Waar zo’n forum toch al niet goed voor is he? Al zou het alleen al zijn, om elkaar te waarschuwen dat de klok een uurtje VOORUIT moet, :unibrow: zodat jullie op tijd zijn voor de afspraken van morgen.:unibrow:
@roanna: ja handig he, ook voor jullie dat jullie op tijd voor de meeting zijn
Ik ga slapen weltrusten allemaal spreek jullie morgen weer
Ik ook lieve mensen. Weltrusten. ![]()
hubbahubbahummm…mel gibson op tv…en die film duurt lang!! jammer alleen van dat haar, maar goed, vooruit dan maar ![]()
alweer terug van verjaardag…was weer gezellig ![]()
@linda…miss komt ie idd wek kijken…zou leuk zijn!!
@bloem…gaat om dingen zoals: koekenpan, grillpan, staafmixer, bestek, mokken (maar die laat ik maar hier denk ik)
xx
owh jeetje he…hoe wil je dat meekrijgen??
opsturen dan maar denk ik?? pannen (platte) passen wel in een doos
maar bestek wordt echt loodzwaar…gewoon vaak afwassen, dan heb je maar 3 lepels, vorken en messen nodig…hehehe
haha…ja daar heb je gelijk in;)
ik ga ook slapen…tot morgen
xx
Ik net terug van verjaardag,was weer gezellig.Ga zo de klok ook maar alvast verzetten.
Filiz,die spullen kan je daar toch ook wel kopen?
Linda,succes morgen en duim voor je dat hij er is.
truste allemaal
ikke ben ook moe, maar ja…wil nu wel ff de film afkijken, hihi.,…:wub:
owh ja, enneuhm…kaartje voor blof is al weg…mn scharrel gaat mee :wub:
Goedenmorgen allen…
Iets zegt me dat er vandaag iets was…maar mn geheugen he, dat gaat zich gedragen naar mn haarkleur(grijs van origine)… ehhhhhh
Meeting!!!
Zij die komen tot straks, zij die niet komen: Jullie hebben pech!!! Tot de volgende keer(CrazyMar, werk ze, jij bent zielig…)
goede morgen…
@meetinggangers…heel veel plezier vandaag!! beter weer hadden jullie niet kunnen hebben!!
@iedereen…een fijne dag…
ik ga zo voetballen en dan meteen werken…![]()
xx
Goedemorgen dames.
**Ik ben ook al wakker en heb ook al ontbeten. (2 droge beschuitjes) maarja moet vanmiddag ook nog eten.
**
Leuk om nu te zeggen, Tot straks!!!
@ Filiz: Winnen he! Veel plezier met voetballen en Turkije-lover je weet waar je ons kunt vinden.
@ Linda: Succes vandaag. Het weer heb je in ieder geval mee. Nu de rest nog. :wub:
Alle meetinggangers: Een hele goed reis vanmiddag en veel plezier. Oja, ik ga zelf ook mee hoor. :unibrow:
Alle anderen nog een hele mooie zondag. Geniet van de zon.
@ Bloem en Cynthia: Nog niet wakker? Niet verslapen hoor! Klok goed gezet? ![]()
ikke ben wakker hoor! precies op tijd, maar ik ben nog vreselijk moe…zucht…heerlijk geslapen! zou iets te maken kunnen hebben met een bepaalde heerlijke droom die ik had over een bepaald persoon…grrr…gebeurd nu al sinds mn 12e…zucht…:wub:…jeugdliefdes??
anyway! het is PRACHTIG weer!! wowwiieee
Goede middag meiden!
Wat een ellende zeg, die klok een uur vooruit, nog niet klaar met het werk en de halve dag is al voorbij.
@Meetinggangers
Veel plezier
@Filiz
Voetbal ze … maak ze maar lekker in
@Linda
Succes met lopen en hopelijk komt HIJ jullie aanmoedigen
Zijn jullie nog niet weg? :unibrow: :unibrow: Oh, ik ook nog niet, maar zit er al wel klaar voor! :biggrin:
Tot zo. ![]()
Ikke ook nog niet… ga ff voor 2 rijden…
nou dames, ikke ben el weg, ikke ff fietsen naar station en dan in de trein…dus ik zie jullie in U.
heb goede zin, de zon schijnt, mn haar zit goed (nu nog wel) en straks lekker eten met mn vriendinnetjes!!
tot zooooooooooooooooo
Ikke wacht nog ffies, eerst ff bellen met nichtje, dan mn oorlogskleuren opbrengen(CYN!!!) en dan mn haartjes en kleertjes doen(ik ga op sjiek NOT!!)
Tot zo liefjes