “iemand” een smsje had gestuurd, dat ik me op dat ogenblik ( een tijdje terug dus ) ook aan het gedrag van Cynthia op TTT begon te ergeren.
Cynthia heeft mij daar op aangesproken, wat haar goed recht is en ik heb haar proberen duidelijk te maken hoe ik er over dacht. Ik begrijip best dat Cyn dat niet zo leuk vond, maar ik had dat wel gezegd en heb het ook nu weer tegen Cyn in de mail gezegd. En dames… dit gaat niet alleen om mij en Cynthia, laat dat ook even duidelijk zijn. Maargoed ik heb gezegd en jullie mogen dat nu ook best weten.
Ik zal me ook maar even een poosje terug trekken, want ik wil en wilde niemand pijn doen of kwetsen, maar waarschijnlijk is dat wel zo overgekomen. Helaas! Dat spijt me dan!
Roanna: vind het toch knap dat je dit zo openlijk neerzet…
En ja… ik begrijp gewoon niet zo goed wat ik verkeerd gezegd zou hebben…
Nee dat begrijp ik ook niet zo goed,ik dacht dat je hier altijd alles kwijt kon en gewoon neer kon zetten toch??? Zie ook niet wat Cyn verkeerd heeft gezegd.
Roanna,fijn dat je even wat duidelijk geeft,al blijft de rede waarom wat onduidelijk.Je hoeft je toch niet een poostje terug te trekken… Waarom zou je dat doen?
Ik weet niet waar het over gaat, en dat hoeft ook niet, maar
Roanna kom op meis…niet terug trekken hoor…Cyn voor jou een knuf.
Volgens mij ben ik nog niet helemaal duidelijk geweest.
Cynthia heeft NIETS VERKEERD gezegd, ik stoorde mij alleen aan het “gezemel” zoals ze het ook wel noemen van een tijdje terug op ONS TTT forum.
Inderdaad, hier moet en mag je alles ( nouja, bijna alles ) kunnen/mogen zeggen, maar sommigen dingen horen dan toch meer op het zusje forum TLK thuis, althans dat is mijn mening.
Maar genoeg hierover. Ik wil geen ruzie.
Ik ga schapjes doen zo. :dag:
Denk dat niemand zit te wachten op ruzie… Heb ook aangegeven dat ik niet boos ben, maar teleurgesteld…
Maar goed… zal me voortaan niet meer over M. uitlaten…
Roanna : we kunnen je hier niet missen hoor !!! Gewoon blijven anders komen we je halen lol2lol2 en trekken je aan je haren terug
Dit is geen ruzie hoor, Cyn zit op een roze wolk en wij, oudjes, weten bijna niet meer hoe dat voelt hahaha. Ik denk dat Cyn als ze iets op ons zusje heeft gepost dat ook graag met ons wilt delen. Tenslotte hoort Cyn ook echt wel bij de ouwe trouwen hier
Raak,zo zie ik dat ook,waarom zou Cyn het hier niet neer mogen zetten en wordt dat als gezemel gezien,Cyn hoort hier ook bij de oude garde en het is toch leuk als iemand zo in love is,en dat graag met ons wil delen.Dat zou dus betekenen dat als Marion iets met ons wil delen over haar M of iemand anders die misschien verliefd gaat worden naar ons kleine zusje moet.
Vindt niet dat iemand daarom weg moet blijven.
Meiden laten dit niet zo opblazen, Cyn heeft gezegd hoe ze er over dacht, en heeft degene er op aangesproken, Roanna heeft hier ook haar ding gezegd, en laten wij ons er niet mee bemoeien, zo maken we van een mug een olifant. Cyn is niet boos, Roanna is niet boos dus wat is het hele punt.
Nou, dan wil ik nog wel even een ding zeggen.
@TRL: Waar bemoei jij je eigenlijk mee? Jij komt zelden of nooit meer op het forum dan even het lijstje plaatsen en als er stront aan de knikker is. Jij weet helemaal niet precies waar het over gaat en nu haal je Marion er ook nog bij.
Natuurlijk kunnen en mogen jullie alles zeggen over je lover, maar Marion verteld het, wij vragen soms wat, geeft ze weer antwoord op, maar 'zemeld" er niet zo over door en dat zal ook best komen door het leeftijdsverschil van Cynthia en Marion, als je begrijpt wat ik bedoel.
Kijk, nu doordat jij er iedereen bij gaat halen, wordt het toch nog een rel. Nou, ik hou me hier afzijdig van. Ik ben er nu klaar mee!
:dag:
Roanna,oww nu heb ik het ineens gedaan!!! Moet ik dan elke dag een hele update plaatsen??? En ik plaats niet alleen het lijstje reageer ook op anderen,maar ja dat is waarschijnlijk te kort… En dat ik alleen maar reageer als er stront aan de knikker is,vindt ik persoonlijk nergens op slaan…Maar dat zal wel aan mij liggen…En ik haal er niet iedereen bij,wil helemaal geen rel hebben hier.Kom hier graag,ook omdat jullie mij gesteund hebben.
Pfffffffffffffffffff
Jeetje, nou durf ik ook niks meer te zeggen, ik kom nog veel minder langs dan TRL.
Maar kan mij t schelen, ik doe het toch.
De afspraak was dat we alles hier neer kunnen zetten, wat we willen. Dus Cyn, twijfels, vragen, blijdschapjes, verlangens, verdrietjes…kom maar op, ik heb er geen last van. Logisch dat je dat hier kwijt wil.
En ja, dat “iedereen” weer op deze discussie gaat reageren, als het eenmaal hier op t forum staat, ja das ook logisch.
Nou ja…kweetookniemeer, hoor…
@ Viva, fijn dat je bericht had van je zoon, dat hij veilig is aangekomen.
@ TRL, hoe ist met de oogjes??
En verder is er niet meer veel blijven hangen bij me. Ben moe, dat stomme gewerk ook!
O ja, afgelopen zaterdag voor het eerst in m’n nieuwe baantje gewerkt, echt leuk!! Alleen om 6 uur beginnen is ff wennen, maar ach, als je er eenmaal uit bent gaat het wel.
*Verder beleef ik niet veel, dus weinig te vertellen. *
Knuf allemaal:kus:
Bloem29+ Beps: 20 april: Cappadocie Rondreis:TURKEY:
Jac: 17 mei tm 24 mei Katzenfurt Duitsland
Viva: 21 mei - 4 juni Alanya
Roanna: 31 Mei - 7 Juni Alanya
Linda: 31 mei -4 juni Port Zelande
Miere en Crazy - 8 juni/18 juni Marmaris!!!
Cyn: 11 juni -Soke/Kusadasi
Trl: 13 juni Kusadasi
Kaylo : 14 juni - 02 juli 2010 : ADR !!! :vak02:
MK: 18 juni - 2 juli - Side
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 9 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica [**
http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
**](http://www.mijnticker.nl/)
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
En de verjaardagen nog …
28/06 Toos
01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
Miere,oogjes van C gaan sinds gisteren gelukkig de goede kant op,mag ook wel na zo’n lange tijd.Leuk dat je nieuwe bijbaan bevalt,vroeg op,maar er dan ook vroeg in,of niet?
Tsja ik ben ook nog maar een kind…
Meiden hou op met ruzie maken, het is al goed… Ik praat niet meer over M. kunnen jullie je ook niet storen…
Goedemorgen ik weer achter mijn bureau, en het is koud buiten, er ligt een behoorlijke stapel dus ik ga snel aan de gang…