@ christina, ik heb 4 maanden stage gelopen in Frankrijk en ik loop nu stage bij een kleinschalige touroperator. Dit is mijn laatste stage en dan diploma. Jajaj ik heb lekker gesport.
Heb een vraag, Is er iemand al eens in Egypte geweest en welke badplaats Taba, Hurgada, Sharm el Sheik etc is het leukst>>>>?
@beppie: weltrusten, wat vroeg zeg!
@ besmile, een ex-collegaatje zit in sharm en die zweert erbij. ze is ook in hurgada geweest en dat vindt ze nix…ik zou het je graag uit eigen ervaring vertellen maar helaas…
en jahoor…driedubbele dansende banaan!! ikke heb thuis internet…hoe? tja…men zet de pc aan, en taaddaaaa…gewoon internet!!
ik had gisteren zo lopen prutsen en uit pure frustratie het ding maar gewoon uitgezet, maar laat dat nou net precies zijn wat ie nodig had
ikke ga ook niet kijken hoe-en-wat! vraag niet hoe het kan, maar geniet ervan…
meteen foto’s van mn huiske ge-upload op mn log! enneuhm…de champagne smaakt prima! ik heb ook een nieuwe foto geplaatst op het foto topic, leef je uit.!!
Geweldig Bloem. Ik ga meteen ff kijken. :biggrin: ![]()
@beppie: ik bedoelde niet vroeg slapen, maar dat hubbie vroeg moet wegrijden!!!
Ik ga ook slapen weltrusten allemaal tot morgen
Niet verkeerd Bloem. Ziet er mooi uit.
Lekker aan de grote weg. Zie je nog eens wat. Geniet van je nieuwe huisje Bloem.
Groetjes ![]()
bloem: leuke weblog!
gaaaap…is het alweer zo laat?? ik moet morgen nog vroeger op dan anders…dat is (tot nu toe) het enige nadeel van hier wonen…het is verder weg van mijn werk!!
hadden jullie vanavond ook allemaal de rode maan gezien?? hij was prachtig, vanaf mn balkonnetje…heb geprobeerd een mooi plaatje te schieten…
Nou, er schijnt hier wel een volle maan, maar niet zo mooi rood.
Ik ga er ook maar weer mee kappen.
Weltrusten voor nu.
Slaap lekker allemaal.
Goedenmorgen allen
@Linda: Ja die dagen hebben we hier soms… en dan is hij ook niet voor 4-5 uur thuis vanaaf… echt gezelli…
Ik is wakker, me aan het voorbereiden op de dag… Eerst ffies op Bloems log kijken dus
Bloemmie: Ziet er goed uit hoor, lekker een eigen stek, geen pottekijkers, gewoon lekker je eigen ding kunnen doen dus. Nou goed, hoor morgen wel veel ins en outs ![]()
Ik ga naar mn werk, Ohhhhwwwww bijna vrij… ben er zooo aan toe
Ondertussen op het werk aangekomen… wat een rust hier…
Nou goed… nu 8 uur, en om 12.45 heb ik weekend tot volgende week dinsdagmorgen om 8 uur hahahahahaah
Goede morgen allemaal,
Goede nacht gehad?
Jammer dat het weer nu zo omgeslagen is. Gisteren ging ik in smetteloos wit naar school, met de zomer in m’n hoofd, nu weer gewoon iets warms aangedaan.
@Besmile, m’n dochter is vorig jaar september in Sharm el Sheik geweest om te duiken. Ze was dolenthousiast over die plek. Ze gaat nu naar de Dominicaanse Republiek, samen met m’n zoon en een stel andere vrienden en vriendinnen.
@Iedereen een leuke dag gewenst.
Nog 25 dagen te gaan.
@Cristina
Succes met je examen vandaag!
@Beps
Lekker vooruitzicht een weekje vrij. Nog een paar uurtjes en dan … genieten.
@Besmile
Ben in El Gouna geweest, een plaatsje vlak bij Hurghada. Hebben het super gehad daar. Moeilijk te zeggen welke plaats de leukste is. Ze zullen allemaal hun voors en tegens hebben. Ligt er natuurlijk ook aan of en wat je nog zou willen zien daar.
@Bloem
Ga nu eerst naar je nieuwe stekkie kijken.
zucht…lang leve de NS…geen treinen en wat doe ik… ik pak de eerste, de enige en de laatste bus en ben weer gewoon op mn werk…zucht. ik had een vrije dag wel kunnen gebruiken, maar helaas…hhihihih…allemaal een fijne dag!
Goeiemorgen:biggrin:
@Bloem, ik heb geprobeerd om je die liedjes te mailen maar krijg het niet voor elkaar… Moet zo ook naar school, maar daarna ga ik het nog voor je proberen!!
Sorry meiden moet nu naar school! Spreek jullie later!!
X
goedemorgen allemaal!!
ff over het weer he, ik ben nog niet buiten geweest, is er weer zo n rot wind?
goede morgen allemaal…
@missmarkiska…tis iig niet zo lkkr als gister…
@beppie…:(das toch geen tijd om op te staan
@bloem…super internet thuis!!
@cris…succes met het examen vandaag
@marion…wat rot voor J…maar over een paar jaar lach je als je die foto ziet!!
ik ben net terug van het ziekenhuis…heb het laaste jaar erge last van haaruitval…naar de dokter geweest…die heeft me doorverwezen…
het kan iets aan de schildklier zijn…het kan aan de hormonen liggen of het kan er mee te maken hebben met de gene…(voornamelijk omdat vader van de middelandse zee is)
ze hebben bloed afgenomen en over 2 weken bellen ze voor de uitslag…even afwachten dus
iedereen een fijne dag
Ik was ook niet om die tijd op, hubbie alleen… haah… moeten we er ook vroeg in :unibrow:
Post klaar, geen extra werk op het moment… dus…
Vanmiddag naar de kapper.
Nou goed meld me weer