Turkish Tea Time...deel 20!!

@meetingdames
Heel veel plezier straks, het weer is prima, zoek een mooi terras, praat lekker bij en daarna overheerlijk eten!!!

1-1 gemaakt…helaas…we konden de 3 punten zoo goed gebruiken

xx

@filiz: jammer, hopelijk volgende wedstrijd beter

@mk116: zoals beloofd heb ik je een mail gestuurd

Wat een stilte hier,logisch natuurlijk ze zitten nu lekker te eten.
Roanna,ik heb het helaas niet kunnen redden,ben net thuis.

Linda, hoe is je wedstrijd gegaan en was hij er ook??

@turkije-lover: de wedstrijd ging super, moest 5 mijl lopen is 8.0 km, eerste keer dat ik met een wedstrijd deze afstand zou gaan lopen. wilde sowieso binnen het uur over de finish zijn, m gewoon uitlopen vond ik al het allerbelangrijkste, hoopte op een tijd rond de 52 a 53 minuten. mijn tijd werd uiteindelijk 50.33, echt super dus, ik heb Hem niet gezien was echt super druk daar

Dat heb je dus netjes gedaan,je bent sneller dan je zelf dacht,mooie tijd hoor.

@turkije-lover: dank je

Goede avond!

@Filiz
Verloren … jammer … moed houden dan komt de overwinning vanzelf :stuck_out_tongue: (doen wij ook)

@Linda
Zonde dat HIJ er niet was, we houden hier wel van romantische verhalen
Gelukkig is het al weer bijna woensdag en wie weet krijgen we dan deel 1 van de lovestory :wub:
Trouwens niet vergeten … goed gelopen zeg!

@marion: dank je mss was hij er wel maar het was er megadruk, zoveel mensen

hey dames…ik ben net terug van 't werk…iedereen een leuke zondag gehad?

@linda…jammer dat HIJ er niet was…maar natuurlijk super van je mooie tijd…!!

@marion…hey;)gelijk gespeelt he…dus 1 puntje hebben we wel gepakt…en dan te bedenkem dat zij 3e van boven staan en wij 3e van onder;) maar je hebt gelijk…we houden moed!!

de meetinggangers zullen zo wel thuis komen…niet?

xx

@filiz: denk ook dat ze er zo wel weer zijn, benieuwd naar de verhalen en foto’s, tijd was idd super, denk dat hij er niet was maar was ook zo druk daar dat het heel goed kan dat je daar elkaar niet ziet

Goeie avond allemaal !

Hoe was de meeting ??

Ikke terug van de beurs in Brussel, was super, heb het een en ander gekocht en alles uitgeprobeerd intussen :wink:

x

Geen idee hoe laat ze er weer zullen zijn,misschien wordt het wel nachtwerk:D

Sev, je hebt jezelf dus lekker verwend.

We wachten rustig af

En anders horen we het morgen wel

Meiden ik ben weer thuissss, supergezellig, we staan zelfs nog op het filmpje van de buikdanseres voor het bevrijdingsfestival…jaja, wij wel hahaha

Weer lekker bij gebept, en lekker gegeten. Mobster kwam nog op het laatste moment, net voor het hoofdgerecht…mannen(nee hoor, hij kwam van het werk, dus was laat, geen telefoonnr van wie dan ook… maar hij was er!!!)
Moeten het snel weer doen(Crazy, doen we goed plannen hoor…!!! :wink:)
Nou ikke ga weer met hubbie praten enzo hihihi, je krijgt “honger” van zo’n meeting hahahahahaha

Beps,dus het was geslaagd had ook niks anders verwacht.Leuk dat jullie het gezellig hebben gehad.Hoop volgende keer ook mee te kunnen.

Ook ik hoop er een volgende keer bij te kunnen zijn

Ik ga slapen, ben moe na het harde lopen haha, moet morgen vroeg weer op, ze komen namelijk morgenvroeg een nieuwe ruit bij mij plaatsen (klapraampje slaapkamer) raam is eindelijk binnen wacht er al op sinds het weekeinde van carnaval, weet niet precies hoelaat ze komen maar kan zomaar gebeuren dat ze er om 8 uur al staan, weltrusten allemaal

Hallo dames.

Ook ik ben nu bijna zo’n 20 minuten thuis en moet ook even zeggen, het was inderdaad beresuper gezellig. Leuk om elkaar eens in het eggie te hebben ontmoet.

Het eten was ook lekker. Ik heb het alleen al met een run weer weg moeten brengen, toen ik thuis kwam. :biggrin: :unibrow: Pfffffff zeg!

Mooi van je Linda dat je 'm uitgelopen hebt. Goed van je!

Groetjes. :wink: