@Filiz
Oei da’s vervelend als je haren uit gaan vallen. Hopelijk hebben ze vlug gevonden waar het aan ligt.
Was vanmorgen nog erger maar J. zit er niet mee hoor, hij moest er om lachen en vindt het alleen maar stoer dat hij met zijn blauwe oog op de foto kan.
@Beps
Ook toevallig, moet vanmiddag ook naar de kapper. Zit niet meer echt de laatste tijd, wat ik er ook in smeer na een paar uur stort de hele boel in. Kijken of het beter gaat met een volumepermanent. Ben erg benieuwd dus.
@Marion: Voor mij geen permanent meer… Verleden jaar de hele boel verbrand, een jaar bezig geweest met eruit groeien. Leek wel een teveurense herder… qua coupe(haarstyle) Nee ik moet gewoon weer een btje model, de laatste plukjes kroes eruit en dan mss een kleurtje of lekker masseren ofzo… Gewoon ff lekker verwennen voor ik oud word hihihi
Bloem, ziet er leuk uit je eigen stekkie…
Beps, succes en veel plezier bij de kapper.Laat je maar eens lekker verwennen!
Filiz, wat vervelend is dat zeg, haaruitval. Hopenlijk kan de oorzaak snel gevonden worden. Sterkte ermee
Miere, voel me alweer een stuk beter na ons tel. van vanmorgen! Wat ben je toch een fantastische vriendin!
Voor degene die het nog niet wisten, Miere en ik hebben elkaar via dit forum leren kennen, zo’n 18 maanden geleden. Het bleek dat we 3 minuten lopen van elkaar wonen en we kenden elkaar helemaal niet! Nu zijn we de beste vriendinnen en kunnen bijna geen dag zonder elkaar haha.
Zo zie je maar waar zo’n forum allemaal goed voor is…
@ filiz, wist je vast al wel, maar wilde toch eventjes zeggen dat als ik slecht eet en slaap en weinig goeds drink, dan komen er bij mij ook bossen haar los in een keer… allicht dat er nog velen andere oorzaken zijn… maar het hangt natuurlijk allemaal samen! en @ crazymar, alles ok?? en ik ben het helemaal met je eens, via het forum kun je echt goede vriendschappen opbouwen… zucht…wat een verschil met het weer van gisteren he?
en koud vanochtend op de fiets!! en dat uur wachten op het station en die 3 kwartier in de bus en hier…brrr…en harde wind…jukkiebuk!! ikke wil zonneschijn!
Hoi allemaal, eigenlijk ben ik druk aan het werk, maar ik heb zo lang niks van me laten horen, ik dacht, zal even gedag zeggen. @Voor de insiders, mijn probleem is nog steeds hetzelfde, ik pieker erg veel. Maar het heeft ook positieve kanten, gelukkig. @Beps succes bij de kapper, en alvast een fijne verjaardag morgen voordat ik het vergeet. @ Bloem, leuk huisje, meis, gefeliciteerd!! @verder iedereen lief, maar ik heb niet zoveel tijd nu, hou van jullie!!
Crazy mar, zucht… Hou ook van jou!!! Vanavond lekker buikdansen en morgen in de Wrap, uitleg volgt later, haha
Hoihoi, wat een weer vergeleken met gisteren. Geef mij het weer maar van gisteren HEERLIJK!!!
@ BLoem: leuk stekkie, heerlijk he je eigen plekje.
@ Bep: succes bij de kapper, ben benieuwd wat het is geworden.
En een heerlijke vakantieweek voor de boeg. Lekker hoor.
Nou heb een lekkere vrije dag.
Heb net boodschappen gedaan, ik ga vanavond kip curry met bloemkool eten.
Weet niet hoe het smaakt heb het uit de aller*ande.
En ik heb net voor bij de thee pindarotjes gemaakt.
Lekker, goedkoop en simpel om te maken.
En ik heb besloten om woensdag heerlijk turks te gaan eten.
Want het schiet op mijn vakantie. Nog 27 daagjes.
@ Filiz: ojeeej… das vervelend vna je haar… Heb je dik haar van jezelf?
@ Beps: lekker je haartjes verwenenn hoor! Hebben ze af en toe nodig. Ik heb geen geld voor kapper dus heb gisteren zelf een pony geknipt, een echte. Hijs wel kik geworden.
Gefeliciteerd met je vakantie!! Lekker genieten!
@ Bloem: mijn zadel vroor vanochten zo ongeveer aan mijn kont! Ik had (omdat het gisteren zo mooi weer was) heel enthousiast rokje met panty aangedaan… Ik heb het geweten! Leuk huisje heb je =D
@cris…ja eerst had ik dik haar…nu nogf maar de helft over :crybaby:
@bloem…tis idd niet zo een fijn weer om nu op de fiets te zitten…:tssk: weet idd wel dat er een heleboel oorzaken kunnen zijn voor mn haar…maar ik eet gezond en stress is ook ver te zoeken…ach ja we horen t wel:retard:
@Filiz
Was er rustig vandaag dus weer een beetje op de hoogte van het wel en wee van de BN-ners
En mijn haar weer in de krul na 5 jaar dus wel weer ff wennen, ben niet gewend aan een ‘bos’ met haar
@marion
Toch wel permanent.
Hoe gaat het met de wang van J. had je er vanmorgen nog wat poeder opgedaan voor de foto?
En hoe is het met de lammetjes gegaan, heb je er nog veel op de wereld geholpen met de stagiaire?
Ik zal mijn tante eens bellen hoever zij zijn met de geitjes en lammetjes, anders kunnen we met de paasdagen wel langsgaan.