zo ikke is weer wakker.
@beps: bedankt voor pb
@cyn: heeft weer bijna geboekt!!! Lekker hoor!!! En wanneer kan die def?? En dan ook nog istanbul!! Heerlijk!
Hallo, ik ben ook weer thuis en pffff wat is het warm, onderweg flinke regenbui gehad, was het opeens 20 graden maar nu gewoon weer vette 29 !!
Beps : is jaloers op Roanna en wil eigenlijk ook niet werken. Vervelend zeg weer de hele planning omgooien
Jac: het is nu 15.38, slaap je nog ??lol2
Viva : ook bvenauwd en bovendien nog druk ook
Cyn : weer lekker geboekt, ga er gewoon vanuit dat het definitief is
Roanna : ach meissie toch, griepje onder de leden met dat mooite weer:kus:
Trl : wil jij een afkoeldagje of zei het weerbericht dat lol2 Is hier echt wel heet hoor nu
Wendy : je bent er helemaal klaar voor, alles al geregeld, fijn gevoel he
Jac, mm nou ik weet nog niet wanneer ik het bevestig… heeft geen haast… Zit nog een klein beetje te twijfelen over een week eerder gaan… ![]()
@raak: ik ben gewoon een uitslaper hahahaha;)
o oke ja dat is een groot dilemma he hahahaha. nou ja ik persoonlijk zou het wel weten. Ik ga een week eerder want dan ben ik een week eerder bij mijn liefde!!! haahahhaa
Wijze woorden he hahahahaha.
Cyn,twijfel miep,gewoon vastleggen…![]()
Raak,hier was het vanmorgen om 10 uur lekker koel buiten,maar geen idee hoe het nu is hoor.Heb het weerbericht ook nog niet gekeken.
Roanna, beterschap
Ja dat is waar… maar als ik een week later ga… dan kunnen we ons 1-jarige verloving samen vieren :wub:
Roanna: doe je rustig aan vrouwtje?! Beterschap!
Trl: haha sorry… En misschien boek ik dan ook nog wel een weekje Pamay ofzo. ![]()
Cyn,of ephesia.
Raak,was inderdaad wel warm op de fiets,warmer dan gisteren.
@roanna: beterschap!
Zo, net even de samenvating van HET feest gekeken, geweldig!!!
Maar wat een oerslechte registratie van SS, zeg, en dan die JJ v G, die steeds de spelers lastig viel, ooooo, ik kon hem wel wat doen! Laat die jongens toch lekker genieten!!! Grrrrrrr.*
Ik ook waarschijnlijk binnenkort weer in t lijstje, ga van de week weer boeken voor Adana, 2e helft oktober. Zou eerst in augustus gaan maar daar heb ik vanaf gezien, ticket duur, en veuls te heet! Alleen nu mis ik de bruiloft van A’s neef, maar het is niet anders.
Alles verder goed meiden?? Ik ga nog ff bankhangen, doeidoei:dag:
*
Miere,leuk weer boeken,kan je askim ook al mee dan of kan dat nog steeds niet
@ Cyn, nee helaas nog steeds niet:crybaby:
@ TRL, sorry…:slywink:
Miere,balen…
Het is benauwd, heel benauwd… Veel blikseminslagen van de laatste dagen, en dat maakt dat het druk was vanavond…
Snel mn bedje in, bijna ‘weekend’ voor mij dan ![]()
@Miertje: Ohhh lekker hoor, ik zou ook wel weer willen…jammer dat askim niet meekan!
En nu…mn bedje in!
@beps: slaap lekker! wanner je hubbie nou precies geopereerd?
Slaap lekker allemaal, tot morgen!
@Linda: 28 juli
En nu…nu ga ik echt naar bed!