Turkish Tea Time...deel 20!!

Allemaal een fijne avond,Bloem ik hoop dat je je snel weer beter voelt.

Ik ga zo naar een verjaardag.

Voor de Meeters morgen heeeeeeeeeel veeeeeeeeel plezier en eet smakelijk,maar dat zal best wel goedkomen.

waar m0et ik dan heen om dit te vertalen …?

*wie kan dit voor me vertalen:$:$

вαηα ∂üηуα уυvαяℓακтỉя ∂є∂ỉη, ∂є∂ỉğỉη ∂σğяυуѕα ηє∂єη ğєяỉ ∂öηмє∂ỉη
en deze:
Bir tanem,Seni sevmek Dogan Gunese Seni Anlatmak,Anlatirken de yasamakNe Guzelve
dankjee*

@bloem…ook namens mij sterkte…meis(K)

@sev…veel plezier bij het wokken…smakkelijk al ben ik waarschijnlijk een beetje laat!!

vandaag weer met askim op msn gezeten…de schat is al bezig met een huisje zoeken voor de zomer voor 8 weken…!!:smiley:
we hebben het erover gehad wat we allemaal nodig hebben…(bankstel en bed hebben we al) een koelkast kunnen we lenen…maar dan moeten we nog alles voor in de keuken…tafeltje ed…naja…en wat je allemaal nodig hebt…besloten om het meeste maar in turkije te kopen…dan kunnen we uitzoeken wat we alle2 mooi vinden…maar tja…natuurlijk heb ik hier ook al dingen voor de ‘uitzet’…dus nu bedenken hoe ik dat daar krijg…iemand ideeen…? wat wel meenemen/wat niet…? hoor het graag ;)kan ik mei miss al wat meenemen…

dadelijk naar een verjaardag…maar ben pas net wakker geworden van de bank…beetje duf nog duss…

xx

eey meid kan je dit voor me vertalen: filiz

вαηα ∂üηуα уυvαяℓακтỉя ∂є∂ỉη, ∂є∂ỉğỉη ∂σğяυуѕα ηє∂єη ğєяỉ ∂öηмє∂ỉη
en deze:
Bir tanem,Seni sevmek Dogan Gunese Seni Anlatmak,Anlatirken de yasamakNe Guzelve

heb egt echt nodiig maar er is niemand die me helpt:(
dankjee

sorry meis…met het beetje turks dat ik kan…kan ik hier geen touw aan vast knopen…anders moet je even bij turkse vakantieliefdes kijken…daar zijn meerdere vertaal topics…en wordt meestal wel binnen een dag gereageerd…succes ermee

xx

@ filiz, de meeste huisjes in turkije zijn toch gemeubileerd als je het huurt?? heb gehoord dat je op electronische artikelen super veel belasting betaald als je het wilt invoeren en vraag 2 is dan…het moet ook allemaal terug (tenminste, waar laat je het anders)
en je betaald ongeveer € 5 per kilo overgewicht, dus denk goed na wat je mee wilt nemen (je wilt er ook goed uitzien natuurlijk ;)) en alles wat je in mei meeneemt en in de zomer, moet waarschijnlijk in 1x mee terug.

@ beps, ja je bent ook maar een mens, maar wel een lieve!
@ cute_ somatje, wil je aub je vertaalverzoeken in de daarvoor bestemde vertaaltopic’s zetten?? ff goed zoeken en je komt erwel!

Goedenavond dames.

Ff snel alles bijgelezen. Bloem, wat het ook moge zijn, hou je haaks. :wink:

De rest ook nog een hele fijne avond.

Groetjes :wink:

@bloem: sterkte

@roanna: jij ook nog een hele fijne avond

Ikke ga ook weer, iedereen die komt
TOT MORGEN… vergeet niet dat het zomertijd word, vanacht(een uurtje VOORUIT!)

@bloem…nee dat is het hem net…het hoeft niet mee terug…wat we al hebben kunnen we bij zn zus int dorp ‘opstallen’…

@ filiz, das wel prettig dan, maar ja…hoeveel heb je nodig dan? wat heb je allemaal dan al??

@Linda: Jij ook nog veel succes gewenst met het hardlopen morgen.

Komt HIJ ook? :wub:

@roanna: dank je, hoop van wel maar volgens mij doet hij niet aan wedstrijden mee

Oh jammer dan. Misschien komt ie wel kijken. Wie weet? :wink:

@roanna: zou ik heel erg leuk vinden

nou ja!! a-sportief typje hoor…:wink:

@roanna, heb je al honger??

@ Bloem: Ja, best al wel. :biggrin:

@ linda: Ik hoop het voor je dat ie er is. Laat je het morgenavond nog wel even weten hoe en wat?

Ik heb de klokken daarnet maar alvast vooruit gezet, kan ik morgen ook niks missen. Hoop ik.:redface: :slywink:

@roanna: jullie krijgen morgeavond zeker een verslag

owh ja…die klokken…tis dus nu 21.48 dus eingelijk al 22.48…humm…wilde vroeg naar bed…nou ja…nog ff dan! hihi

Moet straks niet vergeten de klokken te verzetten anders ben ik morgen niet op tijd voor de start