@Wendy: Oh, dat is mooi dan. 2 kleuren stoelen, maar is dat dan tijdelijk? Krijg je alsnog later de originele dan, of denk je van… een keer wat anders! :biggrin:
@ roanna,
deze kleuren zijn definitief, hebben een lichte tafel met bruine en taupe kleurige stoelen, zo stond het in de shworoom, vond het erg leuke staan.
kijk maar is op de site… eettafel kirsten en stoelen lisa
Zo ik weer terug, de laatste was in de machine, vanavond nog even strijken…
Weerbij paps geweest, en schapjes gedaan…ik ben weer op de regel.
Wendy alvast gefeliciteerd met J. hoor, en leuk hoor een nieuwe tafel, alleen nog even de boel verbouwen, ik ken dat…bij mij moet dan ook alles onderste boven…
Ik heb nieuwe rolgordijnen hangen, bruin dit keer moet erg wennen want het is best wel donker, maar het heeft wel wat…nu dus alles in het bruin, dat is weer eens wat anders, en dan allemaal zilveren assecoires grote lampen voor het raam met witte kappen…staat knap strak moet ik zeggen. En het is weer eens wat anders dan alles brons ect…een beetje meer naar het moderne maar dan ook weer net niet zeg maar.
@Wendy: Ik heb even gekeken hoor en ik vind het echt heel mooi. Ook mijn smaak. Wat? Dat model van stoelen zijn precies hetzelfde als wij hier, alleen zijn die hier dan van leer. De tafel vind ik ook heel mooi. Ja, dat is nu weer in he, dat grijsachtige enneh… ook heel belangrijk… leuke prijs ook hoor! Goeie keus!
@Viva: Ook weer terug. Ja, jij hebt het zowiezo altijd mooi strak en nu even van kleur geswischt. Donkerbruin hebben wij jaren geleden ook aleens gehad, toen was dat weer zo in. Mooi hoor!
@ roanna,
wij krijgen ook leren stelen, hebben nu hout met een kussentje van de ikeo maar dit zitten echt niet lekker… liepen hier toevallig tegenaan, is ook echt wel onze smaak hebben nu alles grenen met eiekenbeits en een lichte bank, dus dit past er prima bij…
ben trouwens volgende week zaterdag bij jou in de buurt, deventer…
@Wendy: Leuke smaak hebben jullie. Vind het echt heel mooi.
Oh, daar zat ik van de week nog aan te denken, dat jullie in November deze kant op zouden komen, maar hoorde er niets meer van. Nouja… je weet het he!!! Mocht je in de buurt zijn… zijn jullie altijd welkom. Kijk zelf maar even, want per slot ga jullie naar vakantievrienden op bezoek.
Zo, mijn kokkie heeft lekker staan koken en ik mag nu aan tafel.
Laters all en iedereen voor zo eet smakelijk en een fijn weekend voor allen.
:kus:
Leuk hoor al die veranderingen in huis. Ik ben nogal ‘honkvast’ al jaren hetzelfde(kasten en tafel al meer dan 15 jr…erg niet…;))
Rubbie rond 19-19.30 thuis(als Antwerpen meevalt) dus… Markt… nee Roanna: MORGEN gaan we naar de ZM (lol2lol2lol2)
Wendy,alvast gefeliciteerd met je man morgen.
Roanna,geshopt bij de introtuin.
Viva,ook nieuwe spullen in huis,altijd weer leuk he.
Beps,al jaren honkvast,als het naar je zin is,waarom veranderen dan.
Net lootjes getrokken met de vrienden,en geld opgehaald voor kadootjes voor de kids,dus mag gaan shoppen omdat ik (bijna) in het centrum woon…Ook een bod gehad op me appartement,maar ver beneden de prijs.
zo enerverend avondje achter de rug, schoonzus en nicht van hubs gestrand in utrecht bij de jaarbeurs, dus ff heen en weer gereden om ze op te halen, natuurlijk een uur in de file gestaan om utrecht in te komen, maar nu weer thuis…pffff
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:OnxOkLopz0cAgM:http://www.robbie-borst.nl/vlag-poolse.gifBloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polenhttp://t2.gstatic.com/images?q=tbn:OnxOkLopz0cAgM:http://www.robbie-borst.nl/vlag-poolse.gif
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
zo gesport, gedouched, en nu alles klaar maken voor het feestje.
iedereen een fijne dag maar ik denk dat ik vanmiddag nog wel ff aanwaai!
Goedemorgen all. :dag:
@Jac: Gefeliciteerd met het 40 jarig jubileum van je ouders en een fijne dag gewenst.
@Wendy: Jij ook gefeliciteerd met de verjaardag van je J. Jullie ook een fijne dag.
@Viva: Tssss… wat een toestanden daar op het CS Utrecht he. Maargoed, jullie weer een goede daad verrricht door de familie daar op te pikken.
@TRL: Toch al een bod gehad en gelijk heb je dat je met een te lage prijs niet akkoord gaat. Per slot van rekening hoef jij er ook nog niet persè weg, dus gewoon even op betere tijden wachten. Zeggen ze ook tegen ons.
Ik kreeg van de week eindelijk weer een mail van de makelaar over de woningmarkt zus en zo en dat we toch echt de prijs moeten ( naar beneden dus) gaan aanpassen, daar er via Funda niet naar ons huis gekeken werd. Nou, we willen best wat zakken, maar geven 'm ook niet voor een zacht prijsje weg en ook wij … zitten nog goed hier.
Dit weekend ga ik de makelaar terug mailen dat ie 'm maar tijdelijk uit de verkoop mag halen en wij ook op betere tijden gaan wachten en daarbij, mij staat binnenkort nog het een en ander te wachten, dus zit nu niet op een verhuizing midden in de winter te wachten. Ik denk, dat we volgend jaar voorjaar maar weer eens een poging gaan wagen en dan eerst zelf zien dit te verkopen en dan uitzien naar wat anders.
Zo, een heel verhaal, maar zo gaat het hier zo’n beetje met het huis.
By the way… hier op het hoekje stond sinds een week of 4 een huis te koop, wel een ander model en met kantoor aanbouw, ( totaal 7 kamers) met een prijs van €289.000 en was binnen 3 weken verkocht, omdat zij kopers hadden die een groot huis zochten en zelf hun huis al hadden verkocht. Kijk, dat is nog eens geluk hebben.
Zo, ik ga showeren en iedereen een fijn weekend verder. :dag:
Roanna,precies ik zit niet op de schopstoel dus dat scheelt.Jullie dus het huis uit de verkoop halen,en dan in het voorjaar weer verder zien…
Viva,weer een goede daad verricht door familie op te halen.
Ik weer thuis, iets file in de ochtend, lekker thuis nu.
Niets bijz gekocht, wat fruit enzo…
Zo naar mn werk dus…
@Viva: Ja wat lief om ze te halen!!!
@TRL: je kan natuurlijk altijd een tegenbod doen… maar ver onder de prijs…nee dan deed ik het ook niet…
En toen…ehhhh niets…
Beps : op het werk
Trl : een zooo laag bod zou ik ook niet doen hoor
Bloem : aan het genieten in Berlijn
Roanna : huis ff uit de verkoop tot de lente
Viva : in de bres gesprongen voor familie, sporen is ook niet altijd alles he
iedereen een fijn weekend verder, ik morgen verjaardag van oudste kleinzoon, wordt alweer 12
Wij morgen naar Belgie, wandelen met de hondjes… komen 25 Shiba’s dus echt tof!!!
Dus: Tot morgenavond :dag:
http://t2.gstatic.com/images?q=tbn:OnxOkLopz0cAgM:http://www.robbie-borst.nl/vlag-poolse.gifBloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polenhttp://t2.gstatic.com/images?q=tbn:OnxOkLopz0cAgM:http://www.robbie-borst.nl/vlag-poolse.gif
Wendy: 15 tot 22 januari, wintersport Oberau - Oostenrijk
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia
Beps: 10 mei t/m 17 mei ADR
Viva: 10 juni t/m 25 juni Grand Uysal Alanya
Beps: 18 juni t/m 2 juli ADR
En de verjaardagen nog …
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
Beps,veel plezier in Belgie met de shiba’s
Raak,gefeliciteerd met je oudste kleinzoon.
Goedemorgen piepels.
Weinig gepost hier, dus weinig om op te reageren.
@Beps: Heel veel plezier in het zuien.
@Raak: Jullie ook van harte gefeliciteerd met jullie oudste kleinzoon en maak er weer een leuke en gezellige dag van. :cheer:
Ik ga zo even hier de boel een bietje strak trekken en dan maar eens zien, wat we gaan doen. Hier erg koud, maar een mooi lekker :zon02:. Misschien ff tijd nemen om wat mooie plaatjes te schieten.
Laterssssssss en iedereen een fijne zondag. :dag:
Hallo all,
Dankjewel voor de felicitaties, we gaan er strakjes heen, ze zijn nu hier want we waren gisteren naar de film geweest met zn allen
Beps : veel plezier in St.Truiden
Roanna : je kunt nu zeker mooie herfstplaatjes schieten
Trl : gisteren de klap nog meegevallen he 0-0