Turkish Tea Time

Geef m er maar 2, en zeg dat Rubbie dat geen grapjes vind :wink: Dus dat de 2de van Rubbie is…

Heel goed :wink:

Goedemorgen
Beps : goed van de nachtrust kunnen genieten
Viva : wordt weggespoeld…
Bloem : op naar dr sollicitatie
Cyn : GEFELICITEERD:cheer::cheer::cheer::cheer: Maar ook ik vind dit geen grapje hoor, groot gelijk dat je hier wat van zegt

Cynnie GEFELICITEERD hoor, en idd wat de rest ook al zegt, flauw grapje hoor, jou zo lang in spanning te laten zitten.
Maar het mag de pret niet drukken, o wat zal je genieten, en wat zal hij het koud hebben hier haahahahahahaha…

Zo ik weer binnen, even boodschapjes gehaald, wat een #$%^&*( weer zeg. Gelijk maar even langs de kapper geweest, de haartjes weer in model, dus we kunnen er weer tegen aan.
Het lijkt lekker zo’n weekje niets, maar ik weet niet wat ik moet doen, dat tv/bank hangen dat gaat heel snel vervelen en alleen maar hoppen en soppen daar wordt ik ook niet goed van. Kan beter gewoon werken, dan doe ik veel meer in huis dan nu. Maar goed het is alweer woensdag dus maandag gaan we er weer met frisse tegenzin tegenaan. hahahahaha

Mijn moeder zei ook al… We zullen hem meteen maar dag 1 meesleuren naar de stad om even een paar warme truien te halen… :wink:

Cyn : mijn ervaring is : handschoenen !!! truien hebben ze meestal nog wel

Nou ik heb zijn kledingkast afgelopen december gezien… Meer allemaal shirtjes met lange mouwen… Geen truien… :wink:

dik vest en klaar.

GEFELICITEERD!!!
nog 1 mnd!!!:cheer::cheer::cheer::cheer::cheer::cheer:

:uk:Trl: 12 november tot 14 november : London:UK:

Bloem29: 18 november t/m 21 november: Berlijn- Duitsland
Cyn haar askim naar NL: 18 november
Bloem29: 25 november t/m 30 november: Krakow/Zakopane- Polen
Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland
Cynthia: 7 maart t/m 22 maart 2011 Kenia

En de verjaardagen nog …

08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
03/01 Kim
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*
01/08 Linda
22/08 koliboli
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy

Viva: precies… Een c&aatje… of haaa-en-emmetje :wink:

Bloem: thanks! :smiley:

Was nog even bedenken of hij anders eerder kon komen… zodat hij naar NL-TR kon gaan in de Arena… maar die kaarten zijn zo belachelijk duur, en ik moet op woensdag naar school… Dus dan maar gewoon de 18e…

Nu op zoek naar een bungalowtje zuid-nederland… Lekker even brabant en limburg doorcrossen, efteling pakken… Iemand nog leuke ideeĆ«n in het zuiden?

nou ik ben dus terug van het sollicitatiegesprek en was wel een beetje vreemd.
heel klein bedrijf, alleen NL markt, echt van 8.30-17.00 werken, 5 dg in de week
erg technisch, wat op zich niet erg is- leer ik alleen maar van
en er is kans op uitbreiding- dus misschien doorgroeien naar een teamleider functie…

maar ja, mijn wensen zijn: groot, internationaal bedrijf, met veel flexibiliteit en vrijheid (voor reizen en werktijden-sporten enzo) dus een beetje evenredig tegengesteld.

gesprek was ook lang… 1.5 uur en halverweg… was zo raar… een van die manner begon ineens ā€˜feedback’ te geven op mijn manier van solliciteren. dat hij me terughoudend vond en moeilijk in te schatten was of ik de functie wel wil, of ik enthousiast ben en hoe ik als persoon ben…

erg rake klappen dus, was wel ff schrikken maar ook wel constructief natuurlijk… blijkbaar kom ik erg afwachtend en zakelijk over (lijkt me nix verkeerds aan bij een sollicitatie- maar blijkbaar hadden ze iets anders verwacht/ zoeken ze iets anders)
ze gaven niet aan of het positief of negatief was- kan dus alle kanten nog opgaan…

grote dilemma voor mij is: wil IK het wel…? sluit niet echt aan bij mn studie, kansen om betaald stage te lopen zijn miniem denk ik, wel evt. op rustige dagen daar studeren ?? ik weet het niet… moet ik wachten op iets beters?? (heb nog maar tot 31.12) of…? geen idee… heel vreemd gevoel

de efteling heeft tegenwoordig ook een eigen bungelow park. loonse-drunense duinen is erg leuk/mooi

I know… Bosrijk… maar enorm duur :wink:

@cyn: super nieuws!

Cyn,prijzen vallen wel mee hoor voor nl-Turkije https://knvb.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=202069
https://knvb.voetbalticket-shop.nl/web/show/id=270905
€22.50 goedkoopste.

Bloem,Dilemma,maar beter iets dan niets toch en kan je van daaruit misschien altijd verder kijken naar wat anders.

Beps,de hondjes gaan dus goed.

Viva,de verveling staat toe,ja dit weer ben je ook snel zat en ga je er ook net voor je lol uit.

Roanna,welkom thuis.

Hoor net dat het zwangerschapsverlof naar 20 weken gaat pfffff echt veel,wat moet je zolang thuis…

@TRL: nou genieten van je kind. En je aanpassen aan de nwe situatie. Te vaak blijven vrouwen langer thuis omdat ze nog niet aan werken toe zijn. En terecht… Jij bent echt een uitzondering in korter thuis willen zijn

@Roanna: thuis welkom terug. Hoe was het

Ik ben bij J&H. Hebben net gegeten.

@beps: hoe gaat het met de hondjes?

@beps: hebben J&H al met de garage gebeld?