Turkish Tea Time...deel 20!!

**Ja hoor! Het is zover. :biggrin: :biggrin: **

Bep, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele gezonde en zonnige jaren gewenst. Maak er een leuke dag van. De zon schijnt, speciaal voor jou. :king: :king: Dus… deze dag kan niet meer stuk!

Veel plezier met je familie vandaag en met Bloem vanavond bij Ilse.

**Groetjes :wink: **

Zalig dagje weer denk ik…

BEPS: GEFELICITEERD MET JE 34ste!!! Maak je er samen met Bloem een superdag van???

Dikke kus

Cynnie

beppie…van harte gefeliciteerd met je verjaardag…!!

maak er een super dag van

xx

tis rustig hier…@ marion, ben je lammetjes aan het halen?? alweer een nieuwe foto??

@bloem
Ging het vandaag beter met de trein???
Ik moest gisteren meteen aan je denken toen ik hoorde dat er geen treinen reden.

Lieve lieve Beps, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag.
Maak er een mooie dag van en natuurlijk nog veel goeie en gezonde jaren toegewenst.
Knuffel Marjan

ja vreselijk…ikke ga ook een keertje!! vanochtend nix aan de hand, alleen vandaag nog 2,5 uur treinen richting de polder :retard: hopelijk gaat daar alles goed! maar wat een heerlijk weer is het alweer! hier staat een stralend zonnetje aan de hemel :dansende banaan:

Bep: gefeliciteerd, hoop dat je een fijne dag hebt!!!

he toos…hoe is het allemaal?? lukt het allemaal nog een beetje enzo…? knuffel

@Bloem: Ja gaat wel goed hoor. The old me komt langzaam terug. Begin ook weer langzaam aan mn draai te vinden. Ben alleen nog vreselijk vergeetachtig, wordt soms niet goed van mezelf. Volgens de huisarts komt dat omdat mn harde schijf vol is, gaat weer over. Is tenminste wel te hopen, lijk soms wel dement.
Hoe is het met jou en je verhuizing? Trouwens gefeliciteerd met je nieuwe huisje.

enne knuffel terug

Bloem:Wilde ik je nog zeggen, je had het pas over blof. Wij zijn 2 keer naar blof geweest (concert at see), trad Ilse de Lange trouwens ook op. Was geweldig. Leuk trouwens dat je met Beppie gaat.
Gaan vrijdag naar Tineke Schouten, ben benieuwd heb er in ieder geval zin in

Wens jullie vanavond veel plezier bij Ilse!!!

@bloem
Het treinen van vandaag is voor een goed doel toch!
Met iets moois in het vooruitzicht zit je lekkerder in de trein dan wanneer je moet werken.

@toos
Valt niet mee hè om weer helemaal de oude te worden, alles heeft z’n tijd nodig en vaak hebben we het geduld niet om daarop te wachten.
En wat die harde schijf betreft… misschien een keertje defragmenteren :smiley: :wink:

MK: ja precies, alt control delete

format C

Wat zingt ilse delange eigenlijk? ken ik ze ? :smiley:

kan erg verfrissend en verhelderend werken hoor…dan wel ff het systeem opnieuwe opstarten, re-booten enzo…van bepaalde dingen wel een back-upje maken enzo…komende weekend is het mijn tijd, hahahaha… enneuhm, toos, ikke ga volgende week naar Blof, maar das de voorjaarstoernee, dus denk niet dat Ilse dan langskomt…ff denken, tis echt al een eeuwigheid geleden dat ik naar een concert ben geweest en nu gewoon 2x in 2 weken…dansende banaan!! en het is zulk lekker weer, dansende banaan!

Concert at see is een concert van Blof waar Ilse de lange in het voor programma stond. 2 vliegen in 1 klap