Turkish Tea Time

Hey meiden…een fijne vrijdag hoor.

Ik al druk aan de rituelen, ik loop helemaal achter op schema, met al dat werken en regelen…maar goed ben bijna rond nu…straks naar paps en de boodschappen.

Cynnie lekker wakker geworden…lekker warm in bed zeker hihihihi.

Roanna in de verdediging, ga zo ff kijken meissie.

Beps aan de rituelen…tja je wordt echt met je neus op de feiten gedrukt hoor met zo’n bericht…bah, het is al de 2e keer dat er in mijn straat iemand zich dood rijd. In mijn vorige huis ook al toen 3 deuren verder, en die was 32 jaar, stond de buurvrouw ineens om half 7 in de ochtend in haar pon voor mijn deur met die mededeling, nou ik kan je verzekeren dat je gelijk wakker bent.

Malkenschoten, in mijn herinnering (kwam natuurlijk heel vaak die kant op), was het een restaurant, met een kinderboerderij en een speeltuin…

Zo ik ga ff lezen wat Roanna bedoeld, en dan snel verder,…iedereen werkse/sopse…

Ook ik heb even mijn mening gegeven hoor. Roanna je hebt groot gelijk

Ik had het gelezen(van Roanna dan) en dacht: Mooi, het is beter dat jullie als ‘leden’ reageren dan ik al ‘beheerder’ (haha…jaja…haha… dat voel ik me ook echt haha)

Zo, de rituelen voor zover gedaan, maar nu mezelf nog even in de was zetten zo. Eerst ff weer een bakkie.

@TRL: Ja en of in Malkenschoten kent. Kwam er vroeger veel met me eigen kids en later ook nog met mijn kleinkids toen ze nog hier woonden. Intussen is het best veel veranderd, wel in het voordeel hoor. Zomers kwam ik er regelmatig langs vanuit mijn werk en dan zag het er altijd zo vrolijk uit. Zo’n treintje wat door het park rijd enzo. Zit ook een overdekt zwembad ( Mekander), dus zou zeggen… gewoon doen, al zal het nu wat minder aantrekkelijk qua weer zijn, maar het is en blijft een leuk parkje, vind ik. Mijn broer en vrouw komen hier nu nog regelmatig met hun kleinkids en die vinden het steeds weer leuk om er naar toe te gaan.

Zit ook een kipperestaurant bij van mevr TOK. lol2 Hebben ook leuke kindermenu’s. Erg leuk allemaal. Als je gaat, veel plezier.

Jac is vandaag ook al hier in de stad en wel op het Loo. Ook mooi nu in deze herfstsfeer en er is weer een of andere tentoonstelling, dus ook altijd de moeite waard.

@Viva: Ik ben bijna op schema… lol2 nu jij nog! :dag:

Die gast denkt dat ik jullie een reisje beloofd heb haha…

Roanna en Viva,bdankt voor in informatie.

Roanna,ga niet vandaag of morgen hoor,maar het staat wel een keer planning.En juffrouw Tok zit hier ook,hebben idd leuke kindermenu’s.

Beps,owww werk je daarom zoveel,om ons een reisje te kunnen geven

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon10.gif

Viva : wat een akelig bericht zeg, sterkte ermee
Roanna : zegje gedaan? zal zo eens ff lezen
Beps : vandaag Rubbie weer naar huis?
Trl : plant een daagje speeltuin
Cyn : onderweg naar Brabant???

@Raak: Vanavond komt Rubbie thuis. Dit weekend werk ik lekker weinig, alleen morgenavond. Dus morgen wil ik wel even naar de ZM (hoop ik) en dan zondag naar ehhhh Belgie(ehhh naar ehhh st Truiden…) om met veel shiba’s te wandelen…

Beps : dat is lekker dan, niet teveel werken. St. Truiden is nog te doen, ik was gisteren in Dou pfff 2.5 uur rijden vanaf ons

Ja is ook goed te doen hoor… ook gewoon leuk! En waarschijnlijk breng ik Rubbie dan naar zn Hotel, en ga door naar huis. Het is ook voor hem onzin om dan eerst weer naar Nederland te gaan, en terug naar Mechelen…

Zo laatste ‘woord’ gemeld bij het stemforum!!! hahahaha… en zo ist lol2lol2!!!

Nu aan de slag, eerst het huis, dan t werk nog even thuis(ook al ben ik vrij) En dan…jaja alleen morgenavond en verder pas weer woensdag(en nee, misschien thuis wat werken, maar niet naar 't werk)

Beps : na jou nog gereageerd, je weet ik doe dat niet zo snel maar vond dit namens het Turkije forum toch even nodig

Zo ik ook klaar met de rituelen, Jacco is morgen jarig dus extra gesopt…
Vanmorgen onze nieuwe eethoek besteld, komt 3 december, zondag heel de woonkamer verbouwen om de nieuwe tafel kwijt te kunnen, ach t houd ons van de straat zullen we maar zeggen…

@ viva, wat een naar bericht zeg, sterkte,
@ cyn, geniet van elkaar de komende tijd…

Wendy : alvast gefeliciteerd met Jacco, fijne dag morgen. Lekker nieuwe spullen besteld. 3 december is het al bijna

@Wendy: Veel plezier met voorbereiden… :kus: Moeilijke maand lijkt me… maar jullie komen er als gezin vast goed door…:kus:

@Raak: Ik vond de nieuwe benaming wel goed. MAAR… elke keer hetzelfde gezever: Omdat wij een grote achterban hebben… dat… en omdat ik op elk subdeel even een reminder gezet heb komen nu alle ‘actieve leden’ in aktie… meer niet. Meer heb ik niet gedaan, heb het niet eens in mn handtekening zitten.
Roanna was misschien zelfs ‘activer’ dan ik was hahahaha…(als we wel saampjes in ADR zitten haal ik de drankjes wel ;)!!)

Goedenmiddag. :dag:

Zo, wij ook weer terug van de schapjes en omdat we toch bijna langs de Introtuin kwamen, zijn we even voor wat kerstspulletjes wezen kijken. Deze Into is vorig jaar helemaal verbouwd en vergroot en ik was er nog niet geweest en meiden… ik heb mijn ogen uitgekeken. Wat mooi en de gehele bovenverdieping is alleen maar kerst, kerst en nog eens kerst. Zo mooi opgemaakt alles. Ik heb zo’n leuk boompje met van die ledlampjes gescoord, die je er ook gewoon kunt neerzetten, ( staat hier dus al ) en zo’n klein gekleurd flikkerlampvaasje gekocht voor strakkies met de kerst voor het keukenraam te zetten. lol2

@Wendy: Jullie morgen dan alvast een hele fijne dag gewenst en feliciteer Jacco morgen even van ons. Leuk een nieuwe eethoek en wat krijg je die al snel dan. Dat hoor je weinig, dat iets zo snel geleverd kan worden, maar des te fijner toch. Heb je het in ieder geval al voor de feestdagen. Kan iedereen mooi aanschuiven met die dagen. :wink:

@Beps: Zo, dus nog een druk weekend voor de boeg. Dan vanavond zeker maar even naar de " markt" he!!! :stuck_out_tongue: :unibrow:

Enneh meiden… bedankt voor jullie support daarboven he!! :thumbsup:

lol2 lol2 lol2 lol2 lol2 Ja hoor! Ik lig dubbel hier. lol2 lol2

Geef ik wel een rondje. :cheer:

@roanna: weer terug uit jouw stad hahaha was erg leuk! En het Loo moest ik ook een keer geweest zijn he. Maar ik vind dat altijd wel gaaf! huizen/kastelen met een verleden.
@cyn: is lekker aan het genieten!!!:slight_smile:
@wendy: nieuwe eetkamertafel gekocht. En Manlief is morgen jarig! Alvast gefeliciteerd voordat ik dat evt vergeet.

ikke morgen ook feest ouders zijn 40 jaar getrouwd dus lekker uiteten met de hele familie!!
Lekkerrrrrrrr
zondag dus op bed hangen vanwege het uiteten van die avond ervoor. Maar goed het is voor een goed doel! hahaha

@ beps,
december zal geen leuke maand worden nee, we houden de normale kersttradities wel instand… t zal niet mee vallen, ook dat komt wel weer goed.

@roanna,
hebben hem bij leen kakker besteld, die zijn vaak wel snel. alles was in DC op voorraad… alleen 1x van de stoelen niet. krijgen 2 kleuren stoelen.

@Jac: Ja, mooi is het daar he! Er was nu ook het een en ander te doen he, zag ik op de reklameborden langs de weg. Ik ben er een paar jaar geleden geweest toen de bruidskleding van de schoondochters getoond werden en hebben toen ook alles bezocht en bekeken. Ook die grote slee van Prins Bernard stond er toen.

Nou, geniet van je feestje met je ouders. Pfff… 40 jaar… da’s lang! :wink:

Ik ga ff naar de andere kant!