Turkish Tea Time

@MK&Bloemmie: Suc6 morgen… Jullie kunnen het!!!

@Cyn: Was je felicitatieplaatje toch verdwenen… heeeel raar…
Lekker aan het werk(en kijken hoe het met je huisje gaat?) Nog 1 week…

Ik weer iets: Krijg ik mail: Uw Nackpakket ligt klaar…
Ik van… bestelling…van wat??? Is het van een tankini besteld in JULI!!!(kan augustus zijn geweest maar …) Jaja… toch maar meegenomen haha… voor 13 euro wil ik m wel ffies passen lol2

hihi lachen beps!~ misschien had je hem al? en heb je hem dubbel gekregen… wat een mop

@ MK is het niet zo dat je van die moeilijkere juist meer leert?

Thanks meiden!

Beps: hahaha dat meen je niet!

TRL: check je bericht in Tjingo even please :slight_smile:

Beps : kijk dat is nog eens snelle service van tante pos hahaha
Bloem : 9 voor een proef, hoop dat dat morgen ook gaat lukken
MK : jij uiteraard ook morgen veel succes, nog wel 2 testen op 1 dag pfffff
Cyn : taartjes op ??

@bloem
Er zitten altijd dingen bij die ik een volgende keer beter zou maken.
Je hebt verschillende soorten berekeningen en daarop hebben ze dan steeds weer een aanpassing en die is uiteraard steeds weer anders.

@raak
En dan volgende week dinsdag nog een keer.

Ik had m dubbel besteld in 2 maten zeg maar…
Nu ik iets aangekomen ben(kilo of 5-8) kan ik m prima hebben, en voor die 13 euro hahahaha… Heel eenvoudige hoor… maar toch…

Oke cyn,gedaan heb je mijn bericht terug gehad.weet niet of het goed ging

Got it!

Oke

@Beps: Nou, dat is nog eens een verrassing zeg en dan voor dat geld. :cheer:

@Raak: Ja, wat kan een mens zich dan ergeren he, maarja… wat er voor terug komt, is het vast wel de moeite waard om even tegen de rommel aan te moeten kijken. :wink:

@Bloem & Mk: Heel veel succes morgen. Jullie kunnen het!!!

@TRL: Al wat zekerheid nu? Mag/kan je al in het lijstje? :cheer:

Dat ene huis hier uit ons straatje is nu verkocht zag ik vorige week en nu staat er nog maar 1 te koop die al 26 maanden te koop staat en behoorlijk met de prijs is gezakt. Weer een ander heeft net als ons, alles teruggetrokken.

@cyn: van harte gefeliciteerd!

zo een mijn hondje.
Ik heb net de keus gemaakt om hem in te laten slapen.
Hij kon niet meer hij begon zwaar te ademen en te kreunen. Lopen wilde ook niet meer. At nog steeds niet. Dag 6!
En dan moeten we reeel zijn. Dierenarts zei nog we kunnen nog bloed prikken maar dan zijn we een paar dagen verder en we weten niet of hij het dan redt.
Dus heb ik afscheid genomen van mijn Russ!
Gisteren was hij net 10 jaar geworden.

@koliboli en fam: heel veel sterkte met dit verlies!

@jac
Wat zielig! Heel moeilijk maar soms moet je de beste keuze maken… Sterkte! :kus:

@Jac: Och jee… wat sneu voor jullie dan. Maarja, zoals je al vertelde in welke conditie ze/hij verkeerde is dit denk ik ook wel de juiste beslissing. Hoe zwaar ook. Veel sterkte hiermee. :kus:

he gets wat een vervelend nieuws Jac!
lijkt me heel moeilijk om zo’n beslissing te nemen (omdat jij beslist) aan de andere kant ook makkelijk, is ook geen leven meer zo met veel pijn. erg verdrietig dus. is je familie er voor je?

@ trl kun je al in het lijstje?
@ roanna al nieuws uit het zkh? en weer zoveel andere aanbiedingen in de buurt. gelukkig heb je die stress niet meer… eerst maar ff de gezondheid. wil trouwens iemand uit de familiekring jullie huis niet overkopen :unibrow:

ikke net terug van de sportschool sinds heeeel lang. ufgh dat viel niet mee. nu lekker ff wat eten, nog een beetje een ideetje uitwerken en dan vanaaf lekker tv kijken

Jac : sterkte, was een moeilijke beslissing maar denk wel dat je de juiste beslissing genomen hebt
Roanna : wees maar blij dat je daar geen stress meer over hebt
Zeker wordt het mooi…als alles af is hahaha
Bloem : nu lekker relaxen en een beetje tv kijken, komt goed morgen
MK : jij nu ook even aan iets anders denken, ook bij jou komt het goed, morgenochtend, morgenmiddag ennnnn volgende week pfffff
Trl : alles geregeld nu ? kun je heerlijk voorpret hebben

@Bloem: Nee, nog geen berichten van het ZH. Zal wel niet urgent genoeg zijn. ( gelukkig ) Enneh… die zou het zeker wel willen kopen, maar heeft momenteel even andere zaken aan zijn hoofd, als je begrijpt wat ik bedoel. :wink:

Nu staan er hier in onze omgeving niet zoveel meer te koop als eerst en wat te koop staat, staat al lang te koop.

@Raak: Ja, dat is wel zo, maar eens moet er een begin zijn toch en dat is nu bij jullie.

Ach Jac… Wat een moeilijke beslissing!!!
maar uit liefde voor je beesten mag je niet anders doen dan dat…
Dikke knuf voor jullie!!! :kus: