Turkish Tea Time

@roanna: hopelijk voel jij je vandaag weer beter?? Doe kalm aan vandaag beloofd weer een benauwde dag te worden.

:belgium:Cyn: 17 juli - 18 juli Antwerpen :belgium:

Trl: 22 juli-27 juli Italy
Bloem29: 31 juli- 2 september: Marokko!!
Viva 17 t/m 28 augustus Alanya :zon02:
Jac: 7 september~21 september ~Turgutreis
Cyn: 8 september - 14 september Söke/Kusadasi :wub:
Kaylo : 9 september -14 september ISTANBUL :vak01:
Wendy: 16 september - 01 oktober Ocho Rios Jamaica http://cache.hyves-static.net/images/smilies/default/smiley_carnaval.gif
Roanna: 13 oktober t/m 20 oktober: ADR - Turkije :cheer:

Bloem29: 7 maart t/m 14 maart 2011- Inzell- Duitsland

En de verjaardagen nog …

01/08 Linda
25/08 Vivaturkije
10/09 Raak
17/09 Crazymar
18/09 Wendy
08/11 Kaylo
13/12 Turkije Lover
29/12 MK & Bloem
10/o1 Cynthia
22/01 Roanna
22/01 Damber
14/02 Marion
23/03 Mar Mier
04/04 Beps
28/06 Toos*

Ik ook weer wakker, Rubbie ‘illegaal’ thuis. Hij moet zn voorruit laten vervangen, en zou dan naar Apeldoorn moeten. Maar moet om 13 uur weer in Almere staan…dat heeft geen nut dus… blijf maar thuis zei de baas!! Naar nou!

@Roanna: Opgeknapt??

@Jac: Ehhhh ja… hopelijk valt het mee, onderdelen zijn niet op voorrraad, en dan, dan duurt het echt 2-3 dagen voor de mensen weer warm water hebben…

Trl: of Ephesia haha… Nee in de winter hoef ik daar niet te zitten hoor :wink:

Jac, ja toch… dan is een week later een beter plan!

Miere: lekker weer naar Adana! Wel jammer dat je askim nog steeds niet mee kan…

Ik gisteravond om 21uur gaan slapen… Heerlijk! Was er aan toe! :smiley:

goedemorgen all
Roanna : ik hoop dat je je vandaag beter voelt:kus:
Cyn : gister vroeg naar bed en nu lekker uitgeslapen
Beps : bijna weekendlol2
Hier heerlijk weertje, zit al vanaf 7 uur lekker buiten

Raak: nou… nog niet uitgeslapen hoor… Kan nog wel een paar uurtjes slapen haha… maar ja… werk he :wink:

En dit weekend zal ik ook wel niet echt uitslapen… Ga zaterdag al rond 7 uur met de trein… :wink:

@Raak: Humor he… maar vanavond 3 uurtjes en dan 2 dagen vrij, dat is ‘mijn weekend’!

Hier wat ‘gezonde spanning’ We zijn iets aan t bedenken…als het zeker is…dan horen jullie het natuurlijk.
Ook aan het puzzelen voor de vakantie van volgend jaar. Met mn baas besproken of ik de maand april vrij zou kunnen krijgen… is wat moeilijk omdat dit jaar het nog behoorlijk druk was in die tijd.
Dus wordt het waarschijnlijk pas eind april begin mei. Dan dus richting Maleisie denk ik. Maar het maakt het puzzelen des te leuker hihi

Overal nog droog en zonnig?? Hier wel zonnig, maar de wind begint te waaien

Mogge :dag:

Of ik alweer een bietje opgeknapt ben? Nou, nee eigenlijk niet. Als ik moet hoesten lijkt mijn keel net alsof in de aggelopen dagen hele sloffen sigaretten op heb gerookt. Zo rauw en pijnlijk, maar ik heb net weer 2 molletjes ingenomen, om een beetje op de been te blijven. Heb ook het gevoel dat ik wat koortsig ben, maarja… is met dit weer ook moeilijk te peilen. lol2

Maargoed… komt allemaalwelgoeschratjes. :chin:

@Beps: Leuk om nu alweer uit te gaan puzzelen wat het gaat worden. lol2 Leuk werk he!!!

@Raak: Heerlijk als je zo’n vroege vogel bent en van het weer kunt genieten. Ik zit nog in de doll hoor!! Maar ga zo ook ff gauw showeren.

@Cynthia: Lekker uitgeslapen en dan met die hitte toch goed kunnen slapen? Werkse zo.

Verder alles goed met iedereen?

Meiden… let er op he, hier en daar komt vanmiddag en tegen de avond weer noodweer.

Kussens naar binnen enzo. Hahahah

Roanna: dat komt natuurlijk van dat geschreeuw van jou tijdens de wedstrijd :wink: Rustig aan he! Neem anders thee met honing en citroen!

En ja heb goed geslapen, maar had ook de ventilator op turbo haha :smiley:

Roanna,nog steeds niet helemaal fit,idd thee met honing en misschien een strepsel.

Raak,jij al vroeg in de tuin.Ik zat vanmorgen om half 8 op de fiets naar het kdv maar vond het al warm.

Cyn,hoop voor je dat het niet al te heet wordt het weekend is geen pretje om dan in een stad te lopen en Antwerpen stinkt altijd al een beetje en denk met deze hitte helemaal…Maar het is wel een leuke stad.

Op het kdv zijn ze het schriftje van C kwijt

http://www.wereldwijzer.nl/images/icons/icon8.gif

,hoop dat ze hem nog terug vinden,want staat alles vanaf het begin in…

Me collega zit op me werk te azen ze heeft zelf weinig te doen,nu er veel abonnementen zijn opgezegd,dus pakt ze werk bij mij weg GRRRR

@Roanna: lol2lol2 niets zo leuk als puzzelen, lekker op mn gemak, en straks als de gidsen er zijn voor de ‘winter’ (daar valt het achteraan…) te kijken wat echt mogelijk is… HEERLIJK!!! En oooohhhhh lol2!!!

Trl: ach ze hebben er warenhuizen met airco… Heb met 43 graden in Rome gelopen… Dus komt wel goed :biggrin:

Zo direkt naar mn werk, dan door naar de sportschool.
Het is hier warm, veel vliegen dus ik denk dat er giga onweer komt…

Iedereen een fijne avond, geniet van de tuin zolang het kan…nog even en dan WEEKEND!!!

Pfffff… het is hier ook zo warm. Zit vanmiddag dus lekker onder de parasol met de klepdoos en ineens voel ik wat onder mijn neus lopen, dus dacht een beestje en sla wild om me heen, had ik me toch een bloedneus van hier tot Tokio. Dat voelde ik dus kriebelen. Ik ben natuurlijk ook verkouden en ik gebruik bloedverdunners en had voor mijn keel iets van spay ( homeopatisch) gehaald, maar daar staat geen enkele bijwerking van bij.

Maargoed, op een gegeven moment komt er via mijn neus en keel dus zo’n klonter mee en toen stopte het. Was wel weer ff schrikke hoor! En nu alles weer normaal. ( hoop ik )

@Beps. Werken en dan nog sporten? Pffff… waar haal je de moed en energie vandaan? lol2 Nou, werkse in ieder geval.

@ roanna pas je op? ik meen me te herinneren dat je vorige keer ook bloedneus had endergelijken…? wie weet is er meer aan de hand dan een koutje… :finger: pas goed op jezelf! :kus:

@Bloem: Daar moest ik ook gelijk aan denken, alleen begon dat niet met een bloedneus, maar echt rechtstreeks van de longen in mijn keel. ( ophoesten ) Dat was nu niet het geval + toen rochelde ik er ook zo erg bij en nu ook niet, maar toch lief dat je er nog aan dacht en me wilt waarschuwen. Ik hou het natuurlijk wel in de gaten hoor! Bedankt voor je bezorgdheid. :kus:

Goedemiddag meiden…sorry niet eerder tijd om te reageren.

Roanna beterschap he meissie en hou het in de gaten.
Cyn een gat in de nacht geslapen.
Beps last van vliegen.
en het laatste nieuws hier begint het te regenen met hele grote druppels, de lucht lijkt groenig.
Dus dat beloofd wat, hubs is al naar dortdrecht geroepen voor een calamiteit met water dus die verwacht ik niet vroeg…ik heb boven alles al dicht, zelfs het dakraam wat altijd open staat, maar beneden nog de tuindeur open en en keukenraam, want het is om te stikken zo warm hier binnen. 26,5 graden geeft de thermometer binnen aan. Dus ook nog achter de pannen, je kunt me hier uitwringen.

@roanna::kus:
@beps: sport ze!! straks…ikke mag zaterdag weer.
Maar moet eerlijk bekennen afgelopen zaterdag was ik er ook maar niet veel gedaan.
Veel plezier met puzzelen!!! leuke bezigheid!!

Viva : hier ook nacht en heel harde wind, maar deuren dicht hoor want binnen hier 27 graden maar buiten nog 31 pffffffffffffffffff. Nu donder en gieten, misschien daarna wat afkoeling. Ik wacht iig nog ff met koken, maak wel bami

Hier trekt de lucht ook al langzaam dicht,ben benieuwd wat er uit gaat komen.Dat wordt denk geen bad voor C,dan maar lekker wassen en morgen in bad.

Roanna,:kus:rustig aan he.