@roanna
Als ik in juni geen examen had, dan had ik het heus wel zo gepland hoor!
Mk je zult er zeker geen spijt van krijgen…in juli is het idd heet, maar je kunt heerlijk bij het zwembad onder de parasol liggen, voor de kinderen is er een speeltuintje, en idd animatie, hubs stond idd iedere avond op het podium hahahahah. Eten is gewoon heel goed, en personeel geweldig, strak in de kleding en schoon. En wat ook belangrijk is het is te betalen, dolmus en stadsbus voor de deur.
Naar Oba centrum 15 minuten lopen, met een gezellig compact centrum. En niet te vergeten op maandag een mega markt om de hoek. Alle ruimte in de appartementen. tafelmodel koelkast, nog een electrisch pitje en een aparte woonkamer met tv.
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk ![]()
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Roanna: 20 Juni t/m 27 Juni Grand Uysal Alanya :cheer:
Beps: 21 juni t/m 2 juli ADR
Wendy: 24 juni t/m 8 juli, frankrijk Olonne-sur-mer
MK: 26 juli t/m 9 augustus, Alanya
Jac: 06 sept t/m 20 september ADR (hoe kan het ook anders:wink: )
Cyn: 15 oktober Arnhem
En de verjaardagen nog …
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
Cyn,van harte gefeliciteerd een fijne dag gewenst !
Cyn : hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag, maak er een fijne dag van !!:kus::kus:
MK : oh wordt dat dan ttt hotel nr. 2 haha. Leuk hoor
Viva : weer druk aan het werk na thuis remi geweest te zijn
Roanna : daagje naar de achterhoek geweest
Hier bankstel weg, vloerbedekking opgemeten, is nu echt een rotzooi:mad:
Goedemorgen.
Allereerst CYNTHIA… Van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren in goede gezondheid en veel geluk, liefde en zon gewenst. Fijne dag verder nog!
Ik heb maar even wat spulletjes voor je huisje gekocht. lol2 lol2
Hopenlijk kun je ze gebruiken.
http://www.animaatjes.nl/plaatjes/c/cadeaus/animaatjes-cadeaus-89298.gif
@Viva: Ik sluit me helemaal aan bij jou verhaal omtrent het hotel in Alanya. ![]()
@Raak: Zo hee… maarja… je moet maar zo denken, het is voor het goede doel he. Maargoed, voordat het zover is he!!
@Beps: Als dat ff zou kunnen!!! lol2 Maarja…wie weet wat er dit jaar nog in het vat zit.
@TRL: Ik hoop dat het voor jou nu ook allemaal rond is/komt.
Thanks ladies! ![]()
Gisteravond al kadootjes gehad van mijn ouders… Die zijn beide werken nu… Een stofzuiger en een spelletje voor de wii… en geld om zelf nog wat van te kopen ![]()
Vanmiddag werken… Van mij hoeft die verjaardag niet zo hoor ![]()
Roanna,denk wel hoor dat het rond komt vandaag…Maar geloof dat het reisburo pas om 1 uur opengaat
http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon12.gif
.Zeg ik vanmorgen tegen me collega dat ik die datum vrij wil,zegt ze nou… weet ik niet hoor,wij willen dan misschien ook,tsssss nou dan pakt ze maar een andere datum chef vond het oke… Dat is dus die collega …
TRL: en je had het toch al in optie…
Dus je hoeft dan niet bang te zijn dat het er zo niet meer is ![]()
Cyn,precies,want zag dat die kamers nu alleen nog op aanvraag aangeboden worden.Wel jammer,maar ja… En hij wordt verder ook niet bij andere organisaties aangeboden met kinderkorting.
mogguh
@ CYN van harte gefeliciteerd! ookal geef je er nix om, toch een jaartje ouder, kadootje erbij en gewoon een beetje anders
@ trl nix van aantrekken, baas bepaald!
hiero lekker zonnig, ik snel aan de bak met leren en voorbereiden voor morgen
Trl : komt goed hoor, enne die collega : die bekijkt het maar :))
Bloem : lekker leren
Cyn : krijg nu toch allemaal leuke dingen voor in je eigen huisje ![]()
Hier een bende…pfffffff, ben het nu al beu en moet er nog 3 weken tegenaan kijken
Allereerst Cyn:
Zo meteen vanmorgen maar aan de slag gegaan toen ik opstond(om 10.30 hihi)
Alles klaar, nu ff rustig aan, pakketje ophalen(geeeeen ideeeeee heb al tijden niets van de Nack besteld, en dan werken…
Ohhhh heerlijk he, met al die kou en vorst(hier was alles vanmorgen al weer wit met rijp) kan ik zoooo uitkijken naar de zon… nog 17 weken ![]()
mmhh net een proefexamen gedaan als voorbereiding voor morgen… een beetje in de trent van: op hoop van zegen om te kijken welke gebieden in nog beter moet bestuderen :tssk: heb ik een 9
ben niet zo super gemotiveerd om nog verder te leren, maar heb het vermoeden dat het wel nodig is? arch… lekker verwarrend dan
Cyn, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en hier een bloemetje voor op je bureau.
@ mk hoe gaat het bij jou met de proefexamens?
@bloem
Ik moet 2 vakken, de ene gaat steeds goed, maar het andere vak vind ik toch wat lastiger.
Dan heb weer een 7 of 8, maar af en toe ook een 5. Het is net wat ze vragen, ik had er vanmorgen eentje en dat was echt drama. Ik hoop dat ik morgen toch een iets makkelijker exemplaar tref…
Morgen eerst van 8.45 tot 10.45 en daarna de 2e van 11.00 tot 13.00. Echt zin in ![]()
Die 9 van jou geeft meer vertrouwen!