Nou ik heb mn haartjes en hoofd lekker laten verwennen. Eerst met een lekker geurende olie de huid hoofd en haartjes gemasseerd, toen lekker gewassen en een kuurtje erin(op een massagestoel hmmmm bijna slapen) en daarna gewoon weer in model
Nu straks het huis opruimen, Bloemmie komt langs he, moet het spik en span schoon zijn (hihi haha ja vast!) Nee hoor, voor de mams he, die heeft haar witte handschoentjes altijd aan ter controle :lol:
@fransijn
Als ik jouw verhalen lees dan vraag ik me altijd af of jij ook nog wel eens een momentje voor jezelf hebt. Gewoon even niets, voor mijn gevoel vlieg je van het één naar het ander.
Neem maar een borrel op je schoonmoeder, een goed moment om mooie herinneringen op te halen!
@MK116
Toch maar weer permanent, wel hele grove, zat al een half jaar te twijfelen. Heb heel dun haar en heeft een hele poos goed gegaan zonder maar de laatste tijd had ik er zo veel werk mee om het fatsoenlijk te krijgen. En dan telkens als je ergens heen moest zat het voor geen meter. Kijken of het nu beter gaat lukken.
Geen wangen gepoederd vanmorgen. Hoort er gewoon bij en is leuk voor later (denk ik). Heel toevallig had een ander kindje uit de taxi zich ook gestoten onder hetzelfde oog. Hij was niet alleen dus.
Geen lammetjes meer geboren gisteren. Vandaag weer wel dus het begin is er. Nog even stilte voor de storm dus nog maar genieten voor zolang het duurt. Moeten 500 dieren lammeren dus kan mijn borst nat maken de komende maanden.
Zo, een half dagje niet geweest en ik had weer wat bij te lezen. Iedereen heeft zijn/haar haar weer goed zitten, zo te lezen. :biggrin: Alleen Filiz heeft wat problemen las ik. Toch heb ik dit ook weleens vaker gehoord. Voor zover mij bekend, was dat iets met de hormonen, maar is helemaal goed gekomen. Goed van je Filiz, dat je er in ieder geval even naar laat kijken.
@ Marion: Dat zal vast een mooie foto worden met een extra blauw oog! :unibrow: Je hebt trouwens de foto goed geraden he! Dus…!
@ Miere011: Nog steeds dus? Meid toch! Nouja, hopenlijk vind je een oplossing ervoor. Sterkte ermee hoor! En wat fijn dat je dit toch met je nu, allerbeste vriendin Mar kunt delen en Mar met jou… Dat noemen ze dus hartsvriendinnen.
Groetjes ook voor alle anderen en een fijne avond nog.
Bep, al druk met cake bakken voor morgen? Ha, ha. Wel slagroom erbij hoor!
Sorry heb vakantie maar ben al behoorlijk druk in de weer geweest ! Mams en ik gaan shoppen !
Heb een bh in de lingeriewinkel gaan halen vandaag, met bijpassend broekje en het is echt super ! ik had cadeaubonnen gekregen met kerstmis van die winkel, ben er vandaag maar achter gegaan
@Turkije-lover: neen, weet niet goed hoe het aan boord te leggen hahahaa maar het komt wel, ben nog aan het zoeken voor een ev. goedkopere… Komt wel Het is toch ijskoud vandaag ! :retard:
hij heeft zich vandaag wel aangemeld op desbetreffende siet maar mijn interessehartje nog niet bekeken, hiervan krijg je namelijk een mail in je mailbox als je zo’n hartje van iemand hebt ontvangen. Denk dat ie wacht tot morgen, oh durf echt niet naar de training morgen heb me toch zenuwen