Turkish Tea Time...deel 20!!

@ Beps: Is het huis al aan kant? Kan je er morgen mee voor de dag komen bij visite?

hoelaat moetje morgen trainen? Zeker 's avonds pas? haha

@cristina: 18 uur

zo dames…
pfff…
rust
werk…15 minuten lopen naar de bank, 10 minten naar het station, treinen, boodschappen gedaan (mezelf de nieuwe dvd van frank en frey gekocht!! die is zo leuk!! whiehiee…heb alleen geen dvd speler…mmm) toen naar huis, muziekje aan (ilse) eten koken en shake maken (rode druiven, appelsap en aarbeien…erg lekker) en nu ff op internet…
ikke ga zo maffen
morgen een drukke dag
eerst weer werken (:retard: off course) dan 2,5 uur treinen om naar de fckng middle of nowhere te komen en dan naar het concert!!
dan slapen en weer 2,5 uur treinen en dan weer de hele dag werken en dan slapen en weer werken en dan…jajajajajaaaaaaaaaaa dansende banaan!! weeeeeeeeeeekkkkkkkeeeeeeeeeeeeeennnnnnnnnddddddddddd 3 hele dagen!! whouwie…en dan?? slapen…slapen…slapen…enneuhm! slapen!
ok…zo ver is het nog lang niet… helaas!

dan moetje nog heel de dag wachten :frowning:

@bloem: weltrusten alvast, heel veel plezier morgen

@cristina: jep

@ Bloem: klinkt nogal druk, je gaat waarschijnlijk inderdaad de drie volle dagen slapen. Ik denk dat je dat goed kunt gebruiken. Aan de andere kant: je houdt jezelf bezig. Zo heb je geen tijd om jezelf te vervelen :wink:

vervelen doe ik me nooit…ik heb namelijke en hobbie waar heel heel veel tijd in gaat zitten…en die ben ik dan ook meer dan bereid om daar in te steken!! :biggrin:
hahahaa

mn hobbie is dus slapen, hahahaa…

Hahaha! Jammer datje niet slapend rijk kunt worden… Zou toch wat zijn ;).
Ik ben al sinds 12 uur thuis en heb nog niets geleerd voor schoolexamen morgen, ik kan mijzelf er echt niet toe zetten!!! Iemand tips? Ben nu wel bezig maar ik moet nog 2,5 hoofdstuk =(

Wat is het rustig vandaag zeg… Iedereen is zeker druk met vanalles?
Ik ga maar eens richting bed, misschien krijg ik daar wat in mijn hoofd.

@ Linda1980: droomze vannacht, over je prins op het witte paard!

@ Beps: Alvast een Heeeeele fijne verjaardag!
Laat je morgen maar lekker verwennen door iedereen en heel veel plezier met Bloem bij het concert!!

@Bloem: jij ook heel veel plezier bij Beps en het conert!!

Ajuus!

@Beps : GEFELICITEERD voor morgen alvast !

Beps,van harte gefeliciteerd en een hele fijne dag gewenst!!!

Bep, dogum günün kutlu olsun.
Maak er een leuke dag van.:smile: :smile: :smile:

Natuurlijk ook een heerlijke dag voor ieder ander onder ons. De zon zal schijnen, dus dat maakt blij.

Ben vandaag vroeg weg, want ik moet een cadeau voor m’n moeder en m’n zoon kopen. Zijn allebei jarig morgen.
We gaan met pasen gezellig naar mijn familie.

Nog 24 dagen te gaan:wub:

Beps van harte gefeliciteerd met je verjaardag!!!

Ik wens je nog heel veel gelukkige en gezonde jaren toe!!!
En natuurlijk heel veel plezier met bloem bij het concert.

@Beps: GELUKKIGE VERJAARDAG !!! Geniet van jouw dag !

Goeiemorgen aan iedereen !

mogguh!! weer heerlijk geslapen, helaas veels te vroeg eruit @ frnasijn, bedankt voor je antwoord, ik boek dus nooit bij een reisburo dus ff kijken of ik er gebruik van kan maken ennnnnnnnnnnnnnn @ beps: van harte gefeliciteerd en tot strakkkkksssssssss

Aanwezigen ?

moi

Ja af en toe tussen het werken door! :wink: