ja t was erg vroeg, vooral als je bedenkt dat ik pas om 2h naar bed ging… maar goed… nu vooral lekker chillen ffkes nog
Ik was rond 2 uur thuis vannacht, meisjes gedaan, en toen…slapen. 9 uur weer wakker vanmorgen…bah…
Zooo nu alleen nog stofzwiepen(hihi Rubbie, ik ga met de doek in t rond) en we zijn er weer…
Ik lag rond 1 uur in bed en heb nadien niets meer gehoord of gezien. (zopy?)lol2
@Beps: Het begint er nu op te lijken dus. Fijn zo’n hubs he!!!
@Bloem: Ook goede morgen. :dag:
@Raak: Ik heb wel vertrouwen in ze, maar toch…dit beter dan?
Ik ga dus bij de buren kijken. Lekker dicht bij, niet moeilijk doen. De biertjes staan koud, de Asti ook(lekker makkelijk zoet en iedereen lust het haha) Dus… mijn avond kan niet meer stuk, beamer en kijken maar met een grote groep!!!
gezellig beps.
ik ben helemaal fan van het jillz biertje. niet alleen omdat elke keer als ik een flesje open, ik van die heerlijke mannen voor me zie, maar tis zo lekker (t biertje) heb er al 3 weer op vandaag… oeps ![]()
OHHH Die mannen Bloemmie: Ik ook!!! Drool… maar dan alleen die mannne, niet het Jillz haha
maar is echt lekker hoor ![]()
zo net weer een verfrissend buitje gehad…
Ikke ben ook nerveus… BRRRRRRRR.
Iedereen veel plezier en sterkte met kijken EN natuurlijke met alle versnaperingen.
Zo meiden, hier zijn ze er ook klaar voor. De open tent en de beamer staan gereed op het speelveldje en voor zover, werkt alles. Zo te horen schijnt het behoorlijk druk te worden straks daar. Gezelli.
Iedereen een hele fijne spannende avond gewenst en dat de beste maar mag winnen en dan is natuurlijk HOLLAND. :cheer: :cheer: :cheer:
We kiep in tuts, zullen we maar zeggen.
Nu eerst ff snel een hapje eten.
:dag:
Ik ga naar de buren, ook een beamer, en hapjes en drankjes…
Dus allen, eerst even showeren zo…plak waar ik loop!!!
Meld me zo nog wel even…
Zo, ik net ook nog ff snel geshowerd en zit al in mijn oranje tenue. Nu de mannen nog even om beurten showeren ( zoon is ook hier) en dan kan die. :cheer: :cheer:
Wij ook met de buren Beps en weet ik allemaal wie nog meer. De overbuurman heeft van de week een flyer doen uitgaan in de hele buurt hier, dus we zien het wel.
**Veul plezier. :dag: **
gezellig hoor, lekker gevoel van samenzijn.
ik vanmiddag al gedoucht maar kom nie meer van de bank af, want ik zit vastgeplakt… ugh
**Dat had ik op de KD… bleef de bril plakken, KD bijna kapot haha…
Nu de shower**
Hallo meiden…nou jullie zijn er zo te lezen helemaal klaar voor, o ik hoop het zo voor ze, maar ik vrees, maar laat ik nou nooit goed zijn in voorspellen…
Heerlijk warm weekend achter de rug, hubs een groot zwembad alle dagen opgezet en vol laten lopen. heerlijk vertoeven daarin. Wij al gegeten. Damber is met schoondochter en vriendin naar het eetcafe in bavaria jurkjes…dus ben benieuwd hoe ze het vanavond hebben. En dat er maar niet te veel rottigheid mag plaatsvinden.
Voor iedereen een fijne wedstrijd…duim duim duim:cheer::NETHERLAN:SPAIN:
glas hier voor op de straat ligt er nog steeds van de vorige wedstrijd… ik hoop dat er niet te veel tegendoelpunten komen, anders kunnen we helemaal niet meer parkeren
maar ja, zo lang het er altijd nog maar 1 minder is dan oranje is eigenlijk alles goed he?
hoorde dit, en las het in de krant…het zal je maar gebeuren.
**Race tegen klok voor kabelmaatschappijen **
RIJSWIJK - Kabelmaatschappijen doen zondag hard hun best om alle kabelstoringen in het land te verhelpen zodat mensen vanavond de WK-finale kunnen kijken. Tijdens het noodweer van zaterdagavond zijn in het hele land kabelstoringen ontstaan en die zijn nog niet allemaal verholpen.
wat een thriller zeg, slechte wedstrijd tot nu toe, ik krijg er de kriebels van.
wat een vreselijke but wedstrijd…bah. Verloren oke…maar wat een scheidsrechter zeg, die moeten ze een bonnenboekje geven…bij de een geeft hij geel bij de ander niet.
@viva: precies, helaas hebben we verloren maar wat een scheidsrechter
slechte wedstrijd, eerst de verlamming, dan het gezeik van robben… die moet zn energie elders gebruiken.
ook gewoon totaal geen geloof in eigen kunnen, geen combinatie’s, geen kansen gecreeerd.
spanje heeft verdiend gewonnen. jammer voor NL, ben blij dat het een veldgoal is geworden en niet via penalties. dat waren we nooit te boven gekomen.
kan nu wel grapjes maken, als mensen vragen waarom t werk naar spanje gaat; dat we er een goede pot voetbal op gespeeld hebben.,en spanje gewonnen heeft, dus dat zij ons werk gaan doen
ze mogen t hebben