Turkish Tea Time

Goedemorgen girls. :dag:

Even zeggen… ben inmiddels in level 57 hoor. lol2

@Bloem: Welkom thuis en ben benieuwd hoe jullie het gehad hebben, maar eerst ff bijkomen he!!

Verder sluit ik me ff bij de korte updates van hierboven aan, want ga zo ff aan de koffie en dan kan ik even bij de HA terecht voor de bloedarmoede.

Iedereen een fijne dag verder en vast nog wel weer tot latersssssss ergens. :dag:

Roanna: succes bij de HA! :dag:

@Roanna: Ik had het gezien… Ik ben nog steeds GEEN 61 hahahaha!!!
Suc7 bij de HA

Roanna,succes bij de HA.

Pffff voel me vandaag K*T sorry voor het woord,weet niet wat het is,maar voel me onrustig,heb het ff gehad…

Trl: :kus:

@Beps: Oh en ik ben al wel 61… oh je bedoeld in HA? lol2 Nou, ik vind wel hoe verder je komt, hoe langer het duurt, maarja… tis wel leuk en vooral s,avonds heb ik toch niks te doen.

@TRL: Oh, dat heb ik ook soms. Heel raar gevoel dan he!! Nou, jij ook sterkte ermee.

@Cynthia: :chin:

Nu even mijn bakkie opdrinken en dan ff op de fiets naar de HA. Kijken wat hij zegt. Pfff…

Krijg ik weer van de makelaar bericht of we mee willen doen weer met een opendag ergens in Oktober…, maar weet niet of ik het ga doen. Ben er eigenlijk alwel een beetje klaar mee en het kost weer geld. Niet dat ik het er niet voor over heb, maar de tijden zijn nog niet veel beter dan een half jaar terug, dus wat schiet ik er mee op?

By the way… 1 huis hier in het straatje is onder voorbehoud verkocht, maar die hebben echt heel veel in moeten leveren, vanwege ze naar een andere woonplaats gingen.

Ik ga het nog even thuis in de groep gooie en dan zien wel wel.

:dag:

TRL: Irri gevoel: Ik zeg altijd: Net of er het aller ergste gaat gebeuren, maar er gebeurt maar niets…je zit te wachten tot het gebeurt…

@Roanna: ff nadenken, misschien toch een idee… ach jullie weten wat goed is…

Roanna : nog geen nieuws? idd ff gewoon overleggen wat jullie willen he
Viva : zijn je wenkbrauwen weer helemaal in een mooi lijntje?
Trl : ken dat gevoel, heeeeel irri, proberen je gedachten te verzetten, maja is makkelijker gezegd dan gedaan he :kus:
Beps : en, bevalt het een daagje zo thuis??
Cyn : druk?? hoe gaat het met foto’s maken?

Raak: ja behoorlijk druk momenteel! Camera nog niet echt veel gebruikt… Niet echt veel tijd voor gehad nog… :wink: Programma heb ik zelfs nog niet kunnen installeren tot nu toe… haha veels te druk met van alles :slight_smile:

Nu onderweg naar de schapjes, even langs het ZF… weet niet meer wanneer ik het laatst een bril geclaimd heb… kan dat nu…dan naar de opticien…anders in januarie hahaha(Scheelt gewoon 200 euro daar kan ik rustig 3 mndjes op wachten haha…)

En dan lekker verder gaan met niets doen haha

Beps en Raak,zeker irri gevoel,gedachten verzetten gaat helaas niet zo makkelijk en zeker niet als het zo rustig is op het werk.

Cyn,druk met vanalles de koffer al klaar staan?

Beps,gelijk heb je 200 euro kan je weer veel leuke dingen mee doen.

@cyn: ik wil best nu gaan… helemaal niet erg… maar de realiteit is helaas anders.
@roanna: succes bij de HA
@bloem: welkom terug!
@trl: dikke knuffel hopelijk voel je je gauw beter!
@beps: nog 15 dagen!!! het gaat opschieten hahahaha

ik terug van vergaderingen ect… nu echt van mijn officielle vrije dag genieten!!!

Trl: nou… de koffer doe ik pas volgende week… of zondag misschien al wel!!

Heb ook mijn lesboeken inmiddels al binnen :smiley:

Zo, ben er weer. Bij de HA geweest en ach ja… niet veul nieuws, dan dat hij aan mij uitlegde, omdat ik een verminderende hartpompfuntie heb, ( mij wel bekend ) de rest wel goed op orde moet zijn, daar het hart anders te veel werk moet verrichten. M.a.w. alles moet goed afgesteld zijn, zoals bloeddruk, bloedwaardes enz. Ik heb momenteel dus bloedarmoede en dat is beter van niet, dus daarrom net weer bloed prikken in het ZH en naar aanleiding daarvan, krijg ik dan medicijnen. Zullen wel staalpillen worden. In de loop van volgende week ff bellen dus.

Zijn maar meteen naar de lunch gegaan, anders krijg je geen parkeerplaats daar en nu weer terug thuis.

En over ons huis…hmmmmm… ik weet het nog niet. Heb nog even de tijd om er over na te denken.

Koffers pakken??? Oh, dat mag ik ook al snel doen. :cheer:

@TRL: Dat lijkt me ook zeer vervelend als je op je werk niets te doen hebt. Heb je nog meer tijd om te piekeren en dat moet dan eigenlijk niet he!!

Roanna : gelukkig viel het mee en zullen het idd wel staalpillen worden dan enne konijnenvoer eten he meisje !!!lol2lol2
Beps : als je 200 euri terug kunt krijgen : doen ! een bril is al belachelijk duur
Cyn : als het maar leuke dingen zijn waar je druk mee bent he
Trl : nee is niet bevoordelijk als je weinig te doen hebt…
Jac : jaja, jij mag al bijna
Ik heb het de hele dag al zoooo koud, gewoon ook koude handen en voeten, bah bah bah

@Beps: Nou, zou ik dan ook doen. Maarre…was jij ook geen vriend van Hans A dan? Ik meen me zoiets te herinneren, of was dat toch iemand anders toen.

@Raak: Oh, jij ook al zo koud. Ik ook de hele week al.
Psssttttt… niet verder vertellen, maar heb al een paar dagen de WW-zak mee in bed! lol2

Nou ik ga in januari weer voor een bril… dan kan ik weer claimen bij het ZF. Parel doet er dan een extra korting bij waardoor ik ruim 200 korting krijg… ik zing het nog wel even uit!!!

@Jac: Ja lekker he… voor jou nog een paar dagen, mn ouders 1 wk en wij 2 wkn…

@Raak: Daarom wacht ik dus nog even…januari dus

Schapjes in huis, nog even bij de intratuin een bakkie gedaan met appeltaart… Rubbie wil toch volgende week gaan werken…dus… nog even genieten saampjes

Raak: druk met werk :wink:

Cyn : ja dat kan natuurlijk ook he hihi
Roanna : ik zal het ech nie verder vertellen hoor !!!
Beps : 't is zooooooooo januari hoor, helaas:mad:

Raak ja wenkbrauwen weer netjes (als ze tenminste wat geslonken zijn), moet zeggen dat het deze keer tegen viel, deed echt pijn.Nou ja het is weer gebeurd.
Beps bij HA hebben ze nu een aanbieding multifocaal voor 129 euri…totaal. Dus dat valt reuze mee, hubs komt net thuis en zijn bril is kapot dus zaterdag maar ff kijken voor een andere, hij heeft altijd 2 brillen, dus nu de andere maar op.